Wolskie obozy śmierci?

Data: 2018-05-12 01:51:38
Autor: stevep
Wolskie obozy śmierci?
# W USA "media, kulturę, a jak się okazuje - również politykę zdominowała agresywna mniejszość, dla której Polacy są głównym konkurentem w byciu 'pierwszą ofiarą świata'. Dlatego nie pisze się o nas książek i nie kręci filmów w Hollywood". To słowa z felietonu Marcina Wolskiego, dyrektora TVP 2, który wydrukowała "Gazeta Polska".

To kolejny antysemicki popis Marcina Wolskiego - pod koniec stycznia razem z Rafałem Ziemkiewiczem żartowali z Holocaustu w programie ,,W tyle wizji" na antenie TVP.

- To nie były niemieckie ani polskie, tylko żydowskie obozy. Bo w końcu kto obsługiwał krematoria? - mówił Wolski. - No i kto w nich ginął? - wtórował mu Ziemkiewicz, który wcześniej nazwał Żydów na Twitterze ,,parchami". Wolski przeprosił za swoje zachowanie, Ziemkiewicz poszedł w zaparte.

Teraz jednak szef TVP 2 wrócił do używania antysemickich stereotypów w swojej publicystyce - wyrażone przez niego w ,,Gazecie Polskiej" przekonanie, że Żydzi po cichu dominują w mediach, kulturze i polityce, jest jednym z najczęściej powtarzanych schematów antysemickiej ideologii.

W XX w. najbardziej rozpowszechniły je ,,Protokoły mędrców Syjonu" - spreparowana przez carską ochranę broszura, w której żydowsko-masońscy autorzy mieli wykładać teorię sekretnego zarządzania światem.

Podszywając się pod nieistniejących żydowskich spiskowców carscy urzędnicy pisali: ,,Administratorzy wybierani przez nas (...) nie będą osobami przygotowanymi do rządzenia, dlatego też z łatwością staną się w grze naszej pionkami kierowanymi przez uczonych naszych i doradców genialnych, specjalistów kształconych od dzieciństwa w sztuce zarządzania sprawami świata całego". #
Ze strony:
http://wyborcza.pl/7,75968,23387893,kolejny-antysemicki-popis-marcina-wolskiego-szef-tvp2-wplywami.html

--
stevep

Data: 2018-05-12 01:57:02
Autor: Twój przyjaciel Dąs
Wolskie obozy śmierci?
W cierpiętnictwie srulkoiwie nie mają sobie równych, to znany fakt.

Podszywając się pod nieistniejących żydowskich spiskowców carscy
urzędnicy pisali: ,,Administratorzy wybierani przez nas (...) Miałeś rację, kiedy napisałeś, że współcześni Żydzi mają w sobie element samobójczy. Taki Żyd nie umie żyć bez antysemityzmu - jeśli go nie ma, gotów jest go stworzyć.
https://pl.wikiquote.org/wiki/Isaac_Bashevis_Singer

Trwa śledztwo, ale wszystko wskazuje na to, że autorami tych antysemickich akcji było żydowskie małżeństwo.

Read more: http://www.pch24.pl/zyd-malowal-antysemickie-graffiti,33945,i.html#ixzz5FHAs4GIY

Żydówka sama namalowała sobie swastyki na drzwiach http://www.bibula.com/?p=1340

USA: Policja aresztowała Żyda za malowanie swastyk na swoim domu. Wcześniej zgłosił, że został ofiarą rasizmu i wandalizmu
http://wmeritum.pl/usa-policja-aresztowala-zyda-malowanie-swastyk-swoim-domu-wczesniej-zglosil-ze-zostal-ofiara-rasizmu-wandalizmu/177574

Data: 2018-05-12 02:02:20
Autor: Twój przyjaciel Dąs
Wolskie obozy śmierci?
> [...]

USA: Policja aresztowała Żyda za malowanie swastyk na swoim domu. Wcześniej zgłosił, że został ofiarą rasizmu i wandalizmu

Wniosek.
Żydzi wpadli w histerię, bo Polacy chcą być Żydami   (skoro sami żydzi są antysemitami, polacy tez chcą być antysemitami)

http://kontrowersje.net/ydzi_wpadli_w_histeri_bo_polacy_chc_by_ydami

Data: 2018-05-12 02:42:42
Autor: Twój przyjaciel Dąs
Wolskie obozy śmierci?
Data: 2018-05-12 22:02:40
Autor: stevep
Wolskie obozy śmierci?
W dniu 2018-05-12 o 10:57, Twój przyjaciel Dąs pisze:
[...]

A Wolski to wg was antysemita towarzyszu wąs?

--
stevep

Data: 2018-05-12 15:10:19
Autor: Twój przyjaciel Dąs
Wolskie obozy śmierci?
W dniu sobota, 12 maja 2018 22:03:09 UTC+2 użytkownik Stefan Pietrzykowski napisał:
> [...]
> W cierpiętnictwie srulkoiwie nie mają sobie równych, to znany fakt.
> urzędnicy pisali: ,,Administratorzy wybierani przez nas (....)

Nie sądzę. Określenie było "w usa" więc odnosi się do "ż" w usa, a nie
do wszystkich "ż". macie problemy elementarne Pieprzykoski i nie ma sensu
was uświadamiać.

Data: 2018-05-13 23:49:38
Autor: stevep
Wolskie obozy śmierci?
W dniu 2018-05-13 o 00:10, Twój przyjaciel Dąs pisze:
[...]

Nie ma, jestem niepodatny na propagandę dla matołków towarzyszu spierdolski.

--
stevep

Wolskie obozy śmierci?