Worek idiotow

Data: 2009-06-20 13:41:31
Autor: - heÂŽsk -
Worek idiotow

w kf siedzia: awe, raff, a ostatnio dolaczyl konserwator.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-20 15:19:45
Autor: awe
Worek idiotow

Użytkownik "- heRsk -" <same?brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:llip35tgibm6f0mkbembivv7882kqc421f4ax.com...

w kf siedzia: awe, raff, a ostatnio dolaczyl konserwator.
-- -- -- -- -- -- -- -
komuchu nie musisz mi podpowiadac z kim pisywac. Masz w kf osoby ktore bardzo szanuje.
awe

Data: 2009-06-20 15:23:15
Autor: raff
Worek idiotow
  > w kf siedzia: awe, raff, a ostatnio dolaczyl konserwator.
komuchu nie musisz mi podpowiadac z kim pisywac. Masz w kf osoby ktore bardzo szanuje.
awe
Zostaw Henka. Heniek to przyglup.

R.

Worek idiotow