Worek Racza?ski - 13.02.2011

Data: 2011-02-15 20:07:29
Autor: Viola Kłobuch
Worek Racza?ski - 13.02.2011
Witam.
W niedzielę na Wielkiej Raczy były idealne warunki do wędrowania.

Udało nam się przejść pętlę Rycerka Kolonia- Wielka Racza - Przegibek - Kolonia.

Powyżej 800-900 m.n.p.m, pokrywa śnieżna twarda i wygodna, poniżej miejscami trochę lodu.

Odcinek Racza - Przegibek przetarty, miejscami tylko ślady po przejściu do których się "wpada", ale w zdecydowanej większości idzie się gładko i bez utrudnień.

Widoki po prostu bajeczne, Tarty, Mała Fatra w pełnej krasie,  niestety nie mam dowodów na to.... Wzięłam aparat bez karty pamięci :-(.

 Gdyby ktoś się wahał czy się tam wybrać, polecam!

Pozdrawiam

Viola

Worek Racza?ski - 13.02.2011