Worek - aktualizacja

Data: 2010-08-22 11:04:55
Autor: -heÂŽsk-
Worek - aktualizacja

Jakze mi nie jest przykro, ze nie bede mogl poznac opinii grupowych
blaznow i prostakow na temat genialnosci prezesa pis. siedza w kf:

- awe - bydlak, grupowy pajac
- hans kloss - przyglup
- raff - prostak i cham
- razor - grupowy przglup, zwyciezca wielu edeycji psp na przyglupa
  miesiaca. wczesniej fantyczny zwolennik Romana Giertycha i LPR
- jaksa - prostak, cham, oblesna lajza

oraz planton taki jak:

- antenka - wg jadrysa kobieta, moim zdaniem chlop
- neko - wydawal sie ok ale kracze jak inni
- hammer - zakompleksiony dzialacz "S", zwolennik skatologii
- dj mc donald musk - jakis oszolom
- muto 2100 - co to za typek ?
- konserwator - zakompleksiony oszolom
- u2 - jakis przyglup bez wlasnego zdania
- i kilku innych reanimowanych przez PiS  a teraz go! go! go! ;o)))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-22 11:58:03
Autor: Chiron
Worek - aktualizacja

Użytkownik "-heRsk-" <e-super_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ivp176hq8psc5imlhqo4aajhl4ptlt5v2o@4ax.com...

[...]

Mam takie pytanie- w związku z tym, co raczyłeś napisać:
czy mógłbyś scharakteryzować swoją działalność na psp- jakich byś użył określeń?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-22 12:02:52
Autor: ~heÂŽsk~
Worek - aktualizacja
On Sun, 22 Aug 2010 11:58:03 +0200, "Chiron" <chiron@onet.eu> wrote:

Mam takie pytanie- w związku z tym, co raczyłeś napisać:
czy mógłbyś scharakteryzować swoją działalność na psp- jakich byś użył określeń?

 to proste: nabijanie sie z glupcow i fanatykow.  sadzac po ilosci bluzgow kierowanych pod moim adresem  robie to skutecznie. zauwaz, ze traktuje powaznie tych,
 ktorzy nie sa w swoich wypowiedziach prostacko wulgarni.
 bywalcy mojego kf to wyjatkowi dranie. poczytaj sobie
 ich wypowiedzi i wtedy z szacuniem przyjme twoje uwagi. --

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-22 20:54:45
Autor: Chiron
Worek - aktualizacja

Użytkownik "~heRsk~" <~e-super_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o7t1761vufrhd2distet92mhirtanfrbtl@4ax.com...
[...]

Z 13 lat tu zaglądam, kiedyś czynnie uczestniczyłem. Znam wypowiedzi ludzi, których obdarzyłeś niepochlebnymi epitetami. Kiedyś i ja próbowałem z Tobą porozmawiać, ale w miejsce argumentów rzuciłeś się na mnie z inwektywami, więc się usunąłem na bok:-).  Co sądzisz na taki temat: jeśli kilka osób wzajemnie sobie ubliża- to są oni siebie warci. Jeśli w pewnym momencie jeden z nich zarzuca innym np chamstwo- to można tu dyskutować tylko o różnicy poziomów chamstwa- lecz chamscy są wszyscy.

Kolejna sprawa: trudno mi nie odnieść wrażenie, że zachowujesz się w typowo partyjniacki sposób- w najgorszym tego słowa znaczeniu: jak przemawia swój- no to bez względu na to, jakie farmazony sadzi- dajesz mu brawa. Jak ktoś z innej partii- to z założenia jest cham, prostak i czuć mu z ust:-). Tak odbieram Twoje tu pisanie.

Piszesz o tragedii smoleńskiej- aż zapytałem, jaką właściwie stawiasz tezę? Przecież- moim zdaniem- problem nie polega na tym, czy ś.p. Lech Kaczyński był dobrym prezydentem, czy w ogóle był z niego dobry człowiek. To są kwestie bardzo dalekie. Tu chodzi o to, że w katastrofie lotniczej zginął prezydent RP i wielu ludzi na bardzo wysokich, rządowych i wojskowych stanowiskach, a Tusk i jego otoczenie zachowują się, jakby wcale nie chcieli dociec prawdy. Ich zachowanie czasem wręcz budzić może podejrzenie, jakby nie dość, że chcieli zamataczyć i ukryć prawdę, to jeszcze może nawet w jakiś sposób się do tej tragedii przyczynili.
Jeśli my, Polacy- nie będziemy chcieli solidarnie żądać wyjaśnienia tej sprawy- może to być nawet jednym z głównych przyczynków tego, co zachodzi wokół nas: przestajemy być narodem.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-22 23:17:25
Autor: Neko
Worek - aktualizacja
Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał

[...]

