Wolves - moze w tym szalenstwie jednak jest metoda.

Data: 2010-08-26 13:09:06
Autor: wiLQ
Wolves - moze w tym szalenstwie jednak jest metoda.
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Tak sobie patrzę na payroll Wolves w 2010-11 i kolejnych sezonach i
dochodze do wniosku, że moze jednak Kahn ma odrobinę oleju w głowie.
Moze postępuje zgodnie z jakimś przemyślanym planem, a nie tylko
podpisuje zawodników kierując się aktualnym kierunkiem wiatru.
Pomińmy na chwilę strzały w stopę w Rubio i Sessionsem. Jeden jeszcze
ma szanse wypalić - drugi już nie jest problemem Wolves.

Bedzie ich problemem jak znow zacznie dobrze grac...

1. Srednia wieku zawodników w klubie jest bardzo niska. Najstarszy
jest 29-letni Ridnour. Reszta ma nie więcej niż 25 lat.

Wazniejsze pytanie: ilu z nich ma potencjal na sensownego startera?
Bo argument o wieku ma znaczenie tylko przy zalozeniu o poprawie.

2. Nie ma żadnego - ŻADNEGO !!! - kontraktu wyższego niż 5M$/y.
3. Nie ma żadnego kontraktu którego pozostała suma zobowiązań
przekraczałaby 16M$.

To nie sygnal, ze ich sytuacja finansowa jest zla i/lub szykuja sie na
zmiane wlasciciela?

Zgadzam się, że hurtowe sciąganie zawodników z jednej pozycji jest
trudne do obronienia. Podobnie jak jego wpadki medialne ze sprzedażą
Jeffersona czy Sessionsa.

Dlaczego "medialne"?

Patrząc - bez szczególnych uprzedzeń - widzimy S5, które będzie
wygladało mniej więcej tak:
Ridnour-Webster-Beasley-Love-Milicic plus z ławki Flynn-Johnson-Brewer-
Tolliver-Koufos. Plus w odwodzie Telfair i Pekovic.
Dobra - nie jest to skład na walkę o tytuł. A raczej to na razie lider
do walki o #1 w drafcie 2010-11,

Czemu takie szerokie widelki? Czy jest to sklad na playoff? IMHO nie.
Na Top5 draftu? IMHO tak.

Jeżeli przy odrobinie dobrej woli Kahn postanowi zrobić to co kiedyś
Thunder i zacznie skupować niewygodne kontrakty w zamian za picki i/
lub produktywnych zawodników, to może jeszcze kiedyś będzie go za co
chwalić tak jak teraz chwalony jest Presti.

Czyli innymi slowy chwalisz Kahna na podstawie ruchow, ktore moze zrobi?
;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-08-26 05:25:55
Autor: Leszczur
On 26 Sie, 13:09, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> ma szanse wypalić - drugi już nie jest problemem Wolves.

Bedzie ich problemem jak znow zacznie dobrze grac...

A moze wtedy okaże się, że problemem tak naprawdę jest Rambis?

> 1. Srednia wieku zawodników w klubie jest bardzo niska. Najstarszy
> jest 29-letni Ridnour. Reszta ma nie więcej niż 25 lat.

Wazniejsze pytanie: ilu z nich ma potencjal na sensownego startera?

Potencjał ma pewnie każdy. Pytanie - ilu go zrealizuje.

Bo argument o wieku ma znaczenie tylko przy zalozeniu o poprawie.

Takie właśnie jest założenie.

> [...]
> przekraczałaby 16M$.

To nie sygnal, ze ich sytuacja finansowa jest zla i/lub szykuja sie na

Patrząc pesymistycznie - może tak, ale raczej chodziło mi o to, że nie
są jakoś strasznie umoczeni przez decyzje Kahna.

> Zgadzam się, że hurtowe sciąganie zawodników z jednej pozycji jest
> trudne do obronienia. Podobnie jak jego wpadki medialne ze sprzedażą
> Jeffersona czy Sessionsa.

Dlaczego "medialne"?

Bo w mediach nie powinien opowiadać o potrzebie ich upchnięcia.

> [...]
> Tolliver-Koufos. Plus w odwodzie Telfair i Pekovic.
> Dobra - nie jest to skład na walkę o tytuł. A raczej to na razie lider

Bo szerszych się nie dało :D

Czy jest to sklad na playoff? IMHO nie.

Żadne tam "IMHO". O playoffs nawet nie ma co wspominać (no chyba, ze u
Jaya Leno)

> [...]
> chwalić tak jak teraz chwalony jest Presti.

Czyli innymi slowy chwalisz Kahna na podstawie ruchow, ktore moze zrobi? ;-)

Chwalę go za to, że przy okazji zabawy w GM'a nie pogrążył klubu
finansowo. Sytuację wyjściową ma całkiem sensowną i od tego jak ją
wykorzysta zależy jego dalsza ocena. Póki co myślę, że może byłem zbyt
ostry w swoich sądach i tyle.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-09-02 16:33:09
Autor: wiLQ
Wolves - moze w tym szalenstwie jednak jest metoda.

> Bedzie ich problemem jak znow zacznie dobrze grac...

A moze wtedy okaże się, że problemem tak naprawdę jest Rambis?

Ja bym powiedzial, ze GM, ktory zebral taka mieszanke.

> [...]

Patrząc pesymistycznie - może tak, ale raczej chodziło mi o to, że nie
są jakoś strasznie umoczeni przez decyzje Kahna.

Taaa, to wielki sukces gdy mozna powiedziec "mogl spartolic gorzej" ;-)

> Dlaczego "medialne"?

Bo w mediach nie powinien opowiadać o potrzebie ich upchnięcia.

A sportowo to nie bylo na minus?

> [...]

finansowo. Sytuację wyjściową ma całkiem sensowną i od tego jak ją
wykorzysta zależy jego dalsza ocena. Póki co myślę, że może byłem zbyt

Wg mnie to, ze nie wywalil w bloto wszystkich pieniedzy nie zmienia
oceny jak wydal te dotychczasowe.

--
pzdr
wiLQ

Wolves - moze w tym szalenstwie jednak jest metoda.