Wolska dla Wolaków!

Data: 2017-08-27 15:56:53
Autor: japanizer
Wolska dla Wolaków!
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/warszawa/warszawa-pobili-w-autobusie-studenta-z-indii-byli-pijani/9nttdw7

  Kolejny atak na obcokrajowca w Warszawie. Tym razem ucierpiał 23-letni student   z Indii. Został pobity w autobusie miejskim. Napadło go dwóch, pijanych   mężczyzn.

Co to się dzieje w naszym kraju? Prawie każdego dnia napady i pobicia cudzoziemców.

Data: 2017-08-27 16:38:49
Autor: Zenek Kapelinder
Wolska dla Wolaków!
140 milionow mieszkancow Indii to wyznawcy Allaha. Lepiej dmuchac na zimne. Masz jeszcze jakies pytania.

Data: 2017-08-27 18:28:59
Autor: japanizer
Wolska dla WolakĂłw!
On Monday, August 28, 2017 at 8:38:50 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
140 milionow mieszkancow Indii to wyznawcy Allaha. Lepiej dmuchac na zimne. Masz jeszcze jakies pytania.

Tak. Czy debilem jesteś od urodzenia czy dopiero na starość?

Data: 2017-08-28 06:50:58
Autor: A. Filip
Wolska dla Wolaków!
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

A ty sam "debilem jesteś od urodzenia czy dopiero na starość?"

Data: 2017-08-28 06:57:09
Autor: Zenek Kapelinder
Wolska dla WolakĂłw!
Dostajesz klonie pizdziaka trzecie powazne ostrzezenie. Czwartego nie bedzie.

Data: 2017-08-28 08:30:14
Autor: Lepudruk
Wolska dla Wolaków!

--

Zenus to debil genetyczny! ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-08-28 11:04:06
Autor: Presidente de San Escobar
Wolska dla Wolaków!
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

> [...]

Tak. Czy debilem jesteś od urodzenia czy dopiero na starość?

Zenuś-kapuś to produkt pisuarowy. A jak wiadomo co z szamba powstało, gównem
będzie i w gówno się obróci :DDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-28 01:44:37
Autor: A. Filip
Wolska dla Wolaków!
[...]

Azaliż powiadam wam: w Niemczech/Merkel-landzie cudzoziemców w Polski
nie biją a nawet jak pobiją to niemieckie media mają to bardzo głęboko
w dupie.

Rzuć się statystyką o ile procent większe jest ryzyko pobicia
cudzoziemca niż polaka/polki albo wal się na drzewo ze swoją *demagogią*.

Data: 2017-08-27 18:23:15
Autor: japanizer
Wolska dla WolakĂłw!
On Monday, August 28, 2017 at 8:44:42 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Rzuć się statystyką o ile procent większe jest ryzyko pobicia
cudzoziemca niż polaka/polki albo wal się na drzewo ze swoją *demagogią*.

Pobicia cudzoziemców nazywasz demagogią? Ty masz naprawdę nasrane w swoim chorym łbie.

Data: 2017-08-28 06:39:26
Autor: A. Filip
Wolska dla Wolaków! [Polska PRZEDE WSZYSTKIM dla cudzoziemców/Niemców!]
> [...]

Pobicia cudzoziemców nazywasz demagogią? Ty masz naprawdę nasrane w swoim chorym łbie.

Ty masz kompletnie przesranie w swoim wyjątkowo pustym łbie jak uważasz że
w Polsce cudzoziemcy mają być (znacznie) bardziej chronieni od Polaków i Polek.
No chyba że ci dobrze płacą za twoje pierdolenie, wtedy obelgi są inne.
Głupota w porównaniu z nimi wypada niemal jak pochwała.

W Polsce cudzoziemców jest od cholery, wiec pobicia będą z "czystej statystyki".
Wiec rusz swoją leniwą dupę i przekonuj _Polaków_ że mają cudzoziemców
chronić bardziej od Polaków bez dobrego wypowiedzianego wprost
uzasadnienia albo statystyki że cudzoziemcy są (wyraźnie) *bardziej* zagrożeni.
To ilu Polaków jest pobitych dziennie w RP3 *TY* masz blade pojęcie?

Data: 2017-08-27 22:12:34
Autor: japanizer
On Monday, August 28, 2017 at 1:40:21 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

Głupota w porównaniu z nimi wypada niemal jak pochwała.

