Wolski Kościół

Data: 2019-06-28 23:12:08
Autor: Stachu Chebel
Wolski Kościół
Autor: Marcin Wolski

Nie zniszczył go Stalin,
nie pokonał carat,
nie dał rady Hitler
 choć bardzo się starał.
Palikot z Urbanem
mocno go nie wzruszył
(cóż, za krótkie ręce i za wielkie uszy).
Teraz jestem pewien - także nie utonie,
choć ryje Sekielski
i zgraja z Biedroniem.

Data: 2019-06-29 09:43:02
Autor: Jacek Bialy
Wolski Kościół
Nie zniszczył go Stalin,
-- -- -- -- -- -- -- --

A dlaczego miał niszczyć, skoro Wyszyński sprzedał mu polski naród w zamian za ¶więty spokój przy ołtarzu? Komuni¶ci powinni mu dziękować za to, jak i za wiele innych drobniejszych przysług (następcę Wyszyńskiego już szkoda wymieniać..)

JB

Data: 2019-06-29 11:33:45
Autor: Stachu Chebel
Wolski Kościół
W dniu sobota, 29 czerwca 2019 18:43:04 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
Nie zniszczył go Stalin,
-- -- -- -- -- -- -- --

[...]

To wszystko prawda i w pełni się z Tob± zgadzam. Nie o to mi jednak chodziło cytuj±c "poetę". W jednym szeregu członek PZPR i pierwszy sekretarz POP "trójki" postawił Hitlera, Stalina i Sekielskich... DNO I WODOROSTY !!!

Data: 2019-06-29 13:20:41
Autor: Jacek Bialy
Wolski Kościół
[...]

-- -- -- -- -- -- --

Nu - nie do końca w jednym, bo jest cezura czasowa.
Natomiast może bulwersować fakt, że jednym tchem pomiędzy Hitlera i Stalina wstawił carat.  Moim skromnym zdaniem carat lepiej obchodził się z katolickimi ko¶ciołami niż sanacyjna Polska z prawosławnymi cerkwiami (o peerelu już nie wspomnę).

JB

Data: 2019-06-30 06:54:00
Autor: Bytomir Szimoza
Wolski Kościół
użytkownik Jacek Bialy napisał:
Moim skromnym zdaniem carat lepiej obchodził się z katolickimi ko¶ciołami niż sanacyjna Polska z prawosławnymi cerkwiami (o peerelu już nie wspomnę).

Wczoraj żem czytał co tam się działo na Wołyniu. Jak kogo¶ interesi:
http://niezwykle.com/eksperyment-wolynski-czyli-jak-probowano-poradzic-sobie-z-problemem-ukraincow-w-ii-rp/

Nu i tak straszna ta 2RP nie była jak j± maluj±.

Data: 2019-06-30 22:55:24
Autor: Jacek Bialy
Wolski Kościół
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

My tu nie o Wołyniu towarzyszu Gamoń, ani o żadnych Ukraińcach (znowu ¶picie na zebraniu).  My tutaj o cerkwiii prawosławnej, która za ruskich carów podlegała moskiewskim patriarsze, a potem to już chuj wie komu...
No więc umierał sobie jaki¶ prawosławny pop na Kresach IIRP - i co dalej? Cała wiocha pracuje w polu, tymczasem Ikonostas ¦więty do rowu won, a w jego miejscu ksi±dz dobrodziej urz±dza prezbiterium z barokowym ołtarzem, takimiż rzeĽbami i malowidłami. A w niedzielę ludziska szli na nabożeństwo, no i szczeny opadały z podziwu, że oni już katolikami s±...

JB

Data: 2019-06-30 06:48:10
Autor: Bytomir Szimoza
Wolski Kościół
W dniu sobota, 29 czerwca 2019 20:33:46 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
> [...]

To wszystko prawda i w pełni się z Tob± zgadzam. Nie o to mi jednak chodziło cytuj±c "poetę". W jednym szeregu członek PZPR i pierwszy sekretarz POP "trójki" postawił Hitlera, Stalina i Sekielskich... DNO I WODOROSTY !!!

I słusznie, choć nie wiem czy A.H tak bojował z ko¶ciołem, owszem palił
księży w piecach. A Sekielskie ewidentnie s± wybiórczy, gdyby Sekielskie
wzięły na ruszt innych pedofili tak jak Latkoskie, wtedy może kto¶
z prawaków bił by by brawo Sekielskim, a tak?

Prawaki wiedz± że komuszek i wprowadzał sodomitów do ko¶cioła i za nimi łaził aby mieć na nich haki.

Data: 2019-06-30 23:04:07
Autor: Jacek Bialy
Wolski Kościół
   -- - A Sekielskie ewidentnie s± wybiórczy, gdyby Sekielskie
wzięły na ruszt innych pedofili tak jak Latkoskie, wtedy może kto¶
z prawaków bił by by brawo Sekielskim, a tak?

A nie pomy¶leli¶cie Gamoń o tym, po co Sekielskim wasze brawa?

Data: 2019-06-30 11:42:22
Autor: Yogi
Wolski Kościół

Autor: Marcin Wolski

Nie zniszczył go Stalin,
[...]

Ten kole¶ to idiota żr±cy z psiej miski PiS-u.

Data: 2019-06-30 12:48:42
Autor: u2
Wolski Kościół

Autor: Marcin Wolski

[...]