Woydak贸w trzech? - Ten trzeci to pysy hcol K贸pa

Data: 2015-05-23 15:27:43
Autor: Klin....................................................
Woydak贸w trzech? - Ten trzeci to pysy hcol K贸pa
W dniu 2015-05-22 o 20:23, Lord z Cowshed pisze:
Trwa napierdalanka PiS-wskich spin-doktor贸w. Obaj u偶ywaj膮 ksywki Mark Woydak. Jacek i Mariuszek.  Obie glisty stoj膮ce po r贸znych stronach barykady. A mo偶e po tej samej? W ka偶dym razie wida膰, 偶e opcja krakowska zaczyna wygrywa膰 i dni prezesa na sto艂ku s膮 policzone!

-- Lord z Cowshed

Data: 2015-05-23 15:36:46
Autor: Chiron
Woydak贸w trzech? - Ten trzeci to pysyhcol K贸pa

U偶ytkownik "Klin...................................................." <"klin"@wp.pl, .................................................... , . , ,> napisa艂 w wiadomo艣ci news:5560804e$0$2202$65785112news.neostrada.pl...
[...]

On si臋 cz臋sto powo艂uje na Matuszewskiego i jego pogl膮dy. To cz艂owiek o kompletnie zrytej psyche i mentalno艣ci wampira. Od lat prowadzi sekt臋- i nikt by mu nie robi艂 krzywdy, mo偶e poza rodzicami dzieciak贸w, kt贸re do sekty wci膮gn膮艂, gdyby nie zacz膮艂 wojowa膰 z przeorem Jasnej G贸ry- kt贸ry ma takie samo nazwisko. Facet wyl膮dowa艂 wi臋c w psychiatryku- mo偶e to nie by艂o dobre, gdyby nie to, 偶e pozwoli艂o jego wci膮gni臋tym do sekty ofiarom przejrze膰 na tyle na oczy, 偶e sprawdzili go. Okaza艂o si臋, 偶e nie ma 偶adnych guru, na ktorych on sie powo艂ywa艂, wysz艂o na jaw wiele jego k艂amstw- a sekta mu si臋 rozwali艂a. Facet cechuje si臋 zoologiczn膮 nienawi艣ci膮 do Ko艣cio艂a. Niestety- wypu艣cili go z psychuszki- a on odbudowa艂 swoj膮 sekt臋

--

Chiron

Data: 2015-05-23 21:39:44
Autor: Jakub A. Krzewicki
Chiron wrote:

[...]

Ano jest taki. Rzeczywi艣cie pogl膮dy to ma na max odjechane i nie do ko艅ca wiadomo co z tymi jego nauczycielami, jednakowo偶 je偶eli chodzi o obcykanie w literaturze przedmiotu to nie znajdziesz w Polsce pandita lepszego od Ryszarda "Mohana" Matuszewskiego w te klocki. Przynajmniej takiego, kt贸ry udziela si臋 publicznie, bo rozmaici indologowie czy persjani艣ci nie s膮 sk艂onni swojej wiedzy rozpowszechnia膰 poza uniwerek. Mo偶na w niekt贸rych przypadkach zarzuci膰 mu rzeczywi艣cie skrajny partykularyzm, ale spr贸buj np. przebi膰 si臋 przez materia艂y wydawane przez Hare Kryszna - napisane s膮 tak hermetycznym j臋zykiem, 偶e nie ma w og贸le w膮tpliwo艣ci dlaczego waisznawowie nie zdobyli w Polsce 偶adnej popularno艣ci ani jej nie przysporzyli braminizmowi. M贸wi臋 to z b贸lem, poniewa偶 mam znajomych wroc艂awskich waisznaw贸w-krysznowc贸w, z kt贸rymi czasem ucinam bardzo ciekawe pogaw臋dki na temat historii staro偶ytnych Indii w pewym zaprzyja藕nionym lokalu. Bardziej mnie niepokoj膮 natomiast islamskie zainteresowania Mohana - sufizm jest ciekawy, ale r贸偶ne historyczne zakony derwisz贸w ta艅cz膮cych i wyj膮cych to nie by艂y bynajmniej anio艂ki, o czym zwolennicy Kemala Atat眉rka przekonali si臋 w latach m艂odej Republiki cz臋sto-
g臋sto na w艂asnej sk贸rze.