BRAWO !!!!!!!!!

Data: 2010-08-23 19:38:50
Autor: ~heÂŽsk~
Worek - aktualizacja
On Sun, 22 Aug 2010 20:54:45 +0200, "Chiron" <chiron@onet.eu> wrote:

> [...]

Z 13 lat tu zaglądam, kiedyś czynnie uczestniczyłem. Znam wypowiedzi ludzi, których obdarzyłeś niepochlebnymi epitetami.

 tylko tych, ktorzy byli wulgarni wobec mnie.  1-wszy nigdy nie stosowalem tego typu zachowan.

Kiedyś i ja próbowałem z Tobą porozmawiać, ale w miejsce argumentów rzuciłeś się na mnie z inwektywami, więc się usunąłem na bok:-).

 nie wiem co uwazasz za inwektywy. tak jak powiedzialem, jestem  grzeczny kiedy adwersarz zachowuje przyzwoity poziom dyskusji.
 wszelkie chamskie zachowania spotkaja sie z mojej strony  zdecydowana odprawa.
[...]

 tak jak ty jestem na tej grupie od dluzszego czasu i takich razorow,
 awe, u2, hansow czy inne komety spotykalo sie tu na peczki. zasada
 jest prosta, jezeli nie ty ich to oni ciebie. obserwowalem zmasowany
 atak tej zgrai na "lepudruk'a",bombelka, teraz zahira. awe tylko sie
 pojawil na psp ponownie (lizal rany?) zaczal od niewybrednego ataku
 na zahira. dolaczyla do niego pozostala wataha. omal go nie zjedli,
 przetrwal ale sadze, ze niebawem da sobie spokoj. moj udzial w psp  to swego rodzaju badanie zachowan ludzkich, zachowan agresywnych.  ale o tym wylacznie na priv. stary adres email powinienes znac.

Kolejna sprawa: trudno mi nie odnieść wrażenie, że zachowujesz się w typowo partyjniacki sposób- w najgorszym tego słowa znaczeniu:

 partyjniacki? mozesz przyblizyc co przez to rozumeisz?

jak przemawia swój- no to bez względu na to, jakie farmazony
 sadzi- dajesz mu brawa.

 na psp? Swoj? zartuj sobie. tu nie ma kolegow. jedyna osoba  ktora szanuje na psp jest roman rumian. moze jeszcze ww i kilku
 innych. rowniez ciebie.
Jak ktoś z innej partii- to z założenia jest cham, prostak i czuć mu z ust:-).

 to slownictwo uzywane przez zwolennikow PiS, zobacz moj kf.

Tak odbieram Twoje tu pisanie.

 traktuje adwersarza tak jak on mnie traktuje. jezeli kiedykolwiek
 byl wobec mnie wulgarny nie ma u mnie litosci. bede go tepic kazdymi
 metodami. nie znosze prostactwa, chamstwa i niedoukow.

Piszesz o tragedii smoleńskiej- aż zapytałem, jaką właściwie stawiasz tezę?

 powiem tak, 1-wsza mysl, 10.04 o ok 08:45, to ruscy. tak to
 wygladalo, tym bardziej ze na liscie pasazerow byl tez prezes PiS.
 ale kiedy dowiedzialem sie, ze tym tu-154 lecialo 4 generalow, szef
 bbn i byla gestniejaca mgla zaczalem sie zastanawiac czy to nie s.p.
 Lech zmusil pilotow/generala do ladowania. byli juz spoznieni.  nawet jezeli to byl zamach to na wlasne zyczenie. pomysl, kto do
 jednego samolotu pakuje tak wazne osoby w panstwie ?!
Przecież- moim zdaniem- problem nie polega na tym, czy ś.p. Lech Kaczyński był dobrym prezydentem, czy w ogóle był z niego dobry człowiek.

 takie mam o nim zdanie. to byl dobry czlowiek. jego zona maria byla
 sympatyczna, wyksztalcona osobka. znala biegle kilka jezykow. byla  dla s.p. Lecha podpora. niestety wszystko psul jego zadny wladzy
 brat. to on doprowadzil obecnie do zeszmacenia pamieci sp.p. Lecha.

