Data: 2010-08-18 06:26:48 | |
Autor: Leszczur | |
Wolves - moze w tym szalenstwie jednak jest metoda. | |
Tak sobie patrzę na payroll Wolves w 2010-11 i kolejnych sezonach i
dochodze do wniosku, że moze jednak Kahn ma odrobinę oleju w głowie. Moze postępuje zgodnie z jakimś przemyślanym planem, a nie tylko podpisuje zawodników kierując się aktualnym kierunkiem wiatru. Pomińmy na chwilę strzały w stopę w Rubio i Sessionsem. Jeden jeszcze ma szanse wypalić - drugi już nie jest problemem Wolves. W sumie każdy ma prawo się mylić, a może nie jest aż tak źle jak się może wydawać bo: 1. Srednia wieku zawodników w klubie jest bardzo niska. Najstarszy jest 29-letni Ridnour. Reszta ma nie więcej niż 25 lat. 2. Nie ma żadnego - ŻADNEGO !!! - kontraktu wyższego niż 5M$/y. 3. Nie ma żadnego kontraktu którego pozostała suma zobowiązań przekraczałaby 16M$. 4. Jest dużo miejsca pod salary cap. W zależności od tego za ile konktretnie podpisał Tolliver - to około 13-15M$. 5. Kupił Beasleya za grosze (pick drugorundowy 2011 i ewentualnie #2 w 2014 plus gotówka). 6. W sumie oddał też za grosze Jeffersona, ale chyba dostał również trade exception (Jazz byli powyżej sc po wymianie), które będzie w stanie wykorzystać w niedalekiej przyszłości. Zgadzam się, że hurtowe sciąganie zawodników z jednej pozycji jest trudne do obronienia. Podobnie jak jego wpadki medialne ze sprzedażą Jeffersona czy Sessionsa. Ale sytuacja chyba nie jest aż tak strasznie beznadziejna. Patrząc - bez szczególnych uprzedzeń - widzimy S5, które będzie wygladało mniej więcej tak: Ridnour-Webster-Beasley-Love-Milicic plus z ławki Flynn-Johnson-Brewer- Tolliver-Koufos. Plus w odwodzie Telfair i Pekovic. Dobra - nie jest to skład na walkę o tytuł. A raczej to na razie lider do walki o #1 w drafcie 2010-11, ale tak jak pisałem skład jest bardzo młody i co ważniejsze bardzo tani. Jeżeli ktoś będzie zupełnym niewypałem, to rozstanie nie będzie ani trudne, ani drogie. Jeżeli przy odrobinie dobrej woli Kahn postanowi zrobić to co kiedyś Thunder i zacznie skupować niewygodne kontrakty w zamian za picki i/ lub produktywnych zawodników, to może jeszcze kiedyś będzie go za co chwalić tak jak teraz chwalony jest Presti. Ja na razie zdania (niezbyt dobrego) o nim nie zmieniam, ale musze powiedzieć, że nieco mnie zaintrygowała sytuacja Wolves i zamierzam ją bacznie obserwować. Oczywiście jeżeli jutro okaże się, że David wykorzystał miejsce pod sc na kupienie TMaca, a exception na Arenasa to wrócę na stare stanowisko i bede słał grom za gromem. :-) Pozdro L'e-szczur |
|
Data: 2010-08-26 13:09:06 | |
Autor: wiLQ | |
Wolves - moze w tym szalenstwie jednak jest metoda. | |
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:
Tak sobie patrzę na payroll Wolves w 2010-11 i kolejnych sezonach i Bedzie ich problemem jak znow zacznie dobrze grac... 1. Srednia wieku zawodników w klubie jest bardzo niska. Najstarszy Wazniejsze pytanie: ilu z nich ma potencjal na sensownego startera? Bo argument o wieku ma znaczenie tylko przy zalozeniu o poprawie. 2. Nie ma żadnego - ŻADNEGO !!! - kontraktu wyższego niż 5M$/y. To nie sygnal, ze ich sytuacja finansowa jest zla i/lub szykuja sie na zmiane wlasciciela? Zgadzam się, że hurtowe sciąganie zawodników z jednej pozycji jest Dlaczego "medialne"? Patrząc - bez szczególnych uprzedzeń - widzimy S5, które będzie Czemu takie szerokie widelki? Czy jest to sklad na playoff? IMHO nie. Na Top5 draftu? IMHO tak. Jeżeli przy odrobinie dobrej woli Kahn postanowi zrobić to co kiedyś Czyli innymi slowy chwalisz Kahna na podstawie ruchow, ktore moze zrobi? ;-) -- pzdr wiLQ |
|
Data: 2010-08-26 05:25:55 | |
Autor: Leszczur | |
Wolves - moze w tym szalenstwie jednak jest metoda. | |
On 26 Sie, 13:09, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac: A moze wtedy okaże się, że problemem tak naprawdę jest Rambis? > 1. Srednia wieku zawodników w klubie jest bardzo niska. Najstarszy Potencjał ma pewnie każdy. Pytanie - ilu go zrealizuje. Bo argument o wieku ma znaczenie tylko przy zalozeniu o poprawie. Takie właśnie jest założenie. > 2. Nie ma żadnego - ŻADNEGO !!! - kontraktu wyższego niż 5M$/y. Patrząc pesymistycznie - może tak, ale raczej chodziło mi o to, że nie są jakoś strasznie umoczeni przez decyzje Kahna. > Zgadzam się, że hurtowe sciąganie zawodników z jednej pozycji jest Bo w mediach nie powinien opowiadać o potrzebie ich upchnięcia. > Patrząc - bez szczególnych uprzedzeń - widzimy S5, które będzie Bo szerszych się nie dało :D Czy jest to sklad na playoff? IMHO nie. Żadne tam "IMHO". O playoffs nawet nie ma co wspominać (no chyba, ze u Jaya Leno) > Jeżeli przy odrobinie dobrej woli Kahn postanowi zrobić to co kiedyś Chwalę go za to, że przy okazji zabawy w GM'a nie pogrążył klubu finansowo. Sytuację wyjściową ma całkiem sensowną i od tego jak ją wykorzysta zależy jego dalsza ocena. Póki co myślę, że może byłem zbyt ostry w swoich sądach i tyle. Pozdro L'e-szczur |
|
Data: 2010-09-02 16:33:09 | |
Autor: wiLQ | |
Wolves - moze w tym szalenstwie jednak jest metoda. | |
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:
> > Pomińmy na chwilę strzały w stopę w Rubio i Sessionsem. Jeden jeszcze Ja bym powiedzial, ze GM, ktory zebral taka mieszanke. > To nie sygnal, ze ich sytuacja finansowa jest zla i/lub szykuja sie na Taaa, to wielki sukces gdy mozna powiedziec "mogl spartolic gorzej" ;-) > > Zgadzam się, że hurtowe sciąganie zawodników z jednej pozycji jest A sportowo to nie bylo na minus? > Czyli innymi slowy chwalisz Kahna na podstawie ruchow, ktore moze zrobi? ;-) Wg mnie to, ze nie wywalil w bloto wszystkich pieniedzy nie zmienia oceny jak wydal te dotychczasowe. -- pzdr wiLQ |
|