Czy naprawd臋 by艂y "S艂odzik" powo艂uje si臋 na p. Matuszewskiego, to nie zauwa偶y艂em. Mnie tam natomiast kilkukrotnie zdarzy艂o si臋 wykorzysta膰 materia艂y ze strony m.in. Mohana w celach agit-prop. Teraz mnie to ju偶 zwisa, niech si臋 ludziska 偶r膮, ja mam naprawd臋 znacznie po偶yteczniejsz膮 robot臋 ni偶 dolewanie im oliwy do ognia. --
小袙袝孝
袦袠袪
袟袧袗袧袠袝

Data: 2015-05-23 16:35:40
Autor: brat_olin
Woydak體 trzech? - Ten trzeci to pysyhcol K髉a
On Saturday, May 23, 2015 at 9:39:46 PM UTC+2, Jakub A.  Krzewicki wrote:
Chiron wrote:

> [...]
> nikt by mu nie robi krzywdy, mo縠 poza rodzicami dzieciak體, kt髍e do
> sekty wci眊n背, gdyby nie zacz背 wojowa z przeorem Jasnej G髍y- kt髍y ma
> takie samo nazwisko. Facet wyl眃owa wi阠 w psychiatryku- mo縠 to nie by硂
> dobre, gdyby nie to, 縠 pozwoli硂 jego wci眊ni阾ym do sekty ofiarom
> przejrze na tyle na oczy, 縠 sprawdzili go. Okaza硂 si, 縠 nie ma
> 縜dnych guru, na ktorych on sie powo硑wa, wysz硂 na jaw wiele jego
> k砤mstw- a sekta mu si rozwali砤. Facet cechuje si zoologiczn
> nienawi禼i do Ko禼io砤. Niestety- wypu禼ili go z psychuszki- a on

Ano jest taki. Rzeczywi禼ie pogl眃y to ma na max odjechane i nie do ko馽a wiadomo co z tymi jego nauczycielami, jednakowo je縠li chodzi o obcykanie w literaturze przedmiotu to nie znajdziesz w Polsce pandita lepszego od Ryszarda "Mohana" Matuszewskiego w te klocki. Przynajmniej takiego, kt髍y udziela si publicznie, bo rozmaici indologowie czy persjani禼i nie s sk硂nni swojej wiedzy rozpowszechnia poza uniwerek. Mo縩a w niekt髍ych przypadkach zarzuci mu rzeczywi禼ie skrajny partykularyzm, ale spr骲uj np. przebi si przez materia硑 wydawane przez Hare Kryszna - napisane s tak hermetycznym j陑ykiem, 縠 nie ma w og髄e w眛pliwo禼i dlaczego waisznawowie nie zdobyli w Polsce 縜dnej popularno禼i ani jej nie przysporzyli braminizmowi. M體i to z b髄em, poniewa mam znajomych wroc砤wskich waisznaw體-krysznowc體, z kt髍ymi czasem ucinam bardzo ciekawe pogaw阣ki na temat historii staro縴tnych Indii w pewym zaprzyja糿ionym lokalu. Bardziej mnie niepokoj natomiast islamskie zainteresowania Mohana - sufizm jest ciekawy, ale r罂ne historyczne zakony derwisz體 ta馽z眂ych i wyj眂ych to nie by硑 bynajmniej anio砶i, o czym zwolennicy Kemala Atat黵ka przekonali si w latach m硂dej Republiki cz阺to-
g阺to na w砤snej sk髍ze.

Czy naprawd by硑 "S硂dzik" powo硊je si na p. Matuszewskiego, to nie zauwa縴砮m. Mnie tam natomiast kilkukrotnie zdarzy硂 si wykorzysta materia硑 ze strony m.in. Mohana w celach agit-prop. Teraz mnie to ju zwisa, niech si ludziska 縭, ja mam naprawd znacznie po縴teczniejsz robot ni dolewanie im oliwy do ognia.
To co panowie pisza to fascynujace. Z tym ze o rzeczonym Ryszardzie Matuszewskim nawet strony na Wikipedii nie ma.   Gdzie mozna poglebic? --
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-05-24 04:08:06
Autor: Jakub A. Krzewicki
brat_olin wrote:

To co panowie pisza to fascynujace. Z tym ze o rzeczonym
Ryszardzie Matuszewskim nawet strony na Wikipedii nie ma.

Jak to nie ma jak jest:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ryszard_Matuszewski_%28Mohan%29

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2015-05-23 22:43:23
Autor: Chiron
Woydak贸w trzech? - Ten trzeci to pysyhcol K贸pa

U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:mjql21$h1a$1node2.news.atman.pl...
Chiron wrote:

[...]

Ciekawie piszesz. M艂odoturcy zarekwirowali maj膮tek sufi, ich samych wyj臋li spod prawa. Czym zawinili? Byli bardzo dekadenccy- jak t艂umaczy艂 Kemal Pasza. Czyli: nie popierali wojen, a m艂odoturcy toczyli je ci膮gle. Ba! Derwisze wzywali do ich zako艅czenia- natychmiast! I to ich nazywasz agresorami? Ciekawe...