[...]

 jakiej prawdy? wyjasnianie katastrof lotniczych trwa czasem lata.
 przypomnij sobie tragedie kopernika i kosciuszko i co bylo przyczyna,
 stawiam na lopatke turbiny albo splot niemadrych decyzji.

Ich zachowanie czasem wręcz budzić może podejrzenie, jakby nie dość, że chcieli zamataczyć i ukryć prawdę, to jeszcze może nawet w jakiś sposób się do tej tragedii przyczynili.

 nie zartuj. chcesz to sobie wmowic ? przeciez dobrze wiesz,  ze posrednimi, a moze i bezposrednimi winnymi sa obaj Kaczyscy.
Jeśli my, Polacy- nie będziemy chcieli solidarnie żądać
wyjaśnienia tej sprawy- może to być nawet jednym z głównych przyczynków tego, co zachodzi wokół nas: przestajemy być narodem.

 takie gornolotne slowa byly dobre za czasow PRL. dzis nikt sie  nie da na to nabrac. daruj sobie.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-25 11:23:23
Autor: Chiron
Worek - aktualizacja

Użytkownik "~heRsk~" <~e-super_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:76c576tlua1uusqbscrslb1cndjjgi8j1k@4ax.com...
> [...]

grzeczny kiedy adwersarz zachowuje przyzwoity poziom dyskusji.
wszelkie chamskie zachowania spotkaja sie z mojej strony
Widzisz...podstawowa zasada: "nikt nie może być własnym sędzią". No w tej chwili nie przyjmujesz jej do wiadomości. Kolejna sprawa- właściwie pochodna tej poprzedniej: w Twojej opinii Ty nigdy nie zaczynasz pierwszy. Ktoś inny zapewne to samo ze swojego punktu widzenia napisze o relacji z Tobą (że to on nie zaczął pierwszy). Tak to wygląda. I ktokolwiek by to chciał ocenić- żeby nie wiem, jak się starał być obiektywny- osąd wyda subiektywnie. I jedynym racjonalnym osądem będzie: "żaden z Was nie ma racji flugając sobie wzajem". Tak to widzę.

[...]

Ooooo- powiało grozą:-)  W mojej opinii zbyt wielką rolę dajesz psp. Nikogo nie da rady zjeść, być agresywnym w takim sensie, jak w realu. Jeśli chodzi o mnie- nie starałem się ukrywać. Kiedyś podpisywałem się imieniem i nazwiskiem- teraz już nie, choć nie robię tajemnicy z tego. Kilka osób odkryło moje dane na "naszej klasie"- no i co z tego? Jeśli ktoś do mnie pisze wulgarnie- po prostu sobie go daruję w czytelnictwie:-). Przecież nie ma przymusu czytania wszystkiego. Dawno temu zauważyłem, że na takich otwartych forach chyba zawsze znajdzie się jakiś troll, który stara się "rozwalić" sensowny wątek. Później zauważyłem, że nawet taki troll potrafi zauważyć coś, czego nie zauważają pozostali dyskutanci- tylko że robi to po chamsku. Tylko to jego problem. Jeśli i ja odpowiem mu chamstwem- to IMO też będe chamski.
Także-  to my sami nadajemy znaczenie pewnym sprawom. Jeśli jest ono aż tak duże, jak to robisz Ty- no to się nie dziwię, że piszesz, że na kogoś przypuszczono zmasowany atak, czy też liże on rany, albo też ktoś został zjedzony. Dla mnie to czysta abstrakcja, i...ogromna przesada.

[...]

OK- czyli piszesz, że tu nie ma kolegów, a następnie, że...kilku się znajdzie. A nie jest tak, że (ogólnie rzecz ujmując) w przytłaczającej większości wypadków to my sami kreujemy sobie wrogów poprzez uznanie ich za takich? Jeśli ktoś ma nawet diametralnie różne zdanie od nas w jakiejkolwiek kwestii- nie oznacza to przecież, że jest wrogiem. Nawet, jeśli się chamsko zachowuje- jeśli trafi z naszej strony na kulturalne, asertywne zachowanie- najczęściej przestanie się tak zachowywać. Owszem, nie zawsze, ale póki co- spotkałem tylko takiego jednego, tylko że to człowiek z ogromnymi problemami, i nie mam powodu przypuszczać, żeby był moim wrogiem (mimo, że tak się deklaruje).

[...]

