Worek pokutny, łeb posypany popiołem i po sprawie.

Data: 2011-05-09 19:01:23
Autor: cirrus
Worek pokutny, łeb posypany popiołem i po sprawie.
# - Będziemy z zainteresowaniem przyglądać się ewolucji postawy Adama Bielana - powiedział prezes PiS Jarosław Kaczyński pytany, czy europoseł może wrócić do jego partii. Wcześniej Bielan powiedział, że popełnił błąd odchodząc z PiS i sprzymierzając się z PJN. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfxrd

--
stevep

Data: 2011-05-09 20:16:01
Autor: Marek Czaplicki
Worek pokutny, łeb posypany popiołem i po sprawie.
cirrus pisze w wiadomości iq96l9$m64$1@news.vectranet.pl na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 09 maj 2011 19:01:

[...]

prezes PiS ma rację. wielkie gady nie chciały ewoluować i wyginęły. :-)

Data: 2011-05-09 20:35:20
Autor: cytryna
> [...]

> Ze strony:
> http://tiny.pl/hfxrd

> prezes PiS ma rację. wielkie gady nie chciały ewoluować i wyginęły. :-)

*******************

"Postępowcy" dowiedli, że najkorzystniejsza jest ewolucja w kierunku Stronnictwa Pruskiego lub Kremlinów, bowiem tylko taka ewolucja wsparta przez WSI24, Polszmat oraz GWno daje szanse przetrwania 4-ch lat z 400 aferami.

Data: 2011-05-09 20:39:39
Autor: u2
W dniu 2011-05-09 20:35, cytryna pisze:
[...]

Rzeczywiście przykre, ale prawdziwe.

Data: 2011-05-09 20:48:00
Autor: Marek Czaplicki
Worek pokutny, łeb posypany popiołem i po sprawie.
cytryna pisze w wiadomości 524f.0000025b.4dc833e8@newsgate.onet.pl na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 09 maj 2011 20:35:

> [...]

Stronnictwa Pruskiego lub Kremlinów, bowiem tylko taka ewolucja wsparta
przez WSI24, Polszmat oraz GWno daje szanse przetrwania 4-ch lat z 400

żeby to jeszcze latać umiało to niepotrzebne by były samoloty. :-D

Worek pokutny, łeb posypany popiołem i po sprawie.