W Polsce cudzoziemców jest od cholery, wiec pobicia będą z "czystej statystyki".

Pobicia cudzoziemców wzrosły o 40% przez ostatnie dwa lata. Czy o tyle samo wzrosła liczba cudzoziemców w Polsce? Czy o tyle samo wzrosły pobicia "rasowych Wolaków"?

Debilu o rozumie ciosanego kołka.

Data: 2017-08-28 08:16:09
Autor: A. Filip
> [...]

Pobicia cudzoziemców wzrosły o 40% przez ostatnie dwa lata. Czy o tyle
samo wzrosła liczba cudzoziemców w Polsce? Czy o tyle samo wzrosły

Daj linka na źródło z rozbiciem na "zwolnienie powyżej 7 dni".
Przy takiej politycznej nagonce duża część wzrostu może być tylko
objawem częstszego raportowania "zdarzeń bez znaczących konsekwencji".
Niewielu ludzi jest gotowych leczyć powiedzmy złamanie ręki dla
"sprawy", zrobić z igły widły jest gotowych _bardzo wielu_.
To powinno wykluczyć efekt wzrostu wrażliwości "cudzoziemców".

Ja robienie wielkiej afery z tego jak to w Warszawie "czarnego" do
autobusu nie wpuścili pamiętam.  Tylko że ten autobus na trasie
międzynarodowej był z firmy z Nadbałtyki, kierowca Rosjanin a poszło nie
o kolor skóry tylko o opłaty za nadbagaż. W twojej POlsce "czarni" za
nadbagaż nie powinni płacić jak zwykli ludzie?  To w Merkel-UE aktualna
rasa uprzywilejowana?

Data: 2017-08-28 01:07:23
Autor: japanizer
On Monday, August 28, 2017 at 3:16:44 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

"sprawy", zrobić z igły widły jest gotowych _bardzo wielu_..
To powinno wykluczyć efekt wzrostu wrażliwości "cudzoziemców".

  Takie te wrażliwe cudzoziemce się porobiły że z byle limem pod okiem i wybitym   zębem na policje latajo!

No debil po prostu, debil!

[...]

I policja to odnotowała w statystykach jako pobicie cudzoziemca? Jesteś pewien?

Data: 2017-08-28 16:09:42
Autor: t-1
W dniu 2017-08-28 o 07:12, japanizer@japanizer.org pisze:

Pobicia cudzoziemców wzrosły o 40% przez ostatnie dwa lata. Czy o tyle samo wzrosła liczba cudzoziemców w Polsce? Czy o tyle samo wzrosły pobicia "rasowych Wolaków"?

Nie zgadzając się na pobicia należy jednak uznać, że liczba cudzoziemców w Warszawie przez ostatnie 2 lata wzrosła dużo bardziej niż 40%.
Obecnie ich widać na każdym kroku.
Rasowych wolaków być może ubyło.

Data: 2017-08-28 08:35:06
Autor: japanizer
On Monday, August 28, 2017 at 11:09:26 PM UTC+9, t-1 wrote:

Nie zgadzając się na pobicia należy jednak uznać, że liczba cudzoziemców w Warszawie przez ostatnie 2 lata wzrosła dużo bardziej niż 40%.

Źródło tej informacji?

Data: 2017-08-28 08:30:21
Autor: Lepudruk
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

Te, buntownik z konopi. Co ma oznaczać ten dopisek w temacie? Co wspólnego z
pobiciem jakiegos tam "cudzoziemca" w Polsce mają Niemcy? Gdzie "japanizer"
pisze, że cudzoziemcy mają być bardziej chronieni?  Kij ma dwa końce. Patrz
niedawne wydarzenia w Rimini. Byłeś kiedykolwiek gdzies poza Polską? Sądzę,
że gnijesz w tym swoim zadupiu i całymi dniami oglądasz TVP Info.  Nie
zauważasz, że PiS jawnie pozwala a nawet akceptuje zachęcając swoje bojówki
(ONR i kibole) do takiego zachowania? Społeczeństwo dziczeje. Policja ma w
nosie problemy społeczenstwa, zajęta jest ochroną władzy PRL-owskiej ludowej
i stawianiem barierek na miesięcznicach smoleńskich. Nie masz chłopino
argumentów więc powstrzymaj swój język nienawiści.

--
Lepudruk

Data: 2017-08-28 08:30:16
Autor: Lepudruk
Wolska dla Wolaków!
> [...]

