Worek na zw³oki

Data: 2017-01-09 02:19:20
Autor: Marek
Worek na zw³oki
atm napisa³:

Istnieje cos takiego?

Istnieje i nazywa siê p³achta biwakowa.
To ustrojstwo wystêpuje na rynku w wielu wariantach. Od goreteksowych
"æwierænamiotów" ze stela¿em do prostych pokrowców na ¶piwór.
Ja mam star± p³achtê Fjord Nansena (chyba Hawok czy jako¶ tak). Jest po
z³o¿eniu niewiele wiêksza ni¿ puszka piwa i wa¿y oko³o 400 g. Dobra opcja
na awaryjne, tak¿e zimowe biwaki. Teraz FN ma w ofercie p³achtê Lenvik.
Wygodniej do niej wej¶æ ze ¶piworem, ale twarzy nie chroni.  --
Marek

Worek na zw³oki