Won z TVP!

Data: 2020-03-09 07:14:54
Autor: Runt
Won z TVP!
https://wyborcza.pl/7,75398,25770109,odwolanie-jacka-kurskiego-kulisy-decyzji-jaroslawa-kaczynskiego.html#s=BoxOpImg1

"Dziś Jacek Kurski przestaje być prezesem TVP. Rada Mediów Narodowych już w piątek podjęła taką uchwałę. I dopiero wtedy Duda podpisał ustawę o 1,95 mld zł dla TVP."

Prezes tak zdecydował, "5" podniosła łapki i po Jacku.

https://wyborcza.pl/7,75398,25767554,prof-antoni-dudek-kalkulacja-polityczna-prezesa-kaczynskiego.html

"Telewizję Kurskiego można robić bez Kurskiego, natomiast ciężko utrzymać byłoby rządy PiS bez Dudy."

Handelek, handelek ;-)))

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-03-09 05:48:31
Autor: Jakub A. Krzewicki
Won z TVP!
W dniu poniedziałek, 9 marca 2020 07:14:49 UTC+1 użytkownik Runt napisał:
[...]

Ze wszystkich kanałow PiS-iego nurtu płynie odgłos DUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDU...
Nawet wychodzi z lodówki ;)

Data: 2020-03-09 15:06:11
Autor: u2
Won z TVP!
W dniu 09.03.2020 o 13:48, Jakub A. Krzewicki pisze:
Ze wszystkich kanałow PiS-iego nurtu płynie odgłos DUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDU...
Nawet wychodzi z lodówki

boukun w lodówce słyszy ponadto głos Radia Maryja, zależy kto na co cierpi, ja nie katolik i mi oni zupełnie nie przeszkadzają, ba, pomagają utrzymać w ryzach budżet, a za to należy katolików ozłocić, że nie dają się wam ubekom:)

Data: 2020-03-09 08:41:47
Autor: Jakub A. Krzewicki
Won z TVP!
W dniu poniedziałek, 9 marca 2020 15:06:42 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

boukun w lodówce słyszy ponadto głos Radia Maryja, zależy kto na co cierpi, ja nie katolik i mi oni zupełnie nie przeszkadzają, ba, pomagają utrzymać w ryzach budżet, a za to należy katolików ozłocić, że nie dają się wam ubekom:)

U2 główną przyczyną dlaczego ich nie lubię, to dlatego, że nie położyli kresu antybuddyjskiej i antyjapońskiej działalności żydofrondystów, a szczególnie tego lisa Tekielego Roberta. Nie poglądy, które mało różnią się od PO, ale odwieczne interesy. A służby.... szczerze mówiąc w sumie mi nie przeszkadzają, bo to są z założenia niewolnicy państwowi wychowani, żeby służyć i wystarczy zmienić im pana, żeby wszystko było OK. "Wczoraj byliście antypolscy i moskiewscy / carscy, dzisiaj będziecie dajmy na to propolscy i tokijscy / cesarscy. Waruj! Do nogi!" Nie bije się profesjonalnie wytresowanego psa, tylko zaprzęga w służbę nowej władzy. Dlatego nie bardzo rozumiem, co takiego ta cała "prawica" ma do nich.

Data: 2020-03-09 17:29:00
Autor: u2
Won z TVP!
W dniu 09.03.2020 o 16:41, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

p. Tekielego zupełnie nie znam, nie znam również jego poglądów, kompletnie mi to zwisa, czy ktoś jest katolikiem, buddystą, żydofrondystą i.t.d.

zajmujesz się sprawami marginalnymi, ja ostatnich buddystów Bolandzie widziałem w czasach PRL, byli to Hare Kryszniacy w Pałacu Qltury i Nauki im. Józefa Wissarionowicza Stalina

byli wtedy na targach książek zagranicznych, ale nie handlowali książkami, ani ich nie promowali, tylko częstowali jakimiś potrawami, była to taka manna z nieba:)

od tego czasu widuję jedynie świadków jehowych, których również było mnóstwo w PRL, ale mam do nich duży dystans, bo jak już wkręcą kogoś w swoją sektę, to mogą przejąć nie tylko jego głowę, ale i majątek

Data: 2020-03-09 15:24:51
Autor: Runt
Won z TVP!
W dniu 2020-03-09 o 13:48, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Cos knują albo czują smrodek nad głowami.

Data: 2020-03-09 07:31:17
Autor: Trefniś
Won z TVP!
W dniu .03.2020 o 07:14 Runt <Runtime@anakumena.org> pisze:

[...]

Ustawka, ustawka...
Łykajcie :)

--
Trefniś

Data: 2020-03-09 15:21:12
Autor: Runt
Won z TVP!
W dniu 2020-03-09 o 07:31, Trefniś pisze:
[...]

Handelek. Za kilka miliardów.

Łykajcie :)

Na tych kolesiach poznalem sie juz dawno.
Nic się nie dzieje bez wiedzy Nowogrodzkiej.

Co słychac u Bartusia, pupilka Antosia? ;-)

Data: 2020-03-09 09:07:06
Autor: u2
Won z TVP!
W dniu 09.03.2020 o 07:14, Runt pisze:
[...]

znowu szpunt sączysz jad nienawiści

Data: 2020-03-09 11:07:37
Autor: J.F.
Won z TVP!
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e65f92a$0$503$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ale zbieznosc interesujaca.
Co by nie mowic ... na tym etapie PiS bez Dudy sobie nie poradzi.
Ze dwa miesiace wczesniej, to jeszcze byl wybor :-)

A Kurski:
-jego zwiazki z PiS byly burzliwe,
-Murzyn zrobil swoje, Murzyn moze odejsc,
-ale nie wiadomo, jakie stanowisko mu Prezes uszykowal ...

Czyzbysmy widzieli walki frakcyjne w PiS ?

J.

Data: 2020-03-09 13:36:46
Autor: u2
Won z TVP!
W dniu 09.03.2020 o 11:07, J.F. pisze:
Czyzbysmy widzieli walki frakcyjne w PiS ?

J.

nie ściemniaj niemiecki pachołku, Duduś nie należy do Peace

Data: 2020-03-09 15:23:47
Autor: Runt
Won z TVP!
W dniu 2020-03-09 o 11:07, J.F. pisze:

A Kurski:
-jego zwiazki z PiS byly burzliwe,
-Murzyn zrobil swoje, Murzyn moze odejsc,
-ale nie wiadomo, jakie stanowisko mu Prezes uszykowal ...

Czyzbysmy widzieli walki frakcyjne w PiS ?

Jacus to autor pobicia Cugier-Kotki przez PO.
Hwin i Ziobro cos ugrali - zobaczymy co.
Inna mozliwośc to jakis smrodek wisi w powietrzu i PiS robi dym by go przykryć.

Data: 2020-03-09 19:27:28
Autor: u2
Won z TVP!
W dniu 09.03.2020 o 15:23, Runt pisze:
[...]

znowu szpunt zieje swoim jadem nienawiści

Won z TVP!