Wózek + Samochód

Data: 2009-05-13 08:17:30
Autor: gosmo
Wózek + Samochód
Użytkownik <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości news:92466bfc-d4b2-4228-ac1f-4ed3d1e4a3e7e24g2000vbe.googlegroups.com...
Rodzinka mi się powiekszy i stąd pytanie.
Jaki samochód będzie optymalny dla wózka i młodej rodziny.
Chciałbym kupić jakiś kombi okolice 30 tys +
Jakies sugestie...

Jeśli nie VAN to mogę ci polecić to co ja mam. W Octavii II sedan/liftback (nie Octavii I - bo ta ma mniej miejsca z tyłu), przewożę rowerek, wózek, koło (LPG) + bagaże w bagażniku. Córka (4 lata) w foteliku prostuje nogi. Koło trochę przeszkadza (kształt), ale zawsze można kupić diesla, na rocznik 2004/2005 wystarczy Ci 35 tyś. Rzecz w tym, że jest to auto 4-ro osobowe, bo na dłuższych odcinkach 5-ta osoba komfortu nie zazna.

Wózek + Samochód