Women's bicycle fashion

Data: 2020-08-22 12:50:13
Autor: PeJot
Women's bicycle fashion
Czołem. Jedzie kobieta na fajnej szosówce. Kask, koszulka, buty i uwaga: *paznokcie* pod kolor ramy. Dla mnie wow :)

Chociaż, w damskich koszulkach rowerowych dekolty powinny być większe.......

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2020-08-22 21:34:24
Autor: Krycha
Women's bicycle fashion
W dniu 22.08.2020 o 12:50, PeJot pisze:
Czołem. Jedzie kobieta na fajnej szosówce. Kask, koszulka, buty i uwaga: *paznokcie* pod kolor ramy. Dla mnie wow :)

Chociaż, w damskich koszulkach rowerowych dekolty powinny być większe.......

:-D, :-D

Krycha

Data: 2020-08-23 01:46:56
Autor: Andrzej Ozieblo
Women's bicycle fashion
sobota, 22 sierpnia 2020 o 12:51:41 UTC+2 PeJot napisał(a):
Czołem. Jedzie kobieta na fajnej szosówce. Kask, koszulka, buty i uwaga: *paznokcie* pod kolor ramy. Dla mnie wow :)

Jedzie kobieta na odcinku Zabrzeż- Stary Sącz (Velo Dunajec) w maseczce. Pustawo. Ja wiem, że to strefa czerwona (powiat nowosądecki), ale mimo wszystko.

Data: 2020-08-23 11:52:44
Autor: PeJot
Women's bicycle fashion
W dniu 2020-08-23 o 10:46, Andrzej Ozieblo pisze:

Jedzie kobieta na odcinku Zabrzeż- Stary Sącz (Velo Dunajec) w maseczce.

Maseczka *nie* pod kolor ramy ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem