Worki próżniowe

Data: 2010-01-22 09:05:04
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Worki próżniowe
Cześć.

Rzuciło mi się w oczy takie rozwiązanie jak worki do próżniowego
pakowania ubrań i innych szmat. Czy ktoś z was próbował może stosować
to w sakwiarstwie stosowanym? Teoretycznie powinno to być idealne
rozwiązanie, gdyż potrafi w znacznym stopniu zredukować objętość
szmat.

Z góry dzięki za odpowiedzi i wszelkie informacje, czemu to nie może w
praktyce się przydać ;D

Marek Qrczak Potocki

Data: 2010-01-22 18:26:09
Autor: Jacek_P
Worki próşniowe
Marek 'Qrczak' Potocki napisal:
[...]

I bedziesz pompe ze soba wszedzie wozil? 8^)

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-01-22 11:18:20
Autor: shoot
Worki próżniowe
Data: 2010-01-22 11:25:56
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Worki próżniowe
On 22 Sty, 19:26, Jacek_P <Lato-i-U...@cyf-kr.edu.pl> wrote:
> [...]

> rozwiązanie, gdyż potrafi w znacznym stopniu zredukować objętość
> szmat.

I bedziesz pompe ze soba wszedzie wozil? 8^)

Z tego co widziałem na allegro, są pompki ręczne, nie trzeba od razu
całego odkurzacza :)
A co do pasków kompresyjnych shoota - powodzenia w kompresowaniu tym
gaci i skarpetek życzę :D

Data: 2010-01-23 14:59:28
Autor: Marek
Worki próżniowe
Marek 'Qrczak' Potocki napisał:

A co do pasków kompresyjnych shoota - powodzenia w kompresowaniu tym
gaci i skarpetek życzę :D

Dwóch par gaci i czterech skarpetek? Do tego wystarczy gumka wycięta
ze starej dętki. Choć i to zbędny ciężar ;).

--
Marek

Data: 2010-01-22 20:41:47
Autor: MadMan
Worki próżniowe
Dnia Fri, 22 Jan 2010 09:05:04 -0800 (PST), Marek 'Qrczak' Potocki
napisał(a):

Teoretycznie powinno to być idealne
rozwiązanie, gdyż potrafi w znacznym stopniu zredukować objętość
szmat.

Parę kilometrów jazdy po drogach niższej klasy także skutecznie to
redukuje :)

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-01-22 12:52:13
Autor: shoot
Worki próżniowe
A co do pasków kompresyjnych shoota - powodzenia w kompresowaniu tym
gaci i skarpetek życzę :D

Ja wrzucam skarpety między inne brania, powodzenia w pakowaniu lekko
wilgotnych / brudnych ubrań w foliowy worek :)

Jeśli chcesz kisić ubrania to poszukaj ZipLock'ów na ebayu albo
torebek Jana Niezbędnego. Są wersje z zamknięciem na podwójną żyłkę i
suwak.

Worki próżniowe