Woydakw dwch

Data: 2015-05-22 20:23:11
Autor: Lord z Cowshed
Woydakw dwch
Trwa napierdalanka PiS-wskich spin-doktorw. Obaj uywaj ksywki Mark Woydak. Jacek i Mariuszek.  Obie glisty stojce po rznych stronach barykady. A moe po tej samej? W kadym razie wida, e opcja krakowska zaczyna wygrywa i dni prezesa na stoku s policzone!

--
Lord z Cowshed

Data: 2015-05-22 12:19:29
Autor: szklanynocnik
Woydakw dwch
uytkownik Lord z Cowshed napisa:
[...]

Tefauenoskie media zwykle zapraszaj jarmukowcw.
Oczywicie zdarza si zaprosic gojca:)

Jeden Kurski w pisie, drugi w GW, a Kamiski?
https://marucha.wordpress.com/2015/01/29/doradca-premier-ewy-kopacz-agentem-izraelskiego-wywiadu/

Z ktrej strony by nie lukn, wyjdzie dupa:)

Data: 2015-05-23 08:50:00
Autor: MarkWoydak
Woydakw dwch
WON PSYCHOLU PODSZYWACZU!  OBY ZDECH POD POTEM!

From: MarkWoydak <markwoydak@forest.gmx.de>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Cisza!
Date: Fri, 22 May 2015 22:35:43 +0200

--
Uytkownik "MarkWoydak" <markwoydak@forest.gmx.de> napisa w wiadomoci news:mjnsj6$q19$5speranza.aioe.org...

Data: 2015-05-23 08:49:55
Autor: MarkWoydak
Woydakw dwch
WON PSYCHOLU PODSZYWACZU!  OBY ZDECH POD POTEM!

From: MarkWoydak <markwoydak@forest.gmx.de>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Fri, 22 May 2015 22:35:43 +0200

--
Uytkownik "MarkWoydak" <markwoydak@forest.gmx.de> napisa w wiadomoci news:mjnse0$q19$2speranza.aioe.org...

Data: 2015-05-23 08:49:49
Autor: MarkWoydak
Woydakw dwch
WON PSYCHOLU PODSZYWACZU!  OBY ZDECH POD POTEM!

From: MarkWoydak <markwoydak@forest.gmx.de>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Fri, 22 May 2015 22:35:43 +0200

--
Uytkownik "Lord z Cowshed" <komuna@underground.org> napisa w wiadomoci news:mjns70$5hk$1news.albasani.net...

Data: 2015-05-23 15:27:43
Autor: Klin....................................................
Woydaków trzech? - Ten trzeci to pysy hcol Kópa
W dniu 2015-05-22 o 20:23, Lord z Cowshed pisze:
Trwa napierdalanka PiS-wskich spin-doktorów. Obaj używają ksywki Mark Woydak. Jacek i Mariuszek.  Obie glisty stojące po róznych stronach barykady. A może po tej samej? W każdym razie widać, że opcja krakowska zaczyna wygrywać i dni prezesa na stołku są policzone!

-- Lord z Cowshed

Data: 2015-05-23 15:36:46
Autor: Chiron

Użytkownik "Klin...................................................." <"klin"@wp.pl, .................................................... , . , ,> napisał w wiadomości news:5560804e$0$2202$65785112news.neostrada.pl...
[...]

On się często powołuje na Matuszewskiego i jego poglądy. To człowiek o kompletnie zrytej psyche i mentalności wampira. Od lat prowadzi sektę- i nikt by mu nie robił krzywdy, może poza rodzicami dzieciaków, które do sekty wciągnął, gdyby nie zaczął wojować z przeorem Jasnej Góry- który ma takie samo nazwisko. Facet wylądował więc w psychiatryku- może to nie było dobre, gdyby nie to, że pozwoliło jego wciągniętym do sekty ofiarom przejrzeć na tyle na oczy, że sprawdzili go. Okazało się, że nie ma żadnych guru, na ktorych on sie powoływał, wyszło na jaw wiele jego kłamstw- a sekta mu się rozwaliła. Facet cechuje się zoologiczną nienawiścią do Kościoła. Niestety- wypuścili go z psychuszki- a on odbudował swoją sektę

--

Chiron

Data: 2015-05-23 21:39:44
Autor: Jakub A. Krzewicki
Chiron wrote:

[...]

