World War Z w wersji 4DX

Data: 2013-07-13 21:31:27
Autor: mikrus
World War Z w wersji 4DX

Użytkownik "Latet" <latet@latet.pl> napisał w wiadomości news:51dc5820$0$1208$65785112news.neostrada.pl...
Witam,

Byłem na World War Z w wersji 4DX. Film fajny, ale to całe 4Dx - moim zdaniem - strata kasy. Szczególna porażka jeśli chodzi o zapachy. Przez większość filmu nie był emitowany żaden zapach, tylko w paru momentach jakiś bliżej nieokreślony "chemiczny" smrodek, jak dla mnie to bez związku z akcją.
Wiatraki robiące wiatr było bardziej słychać niż czuć. Ruchy fotela tylko przeszkadzały w patrzeniu na ekran. Bilet kosztował 46 zł. Porażka.

Ja byłem na tym w 5DHDDBWCH
Zombie gryzły po szyjach i wracałem z kina z malinkami, polecam!
A mój kumpel to omal nie został zombi, ale w ostatniej chwili odciąłem mu ptaka maczetą i nie doszło za zarażenia.

World War Z w wersji 4DX