Woreczki pochłaniające wilgoć

Data: 2010-03-17 06:49:39
Autor:
Woreczki pochłaniające wilgoć
Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> napisał(a):
Mam pytanie - gdzie można kupić malutkie pochłaniacze wilgoci, takie jak dawniej w orzeszkach ;-). na tyle małe, żeby zmieściły się do obudowy podwodnej od kompaktu... Na Alledrogo nie znalazłem nic małego, w google też coś nie powalczyłem. Jakieś sugestie?

Jest na allegro silikażel, jest też amorficzny silikażel żwirek dla kotów.
Można jego regenerować. Idź do sklepu obuwniczego dostaniesz bez problemu jest
tam stosowany. Następne w kolejności jest sito molekularne suszone i CaCl2
bezwodny. Lecz odradzam takie metody, silikażel jest wystarczający, zwłaszcza
ten suszony wyjęty z hermetycznego pojemnika.

pozdrawiam rc

Data: 2010-03-17 08:36:22
Autor: Daniel Kowalski
demolant.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
[...]

Właśnie o takie woreczki z silikonem mi chodziło!
Nie mogę tylko znaleźć małych pojemników, znalazłem za 70PLN
http://allegro.pl/item946567937_osuszacz_pochlaniacz_wilgoci_zel_krzemionkowy.html

Data: 2010-04-21 22:19:24
Autor: Daniel Kowalski
Woreczki pochłaniające wilgoć
  żwirek dla kotów.

I to był złoty środek ;-)
Skorzystał kot,  skorzystał 'suszony' sprzęt. Thanx!

Woreczki pochłaniające wilgoć