Ano jest taki. Rzeczywiście poglądy to ma na max odjechane i nie do końca wiadomo co z tymi jego nauczycielami, jednakowoż jeżeli chodzi o obcykanie w literaturze przedmiotu to nie znajdziesz w Polsce pandita lepszego od Ryszarda "Mohana" Matuszewskiego w te klocki. Przynajmniej takiego, który udziela się publicznie, bo rozmaici indologowie czy persjaniści nie są skłonni swojej wiedzy rozpowszechniać poza uniwerek. Można w niektórych przypadkach zarzucić mu rzeczywiście skrajny partykularyzm, ale spróbuj np. przebić się przez materiały wydawane przez Hare Kryszna - napisane są tak hermetycznym językiem, że nie ma w ogóle wątpliwości dlaczego waisznawowie nie zdobyli w Polsce żadnej popularności ani jej nie przysporzyli braminizmowi. Mówię to z bólem, ponieważ mam znajomych wrocławskich waisznawów-krysznowców, z którymi czasem ucinam bardzo ciekawe pogawędki na temat historii starożytnych Indii w pewym zaprzyjaźnionym lokalu. Bardziej mnie niepokoją natomiast islamskie zainteresowania Mohana - sufizm jest ciekawy, ale różne historyczne zakony derwiszów tańczących i wyjących to nie były bynajmniej aniołki, o czym zwolennicy Kemala Atatürka przekonali się w latach młodej Republiki często-
gęsto na własnej skórze.

Czy naprawdę były "Słodzik" powołuje się na p. Matuszewskiego, to nie zauważyłem. Mnie tam natomiast kilkukrotnie zdarzyło się wykorzystać materiały ze strony m.in. Mohana w celach agit-prop. Teraz mnie to już zwisa, niech się ludziska żrą, ja mam naprawdę znacznie pożyteczniejszą robotę niż dolewanie im oliwy do ognia. --
СВЕТ
МИР
ЗНАНИЕ

Data: 2015-05-23 16:35:40
Autor: brat_olin
Woydakw trzech? - Ten trzeci to pysyhcol Kpa
On Saturday, May 23, 2015 at 9:39:46 PM UTC+2, Jakub A.  Krzewicki wrote:
Chiron wrote:

> [...]
> nikt by mu nie robi krzywdy, moe poza rodzicami dzieciakw, ktre do
> sekty wcign, gdyby nie zacz wojowa z przeorem Jasnej Gry- ktry ma
> takie samo nazwisko. Facet wyldowa wic w psychiatryku- moe to nie byo
> dobre, gdyby nie to, e pozwolio jego wcignitym do sekty ofiarom
> przejrze na tyle na oczy, e sprawdzili go. Okazao si, e nie ma
> adnych guru, na ktorych on sie powoywa, wyszo na jaw wiele jego
> kamstw- a sekta mu si rozwalia. Facet cechuje si zoologiczn
> nienawici do Kocioa. Niestety- wypucili go z psychuszki- a on