Pobicia cudzoziemców nazywasz demagogią? Ty masz naprawdę nasrane w swoim

To typwe objaw u PiS-owców. Chłopski rozumek rozwinięty do poziomu
zawszonego kundla.

--
Lepudruk

Data: 2017-08-28 10:22:14
Autor: u2
Wolska dla Wolaków!
W dniu 28.08.2017 o 03:23, hitlerizer@japanizer.org pisze:

Pobicia cudzoziemców nazywasz demagogią? Ty masz naprawdę nasrane w swoim chorym łbie.

te piździak, w niemczech codziennością są gwałty i pobicia ze strony nielegalnych imigrantów, a ty rozdmuchujesz jednostkowe pobicie przez dwóch typków hindusa, w dodatku dwóch typków odpowie przed sądem i będzie surowa kara, a w niemczech rozbójnicy chodzą po wolności i nadal gwałcą.
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-08-28 11:07:36
Autor: Presidente de San Escobar
Wolska dla Wolaków!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

te piździak, w niemczech codziennością są gwałty i pobicia ze strony nielegalnych imigrantów,

Przez takich???:

Przez 10 dni była więziona, bita i gwałcona. Po trzech tygodniach kobieta
zmarła w szpitalu

Znane są nowe fakty w sprawie 26-latki z Łodzi, którą trzech mężczyzn
przetrzymywało w mieszkaniu i gwałciło przez 10 dni. Po trzech tygodniach w
szpitalu i wielu operacjach, kobieta zmarła. Prokuratura zmieniła zarzuty wobec
jednego z podejrzanych w sprawie dramatu, który rozpoczął się jeszcze 17 lipca.
Został oskarżony o poważniejsze przestępstwo.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-28 21:22:37
Autor: u2
Wolska dla Wolaków!
W dniu 28.08.2017 o 11:07, Presidente de San Escobar pisze:
[...]

no widzisz piździak w Polsce sprawcy zostaną surowo ukarani, tam u ciebie w niemczech takie sprawy to codzienność, która nikogo nie bulwersuje, dlatego tak tutaj ujadasz i chcesz tą zarazę tutaj sprowadzić

Data: 2017-08-28 22:16:29
Autor: Presidente de San Escobar
Wolska dla Wolaków!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

no widzisz piździak w Polsce sprawcy zostaną surowo ukarani, tam u ciebie w niemczech takie sprawy to codzienność, która nikogo nie bulwersuje, dlatego tak tutaj ujadasz i chcesz tą zarazę tutaj sprowadzić

Jakoś nie słyszałem by przygłup ByleJaki coś wtedy pitolił o torturach.
A ty kundelku słyszałeś?
Ba - nawet prokuratura zlała konieczność aresztowania trzeciego sprawcy.
Teraz wydupcył ciebie ByleJaki :DDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-28 23:03:56
Autor: u2
Wolska dla Wolaków!
W dniu 28.08.2017 o 22:16, Presidente de San Escobar pisze:
[...]

te piździak widać że tobie elektrowstrząsy by się przydały, nawołujesz do mordowania Polaków a za to kulka w łeb

Data: 2017-08-28 23:54:59
Autor: Presidente de San Escobar
Wolska dla Wolaków!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> Jakoś nie słyszałem by przygłup ByleJaki coś wtedy pitolił o torturach.

te piździak widać że tobie elektrowstrząsy by się przydały, nawołujesz do mordowania Polaków a za to kulka w łeb

Nie wąchaj piśdziak już kocimiętki.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-28 08:30:18
Autor: Lepudruk
Wolska dla Wolaków!
[...]

Widzę chłopie, że wciąz jesteś głupi jak laska marszałkowska Kuchcińskiego.

Rzuć się statystyką o ile procent większe jest ryzyko pobicia
cudzoziemca niż polaka/polki albo wal się na drzewo ze swoją *demagogią*.

Link podaj! Link podaj! Rusz dupę śmierdzący leniu! ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-08-28 07:06:12
Autor: A. Filip
"Wolska dla Wolaków!" v. "Włochy (już) nie dla Polek/Włoszek!"
[...]

"Wolska" wypada lepiej niż "Włochy zmierzchem"?
Czy Cały Postępowy Świat potępi tą wyjątkowo brutalną napaść
(nowych) Włochów?

Wolska dla Wolaków!