Woskowanie auta - co i jak?

Data: 2014-01-21 19:39:14
Autor: misiek
Woskowanie auta - co i jak?

Użytkownik "Zabist" <besioc@wp.pl> napisał w wiadomości news:52de7222$0$2149$65785112news.neostrada.pl...
Czy macie doświadczenie w kwestii woskowania i zabezpieczania lakieru w autach jakimiś preparatami?
Jakie zasady przy woskowaniu?
Umyte auto np. w myjni ręcznej i potem samemu woskujecie

Ja przed zima dziabnalem cale auto twardym woskiem dla formalosci ... leciutko sciera i nadaje polysk i zabeziecza ... ale to raczej nie strice w mrozie - ani nie w upale. Raczej przed sezonem. Poza tym jak jestem na bezdotykowej - to zapodaje wykonczenie w woskiem i jak mam nastroj to psikam woskiem mokrym w plynie z atomizera. I tyle.

Woskowanie auta - co i jak?