Ano jest taki. Rzeczywicie pogldy to ma na max odjechane i nie do koca wiadomo co z tymi jego nauczycielami, jednakowo jeeli chodzi o obcykanie w literaturze przedmiotu to nie znajdziesz w Polsce pandita lepszego od Ryszarda "Mohana" Matuszewskiego w te klocki. Przynajmniej takiego, ktry udziela si publicznie, bo rozmaici indologowie czy persjanici nie s skonni swojej wiedzy rozpowszechnia poza uniwerek. Mona w niektrych przypadkach zarzuci mu rzeczywicie skrajny partykularyzm, ale sprbuj np. przebi si przez materiay wydawane przez Hare Kryszna - napisane s tak hermetycznym jzykiem, e nie ma w ogle wtpliwoci dlaczego waisznawowie nie zdobyli w Polsce adnej popularnoci ani jej nie przysporzyli braminizmowi. Mwi to z blem, poniewa mam znajomych wrocawskich waisznaww-krysznowcw, z ktrymi czasem ucinam bardzo ciekawe pogawdki na temat historii staroytnych Indii w pewym zaprzyjanionym lokalu. Bardziej mnie niepokoj natomiast islamskie zainteresowania Mohana - sufizm jest ciekawy, ale rne historyczne zakony derwiszw taczcych i wyjcych to nie byy bynajmniej anioki, o czym zwolennicy Kemala Atatrka przekonali si w latach modej Republiki czsto-
gsto na wasnej skrze.

Czy naprawd byy "Sodzik" powouje si na p. Matuszewskiego, to nie zauwayem. Mnie tam natomiast kilkukrotnie zdarzyo si wykorzysta materiay ze strony m.in. Mohana w celach agit-prop. Teraz mnie to ju zwisa, niech si ludziska r, ja mam naprawd znacznie poyteczniejsz robot ni dolewanie im oliwy do ognia.
To co panowie pisza to fascynujace. Z tym ze o rzeczonym Ryszardzie Matuszewskim nawet strony na Wikipedii nie ma.   Gdzie mozna poglebic? --
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-05-24 04:08:06
Autor: Jakub A. Krzewicki
brat_olin wrote:

To co panowie pisza to fascynujace. Z tym ze o rzeczonym
Ryszardzie Matuszewskim nawet strony na Wikipedii nie ma.

Jak to nie ma jak jest:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ryszard_Matuszewski_%28Mohan%29

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-05-23 22:43:23
Autor: Chiron

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w wiadomości news:mjql21$h1a$1node2.news.atman.pl...
Chiron wrote:

[...]

Ciekawie piszesz. Młodoturcy zarekwirowali majątek sufi, ich samych wyjęli spod prawa. Czym zawinili? Byli bardzo dekadenccy- jak tłumaczył Kemal Pasza. Czyli: nie popierali wojen, a młodoturcy toczyli je ciągle. Ba! Derwisze wzywali do ich zakończenia- natychmiast! I to ich nazywasz agresorami? Ciekawe...

[...]
Ilu dzieciaków za nim poszło na zatracenie? To manipulator. Jego wiedzy też nie cenię wysoko. Może i ma- co z tego? Opublikował horoskop i interpretacje numerologiczne dla Jana Pawła 2. W zasadzie wszystko się zgadzało. W zasadzie...Jeśli ktoś się trochę zna- to wie, że interpretacja była kompletnie od czapy. Miała ona zdyskredytować osobę obecnego świętego. Naprawdę chcesz się na kogoś takiego powoływać?

--

Chiron

Data: 2015-05-23 23:59:29
Autor: Jakub A. Krzewicki
Chiron wrote:

[...]

Wiesz, że Kemal w pewnych środowiskach (przede wszystkim teozoficznych i panmongolistycznych) dostał tytuł "Pierwszy Promień Szambhali"? Też ciekawe. Kemal zrobił najlepszą rzecz, która była wtedy do roboty - znoósł kalifat.

Ilu dzieciaków za nim poszło na zatracenie? To manipulator.