To jedna sprawa, że to kiepski pomysł. Jednakże- z tego, że wypłaciłeś oszczędności życia i włożyłeś do kieszeni spodni a następnie do domu wróciłeś tramwajem, gdzie Cię obrobili kieszonkowcy nie wynika, że oni są niewinni. To ani trochę nie zmienia ich winy. Owszem- świadczy o Tobie, ale- podkreślę- oni są tak samo winni.

[...]

Tylko....tylko nawet za głębokiej komuny w wypadku samolotu IŁ w lasach kabackich, gdzie sowieci naciskali na naszych wmawiając błąd pilota- i tak śledztwo wykazało, że źle wykonano naprawy samolotu w ZSRR. WYKAZAŁO- bo się toczyło POLSKIE śledztwo- w kraju oficjalnie podległym ZSRR. Śledztwo smoleńskie jest parodią śledztwa- nie sądzisz?

[...]

Nie wiem. I w jaki sposób obaj?

[...]

Staram się unikać patosu. Tu jednak - mimo, że wyszło patetycznie- tak to odbieram. Ogromna część narodu po raz kolejny wie, że została na niej (w tym wypadku oczywiście być może) zbrodnia- a zbrodniarze śmiać się będą nam w nos, jak mordercy z Katynia czy czarne dywizje SS Galizien na Podolu czy w Warszawie. A wyjaśnić tego nie chcą- no kto?!...
--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-25 20:59:17
Autor: ~heÂŽsk~
Worek - aktualizacja
On Wed, 25 Aug 2010 11:23:23 +0200, "Chiron" <chiron@onet.eu> wrote:

 pozwol, ze troche poprzycinam tekst, robi sie rozwlekly.

> [...]
> zdecydowana odprawa.
Widzisz...podstawowa zasada: "nikt nie może być własnym sędzią".

 wlasnie. wkraczamy tu juz na sciezke psychologii. ciekawy temat.

No w tej chwili nie przyjmujesz jej do wiadomości. Kolejna sprawa- właściwie pochodna tej poprzedniej: w Twojej opinii Ty nigdy nie zaczynasz pierwszy.

 taka mam zasade.

Ktoś inny zapewne to samo ze swojego punktu widzenia napisze
o relacji z Tobą (że to on nie zaczął pierwszy).

 tak jak napisalem, adwersarz zwykle przyparty argumentami lub
 niewygodnymi pytaniami przechodzi do ataku ad personam.

Tak to wygląda. I ktokolwiek by to chciał ocenić-żeby nie wiem, jak się starał być obiektywny- osąd wyda subiektywnie.

 tacy jestesmy. zniw wkraczamy na sciezki psychologii. uwielbiam to!

 I jedynym racjonalnym osądem będzie: "żaden z Was nie ma racji flugając sobie wzajem". Tak to widzę.

 zdarza sie, ze adwesarz zawstydzony wraca do kulturalnej wymiany
zdan.

> [...]
> to swego rodzaju badanie zachowan ludzkich, zachowan agresywnych.
> ale o tym wylacznie na priv. stary adres email powinienes znac.
Ooooo- powiało grozą:-)

 niby dlaczego? uzywam kolokwialnego jezyka i tyle.

 W mojej opinii zbyt wielką rolę dajesz psp.

 chyba sie rozumiemy. psp to jedna z wielu grup dyskusyjnych.
 2-ga, a moze 1-wsza pod wzgledem wulgarnosci jest sciepa.

Nikogo nie da rady zjeść, być agresywnym w takim sensie, jak w realu.

 w jezyku potocznym uzywamy takich wlasnie slow. w czym problem?

Jeśli chodzi o mnie- nie starałem się ukrywać.

 moje imie i nazwisko jest znane. roznej masci tchorze uzywaja go  na psp sadzac, ze w ten sposob wzmocnia sile swoich argumentow.

Kiedyś podpisywałem się imieniem i nazwiskiem- teraz już nie, choć nie robię tajemnicy z tego.

 to byly poczatki internetu, ludzie sie jakos szanowali.
 pozniej do komputerow dorwalo sie towarzystwo gowniarzy.
 gowniarzy w sensie zachowania. lecza tu swoje fobie.

Kilka osób odkryło moje dane na "naszej klasie"- no i co z tego?

 z naszej_klasy wypisalem sie szybciutko. niektorzy potworzyli
 na niej takie profile, ze nie moglem uwierzyc ze to ta osoba.

Jeśli ktoś do mnie pisze wulgarnie- po prostu sobie go daruję w czytelnictwie:-).

 dlatego to cale wulgarne towarzystwo mam w kf. jezeli zauwaze,  ze znow szukaja guza wymieniajac moje nazwisko podrzucam im
 link z opisem mego kf. wsciekaja sie az milo patrzec.  potwierdzaja sie zalozenia do eksperymentu na zachowania stada ;o).

