Wo³osate, parking.

Data: 2009-05-03 12:36:23
Autor: Wald3k M.
Wo³osate, parking.
Witam.

Nied³ugo wybieram siê w Bieszczady. Start na szlak z miejscowo¶ci Wo³osate oko³o godziny 6:30. Dojazd do Wo³osate samochodem. I poniewa¿ nigdy tam jeszcze nie by³em mam pytanie odno¶nie parkingu, co by nie jechaæ w ciemno i ju¿ byæ u¶wiadomionym: gdzie mo¿na bezpiecznie zostawiæ samochód na ca³y dzieñ?
Wg. mapy z portalu e-gory.pl jest tylko jeden parking, niedaleko pocz±tku (koñca) niebieskiego szlaku i przystanku autobusowego. Jak z nim sprawa wygl±da (oraz z pozosta³ymi)?
Ceny maj± dla mnie drugorzêdne znaczenie.

Pozdrawiam.

--
Wald3k M.
http://www.joemonster.org/bojownik/wald3km

Data: 2009-05-03 13:13:11
Autor: Maciek \"So³tys\"
Wo³osate, parking.
Wald3k M. pisze:
Witam.

Nied³ugo wybieram siê w Bieszczady. Start na szlak z miejscowo¶ci Wo³osate oko³o godziny 6:30. Dojazd do Wo³osate samochodem. I poniewa¿

Pozdrawiam.

zawsze by³ parking na terenie PGR by³ego - by³o te¿ tam pole namiotowe.
po prawej w samym wo³osatem.
A mo¿e lepiej zostawiæ komu¶ na podwórku ?
W wo³osatem du¿o siê pobudowa³o. Mo¿e kto¶ przekibluje samochód za czteropak z³ocistego p³ynu?

--
Maciek "So³tys"
Kraków

Data: 2009-05-03 06:26:17
Autor: lucynapsciuk@gmail.com
Wo³osate, parking.
On 3 Maj, 13:13, "Maciek \"So³tys\"" <solty...@op.pl> wrote:
Wald3k M. pisze:

> [...]

A mo¿e lepiej zostawiæ komu¶ na podwórku ?
W wo³osatem du¿o siê pobudowa³o. Mo¿e kto¶ przekibluje samochód za czteropak

Hmm w Wo³osatem by³ PGR?  Z tego co orientujê siê ferma Igoopolu, od
1982 r. teren by³ we w³adaniu tego kombinatu z Dêbicy? Od czasu
objêcia tych terenów przez BdPN nic we Wo³osatem nie buduje siê.
Parking znajduje siê obok baru, bardzo czêsto z niego korzystam. Nie
znam tegorocznych cen. Naj³atwiej intormacje otrzymasz w barze Pod
Tarnic± lub Pod Caryñsk± w Ustrzykach Dolnych.

Data: 2009-05-03 13:22:55
Autor: Damian Ga³ka
Wo³osate, parking.
Witam

Wg. mapy z portalu e-gory.pl jest tylko jeden parking, niedaleko pocz±tku (koñca) niebieskiego szlaku i przystanku autobusowego. Jak z nim sprawa wygl±da (oraz z pozosta³ymi)?
Ceny maj± dla mnie drugorzêdne znaczenie.

W Wo³osatym mo¿na zaparkowaæ jedynie przy Barze (parking p³atny). Wjazd przez tak± du¿± bramê do starego PGRu zaraz za sklepikiem po prawej stronie. (N49 03' 58.8" E22 40' 48.7")
Jest te¿ parking przy Hoteliku Pod Tarnic±, po drugiej stronie drogi, ale wy³±cznie dla go¶ci tam nocleguj±cych (N49 03' 57.1" E22 40' 51.9"). Podobnie miejsca parkingowe przy kwaterkach wystêpuj±cych dalej.
Ogólnie za mostkiem jest zakaz ruchu, wiêc doje¿d¿a siê jedynie do przystanku autobusowego.
W sezonie bardzo du¿o samochodów parkuje wzd³u¿ drogi, bo parkingi i tak s± zapchane.

Pozdrawiam
Damian Ga³ka
http://galka.mountlab.net/www/topografia

Data: 2009-05-04 00:40:41
Autor: Grzegorz
Wo³osate, parking.
Parkowanie poza miejscami wyznaczonymi, czyli tymi, o których wspominali przedmówcy, jest zabroniony i podejrzewam, ¿e lepiej nie ryzykowaæ...?
Ogólnodostepny parking jest do¶c obszerny i my¶lê, ¿e wcze¶nie rano nie powinno byæ k³opotów z wolnym miejscem. Niestety jest pora¿aj±co drogi - za ok. 7 godz. zap³aci³em co¶ ok. 20 z³ (pa¼dziernik 2008)

Data: 2009-05-04 09:12:27
Autor: Pawe³
Wo³osate, parking.

U¿ytkownik "Wald3k M." <wald3km@w.p.p.l> napisa³ w wiadomo¶ci news:gtjslc$7o3$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

30m przed barem Pod Tarnic± po prawej stronie jest droga dojazdowa do obór dawnego Iglopolu
lekko spada w dó³ i jest dobre jako¶ci
zaparkuj przy tej drodze wykorzystuj±c pobocze (jak jest mokro to ostro¿nie)
nie ma tam znaku zakazu, nikomu nie bêdziesz przeszkadza³ bo i tak nikt tam nie je¼dzi
samochód stoi w widocznym miejscu a z reszt± co niby mia³o siê z nim staæ ??
sprawdzone wielokrotnie - polecam
Pawe³

Data: 2009-05-04 19:08:27
Autor: Wald3k M.
Wo³osate, parking.
Dziêki wszystkim za odpowiedzi. Du¿o mi siê wyja¶ni³o. I my¶lê, ¿e najlepszym wyj¶ciem jest wyjazd wczas rano tak, by na szlaku byæ oko³o pi±tej. Wtedy pewnie i wolne miejsca na parkingu siê znajd±, a jak nie, to wtedy siê bêdê martwi³. Pozosta³e rady mog± siê przydaæ i warto o nich wiedzieæ i pamiêtaæ.
Dziêkujê jeszcze raz.
Pozdrawiam.