Na zatracenie to może przesada, zaś co do manipulatorów - to są oni wszędzie, również należą moim zdaniem do nich najzagorzalsi jego przeciwnicy wymienieni w dosyć popularnej (niszowo) "piosence ludowej" autorstwa gościa, którego omawiamy. Z jednej strony występuje właśnie taki współczesny "Jędrzej Gałka z Dobczyna", z drugiej ludzie, których należy określać raczej jako "counter-cult" niż "anti-cult movement", a to gdyż sami wydają się nie być wolnymi od bigoterii/tendencji quasi-kultystycznych i zwalczają jedno przegięcie za pomocą drugiego. Zatem całą awanturę wobec Matuszewskiego osobiście określam jako dość zagmatwany konflikt ludzi po obu stronach, którzy wobec tej samej klienteli chcą zrealizować przeciwstawne cele i to raczej marketingowe (w tym polityczne) niż religijne. Kultura duchowa jaką znamy nigdy nie była wolna i nie będzie od manipulacji i my obaj tutaj dobrze o tym wiemy zwłaszcza na pl.soc.polityka, gdzie piszący z jednej i drugiej paczki ciągle grają na strategię "ciemny lud to kupi".

Piszę w czasie przeszłym.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-05-24 10:05:00
Autor: Chiron

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w wiadomości news:mjqt81$npa$1node1.news.atman.pl...
Chiron wrote:

[...]

Wymordował Ormian i parę innych grup, zamieszkujących wtedy Turcję. Dał znak do pogromu Kurdów i Greków. Brat mason wysokiego szczebla zniósł kalifat- bo masoneria tępi konkurencję. Jednak lekarstwo może być gorsze od choroby.
Zauważ, że usprawiedliwiasz jego ludobójstwo tym jedynie, że zniósł kalifat. Naprawdę to usprawiedliwienie? Stalin był podobny: tępił muzułmanów (i katolików, i każdą wiarę- ale nie buddystów). Też go usprawiedliwisz? Ty w tym poście wręcz derwiszy uznałeś za winnych!

[...]

Poznałem go raz i znam ludzi, którym kiedyś w głowach mieszał. Ten człowiek- mimo pewnej charyzmy i wiedzy- jest opętany antykatolicyzmem. I to go IMO napędza. Imponują Ci tacy ludzie? Jędrzej Gałka w grobie się obraca za to porównanie.

--

Chiron

Data: 2015-05-23 22:43:56
Autor: Lord Donald
Woydaków dwóch
W dniu 22.05.2015 o 20:23, Lord z Cowshed pisze:
[...]

Wojdak to nasz mistrzu w lizaniu rowa POsrańcom, ciekawe czy mu za to płacą, czy robi to z przekonania? Dzisiaj go nie widać, zapewne zaciągnie od jakiegoś POsrańca transferu przyłączając się na chwilę pyskiem do mózgu robiąc na drucie to jutro będzie srał postami kilka razy na minutę.

Data: 2015-05-24 08:33:36
Autor: MarkWoydak
Woydaków dwóch

Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:mjqoqa$lco$1speranza.aioe.org...
[...]

WON PSYCHOLU z PZPR. Jakoś ci skurwysynu nie przeszkadza ta GNIDA która podszywa się pod mój nick. Pierdol się więc stetryczały złamasie!

MW

Data: 2015-05-24 10:55:49
Autor: Lord Donald
Woydaków dwóch
W dniu 24.05.2015 o 08:33, MarkWoydak pisze:

[...]

Wydaje mi się że ta gnida która rzekomo podszywa się pod twój nick to chyba jeszcze najzdrowsza część twojej osobowości, te teksty o kupsztalach raczej są najmądrzejsze co napisałeś na tej liście

Data: 2015-05-24 14:22:15
Autor: MarkWoydak
Woydaków dwóch
[...]

Wychodzi na to, że środowisko psycholi i pojebańców to twoje środowisko
naturalne. Skoro bliżej ci do popieredoleńców podszywających się pod mój
nick to szerokiej drogi poparańcu. Jesteś w doborowym towarzystwie. Mam
nadzieję, że zdechniesz pod płotem szczęśliwy, że twoja osobowość była
tożsama z tym świrem podszywającym się pod mój nick. Jesteś taką samą
KANALIĄ jak ten psychol.

MW

Woydakw dwch