Przecież nie ma przymusu czytania wszystkiego.

 nie czytam. nie mam na to czasu. dg wymaga wyrzeczen.

Dawno temu zauważyłem, że na takich otwartych forach chyba zawsze znajdzie się jakiś troll, który stara się "rozwalić" sensowny wątek.
  brak argumentow => wyzwiska => odhumanizowanie itd itp
Później zauważyłem, że nawet taki troll potrafi zauważyć coś, czego nie zauważają pozostali dyskutanci- tylko że robi to po chamsku. Tylko to jego problem. Jeśli i ja odpowiem mu chamstwem- to IMO też będe chamski.

 zalezy jakich slow uzyjesz.
[...]

 przyjrzyj sie atakowi na zahira. awe, raff, razor, u2, hans  inni.
 dziwnie sie sklada, ze sa to wielbiciele talentu prezesa pis.  ja tez kiedys bylemw podobnej sytuacji jak zahir. ale przez te
 kilka lat opanowalem sztuke przetrwania. kpina to jest ta bron! ;O)

> [...]
> innych. rowniez ciebie.
OK- czyli piszesz, że tu nie ma kolegów, a następnie, że...kilku się znajdzie.

 napisalem: szanuje, a nie kolegow.

A nie jest tak, że (ogólnie rzecz ujmując) w przytłaczającej większości wypadków to my sami kreujemy sobie wrogów poprzez uznanie ich za takich?

 geny moj panie. zniszczyc by przetrwac. opcja zerowa. ktos musi
 byc zjedzony by ktos byl najedzony. tacy jestesmy w podswiadomosci.

Jeśli ktoś ma nawet diametralnie różne zdanie od nas w jakiejkolwiek kwestii- nie oznacza to przecież, że jest wrogiem.

 oczywiscie. wrogiem staje sie wtedy kiedy jego dzialania  sa nastawione na zniszczenie naszego bytu dowolnie rozumianego.

Nawet, jeśli się chamsko zachowuje- jeśli trafi z naszej strony na kulturalne, asertywne zachowanie-najczęściej przestanie się tak zachowywać.

 raczysz sobie zartowac, to teoria. praktyka na psp jest inna.
 wiele razy probowalem. nic z tego. kiedy brakuje argumentow  zaczyna sie atak ad personam.
Owszem, nie zawsze, ale póki co- spotkałem tylko takiego jednego, tylko że to człowiek z ogromnymi problemami, i nie mam powodu przypuszczać,
żeby był moim wrogiem (mimo, że tak się deklaruje).

 czasem z tzw wrogow wyrastaja najlepsi przyajciele.

> [...]
To jedna sprawa, że to kiepski pomysł. Jednakże- z tego, że wypłaciłeś oszczędności życia i włożyłeś do kieszeni spodni a następnie do domu wróciłeś tramwajem, gdzie Cię obrobili kieszonkowcy nie wynika, że oni są niewinni. To ani trochę nie zmienia ich winy. Owszem- świadczy o Tobie, ale- podkreślę- oni są tak samo winni.

 twoim zdaniem winny jest Tusk, Komorowski i Putin ?

> [...]
Tylko....tylko nawet za głębokiej komuny w wypadku samolotu IŁ w lasach kabackich, gdzie sowieci naciskali na naszych wmawiając błąd pilota- i tak śledztwo wykazało, że źle wykonano naprawy samolotu w ZSRR.

 w przypadku kopernika i kosciuszko przyczyna byl blad fabryczny
 i konstrukcyjny. przy przyspieszeniu urwala sie lopatka turbiny.
 przeciela przewod hydrauliczny steru wysokosci i kierunki.
 samoloty spadly nna ziemie nagle. byc moze podobnie bylo z tu-154.

WYKAZAŁO- bo się toczyło POLSKIE śledztwo- w kraju oficjalnie podległym ZSRR.

 z tego co przypominam na discovery byla mowa o sledztwie zarowno
 w zsrr jak i polsce. sledztwo trwalo dosc dlugo ale znaleziono
 przyczyne.