[...]
Ilu dzieciak贸w za nim posz艂o na zatracenie? To manipulator. Jego wiedzy te偶 nie ceni臋 wysoko. Mo偶e i ma- co z tego? Opublikowa艂 horoskop i interpretacje numerologiczne dla Jana Paw艂a 2. W zasadzie wszystko si臋 zgadza艂o. W zasadzie...Je艣li kto艣 si臋 troch臋 zna- to wie, 偶e interpretacja by艂a kompletnie od czapy. Mia艂a ona zdyskredytowa膰 osob臋 obecnego 艣wi臋tego. Naprawd臋 chcesz si臋 na kogo艣 takiego powo艂ywa膰?

--

Chiron

Data: 2015-05-23 23:59:29
Autor: Jakub A. Krzewicki
Chiron wrote:

[...]

Wiesz, 偶e Kemal w pewnych 艣rodowiskach (przede wszystkim teozoficznych i panmongolistycznych) dosta艂 tytu艂 "Pierwszy Promie艅 Szambhali"? Te偶 ciekawe. Kemal zrobi艂 najlepsz膮 rzecz, kt贸ra by艂a wtedy do roboty - zno贸s艂 kalifat.

Ilu dzieciak贸w za nim posz艂o na zatracenie? To manipulator.

Na zatracenie to mo偶e przesada, za艣 co do manipulator贸w - to s膮 oni wsz臋dzie, r贸wnie偶 nale偶膮 moim zdaniem do nich najzagorzalsi jego przeciwnicy wymienieni w dosy膰 popularnej (niszowo) "piosence ludowej" autorstwa go艣cia, kt贸rego omawiamy. Z jednej strony wyst臋puje w艂a艣nie taki wsp贸艂czesny "J臋drzej Ga艂ka z Dobczyna", z drugiej ludzie, kt贸rych nale偶y okre艣la膰 raczej jako "counter-cult" ni偶 "anti-cult movement", a to gdy偶 sami wydaj膮 si臋 nie by膰 wolnymi od bigoterii/tendencji quasi-kultystycznych i zwalczaj膮 jedno przegi臋cie za pomoc膮 drugiego. Zatem ca艂膮 awantur臋 wobec Matuszewskiego osobi艣cie okre艣lam jako do艣膰 zagmatwany konflikt ludzi po obu stronach, kt贸rzy wobec tej samej klienteli chc膮 zrealizowa膰 przeciwstawne cele i to raczej marketingowe (w tym polityczne) ni偶 religijne. Kultura duchowa jak膮 znamy nigdy nie by艂a wolna i nie b臋dzie od manipulacji i my obaj tutaj dobrze o tym wiemy zw艂aszcza na pl.soc.polityka, gdzie pisz膮cy z jednej i drugiej paczki ci膮gle graj膮 na strategi臋 "ciemny lud to kupi".

Pisz臋 w czasie przesz艂ym.

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2015-05-24 10:05:00
Autor: Chiron
Woydak贸w trzech? - Ten trzeci to pysyhcol K贸pa

U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:mjqt81$npa$1node1.news.atman.pl...
Chiron wrote:

[...]

Wymordowa艂 Ormian i par臋 innych grup, zamieszkuj膮cych wtedy Turcj臋. Da艂 znak do pogromu Kurd贸w i Grek贸w. Brat mason wysokiego szczebla zni贸s艂 kalifat- bo masoneria t臋pi konkurencj臋. Jednak lekarstwo mo偶e by膰 gorsze od choroby.
Zauwa偶, 偶e usprawiedliwiasz jego ludob贸jstwo tym jedynie, 偶e zni贸s艂 kalifat. Naprawd臋 to usprawiedliwienie? Stalin by艂 podobny: t臋pi艂 muzu艂man贸w (i katolik贸w, i ka偶d膮 wiar臋- ale nie buddyst贸w). Te偶 go usprawiedliwisz? Ty w tym po艣cie wr臋cz derwiszy uzna艂e艣 za winnych!

[...]

Pozna艂em go raz i znam ludzi, kt贸rym kiedy艣 w g艂owach miesza艂. Ten cz艂owiek- mimo pewnej charyzmy i wiedzy- jest op臋tany antykatolicyzmem. I to go IMO nap臋dza. Imponuj膮 Ci tacy ludzie? J臋drzej Ga艂ka w grobie si臋 obraca za to por贸wnanie.

--

Chiron

Woydak贸w trzech? - Ten trzeci to pysy hcol K贸pa