Śledztwo smoleńskie jest parodią śledztwa- nie sądzisz?

 powiem tak. wiemy tyle ile wiemy z przciekiekow do mediow.
 nasuwa sie pytanie: skad biora sie takie przecieki?  i to jest gwozdz do wyjasnienia tematu. moim zdaniem parodia
 jest zespol macierwicza

> nie zartuj. chcesz to sobie wmowic ? przeciez dobrze wiesz,
> ze posrednimi, a moze i bezposrednimi winnymi sa obaj Kaczyscy.
Nie wiem. I w jaki sposób obaj?

 powszechnie wiadomo, ze samcem alfa w zwiazku braci byl/jest
 jaroslaw.to on o 08:20 KAZAL bratu by piloci ladowali bez  wzgledu na warunki.takie przecieki sa na rosyjskojezycznych forach.

> takie gornolotne slowa byly dobre za czasow PRL. dzis nikt sie
> nie da na to nabrac. daruj sobie.

Staram się unikać patosu.

 to jest wlasnie patos. tak mowili I sekretarze a obecnie prezes PiS.

Tu jednak - mimo, że wyszło patetycznie- tak to odbieram.

 nie cierpie takich gornolotnych slow. mdla mnie.

[...]

 powtarzam po raz kolejny. zalozmy, ze to byl zamach ale do tej
 tragedii dopraowadzili Kaczynscy poprzez swoje pieniactwo.

A wyjaśnić tego nie chcą- no kto?!...

 jaka prawda bylaby dla ciebie do przyjecia?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-22 12:10:18
Autor: raff
Worek - aktualizacja

a teraz go! go! go! ;o)))
Mam takie pytanie- w związku z tym, co raczyłeś napisać:
czy mógłbyś scharakteryzować swoją działalność na psp- jakich byś użył
określeń?

Obsikiwanie wszystkich postow codziennie po poludniu.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-23 10:02:08
Autor: Zahir
Worek - aktualizacja

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i4qt2d$kpe$1news.onet.pl...

[...]

To twoja towarzyszka życiowa? Jak możesz oceniać innych kiedy ty od miesięcy obrażasz żonę prezydenta!? Jesteś prostak!

--

Zahir

Data: 2010-08-23 19:38:50
Autor: ~heÂŽsk~
Worek - aktualizacja
On Mon, 23 Aug 2010 10:02:08 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]

To twoja towarzyszka życiowa? Jak możesz oceniać innych kiedy ty od miesięcy obrażasz żonę prezydenta!? Jesteś prostak!

 raff jednak jest mala gnida. gdyby tak jak on (i ta gnida jaksa)  obrazano zone s.p. prezydenta Lecha przez cale psp rozlegaloby sie  wycie i ujadanie obrazonych wielbicieli prezesa PiS.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-24 10:23:40
Autor: Zahir
Worek - aktualizacja

wrote:

> [...]

obrazano zone s.p. prezydenta Lecha przez cale psp rozlegaloby sie
wycie i ujadanie obrazonych wielbicieli prezesa PiS.

Zgadzam się z tobą! Poznałem się już na gnidach okupujących psp. Trzymaj się młodzieńcze i nie daj się pisowskiej hołocie!

--

Zahir

Data: 2010-08-22 23:15:16
Autor: Neko
Worek - aktualizacja
Użytkownik "-heRsk-" <e-super_bigbrednie@interia.pl> napisał

oraz planton taki jak:

- neko - wydawal sie ok ale kracze jak inni

Rozumiem, iz kazdy kto ma wlasne zdanie zaliczany
jest do planktonu?

To kiedy zaczniecie uruchamiac piece w Auschwitz?

Data: 2010-08-23 09:57:56
Autor: Zahir
Worek - aktualizacja

Użytkownik "-heRsk-" <e-super_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:ivp176hq8psc5imlhqo4aajhl4ptlt5v2o4ax.com...

[...]

Co do 1-wszej piątki - pełna zgoda! ;-) Dołączyłbym do niej u2 i neko ale można ich zaliczyć do bardziej rozsądnych, zwłaszcza neko.

--

Zahir

Data: 2010-08-23 19:38:50
Autor: ~heÂŽsk~
Worek - aktualizacja
On Mon, 23 Aug 2010 09:57:56 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

 [...]

Co do 1-wszej piątki - pełna zgoda! ;-) Dołączyłbym do niej u2 i neko ale można ich zaliczyć do bardziej rozsądnych, zwłaszcza neko.

 masz racje, neko nie jest takim prostakiem jak 1-wsza szostka.
 zdarza mu sie wyskoczyc z chamska odzywka ale ogolnie da sie  z nim dyskutowac na jego warunkach ;o)))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Worek - aktualizacja