Wózek + Samochód

Data: 2009-05-13 08:43:37
Autor: Usrobo
Wózek + Samochód
suryga@gmail.com pisze:
Rodzinka mi się powiekszy i stąd pytanie.
Jaki samochód będzie optymalny dla wózka i młodej rodziny.
Chciałbym kupić jakiś kombi okolice 30 tys +
Jakies sugestie...

ja mialem Grande punto 3d
po narodzinach córki okazało się ze 3d autko niby najwększe w segmencie jest za małe

fotelik muszę miec z przodu bo do tylu nie wejdzie
do bagażnika nie wejdzie cały wózek
wiec musze podwozie do bagażnika a buda na tylne siedzenie
brak klimatyzacji powoduje złe samopoczucie dziecka w samochodzie
dalekie wypady odpadają bo ci sie dziecko ugotuje a okien nie otworzysz bo będzie przeciąg.

tak wiec
1. bagażnik do którego wejdzie wózek z budą
2. klimatyzacja

michal

Data: 2009-05-13 09:05:10
Autor: Gabriel'Varius'
Wózek + Samochód
Użytkownik Usrobo napisał:

suryga@gmail.com pisze:

[...]

Ze co prosze :-) Do Twingo zony miesci sie fotelik jak i miescilo sie nosiedelko zarowno na tylne jak i przednie siedzenie i to bez problemu. A wozek (model podalem we wczesniejszym poscie) miesci sie do bagaznika - buda faktycznie jedzila na podlodze przed przednim fotelem albo za tylnym siedzeniem. Jedyny minus to gimnastyka przy zapinaniu fotelika/nosidelka na tylnej kanapie w 3d aucie :-(
[...]
Tu masz racjee.  Zlotym srodkiem jest klima + ciemne szyby z dobrym filtrem, po primo auto sie tak bardzo nie nagrzewa a poza tym dziecku slonko nie swieci po oczkach a zamontowany fotelik nie rzuca sie w oczy zlodziejom. Ponadto mama moze swobodnie nakarmic dzieciaka w aucie (na postoju) :-)

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-05-13 00:42:59
Autor: st1545
Wózek + Samochód
On 13 Maj, 09:05, Gabriel'Varius'
<gg...@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik Usrobo napisał:

> [...]
Ze co prosze :-) Do Twingo zony miesci sie fotelik jak i miescilo sie
nosiedelko zarowno na tylne jak i przednie siedzenie i to bez problemu.
Wiesz, mialem kiedys Twingo i nie rozumiem co Ty do czego porownujesz.
Po przesunieciu tylnej kanapy w tyl jest tam wiecej miejsca ("wzdluz")
niz w dowolnym kompakcie. W GP, przyznaje, nie siedzialem - ale to
jednak klasa nizej niz np. Golf... No chyba, ze Twoje "co prosze" bylo
wyrazem oburzenia z powodu nazwania Punto "najwiekszym autem w
segmencie".

A wozek (model podalem we wczesniejszym poscie) miesci sie do bagaznika
Mysmy wozili czasem wozek (trojkolowiec) jadac na dluzsze spacery po
okolicy, ale wtedy do bagaznika nie miescilo sie oprocz niego nic poza
torba z niezbednymi drobiazgami.

- buda faktycznie jedzila na podlodze przed przednim fotelem albo za
tylnym siedzeniem.
Gdzie??? Gdy chcielismy, aby dziecku (juz wiekszemu) bylo wygodnie, to
po odchyleniu opracia zaglowki prawie dotykaly do tylnej szyby (-; Za
tylnym siedzeniem to tam naprawde niewiele jest.

Zaleta Twingo sa przede wszystki wygodne, adaptowalne tylne siedzenia
- i to jest wg mnie priorytet przy wybierania auta pod katem podrozy z
dziecmi. Z tego wzgledu moglbym polecic Mazde 626 GF, ktora ma zarowno
regulowane tylne oparcia (w opcji) jak i duzy baganiznik. Z nowszych
aut - Fiat Stilo SW (wersja dynamic) lub Opel Signum (ale to juz nie
jest kombi). Segment wyzej (w sensie wysokosci auta): VW Touran, Xsara
Picasso i Fiat Multipla. Dopiero wsrod jeszcze wiekszych samochodow
mozna wybierac to, co sie komu po prostu podoba (mnie np. rzadko
spotykana Mazda MPV).

pozdrawiam, tomek

Data: 2009-05-14 06:08:05
Autor: Gabriel'Varius'
Wózek + Samochód

[...]

Wozek, miesci sie do bagaznika bez jego powiekszania(nigdzie nie napisalem , ze powiekszany byl bagaznik)+ koszyk plastikowy na zakupy. Obecnie od dobrych kilku miesiecy gondola nie jest uzywana bo mlody rosnie :-) Wiec pozostala z wozka spora, wygodna spacerowka z akcesoriami(skladana w parasolke wraz z wszystkimi gratami) i fotelik do auta.

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-05-14 00:42:50
Autor: st1545
Wózek + Samochód
On 14 Maj, 06:08, Gabriel'Varius'
> [...]
[...] wygodna spacerowka z
akcesoriami(skladana w parasolke wraz z wszystkimi gratami)
No tak (-: Zgadzam sie, ze wozek tego typu jest optymalnym
rozwiazaniem dla powiekszonej rodziny bez powiekszania samochowdu (-;
Dla tych, ktorzy musza wybierac optymalny wozek ze wzgledu na stan
chodnikow w swojej okolicy, rozwiazaniem jest zabieranie na dalsze
wyjazdy tylko nosidelka (najpierw takiego na brzuch, potem na plecy).
Obedzie sie bez powiekszania samochodu (-;
Ale autor watku uparl sie, zeby dobierac auto do stylu zycia a nie na
odwrot - i ja mu sie tak za bardzo nie dziwie...
pozdrawiam, tomek

Data: 2009-05-13 09:36:00
Autor: Usrobo
Wózek + Samochód
Gabriel'Varius' pisze:
Użytkownik Usrobo napisał:

suryga@gmail.com pisze:

[...]

gabarytowo sie mieści
ale wkładanie dziecka przez przednie drzwi do fotelika z tyłu
joga sie kryje

michal

Data: 2009-05-13 00:47:57
Autor: st1545
Wózek + Samochód
On 13 Maj, 09:36, Usrobo <usr...@op.pl> wrote:
Gabriel'Varius' pisze:
> [...]
gabarytowo sie mieści
ale wkładanie dziecka przez przednie drzwi do fotelika z tyłu
Eeetam, porownaj sobie dlugosc drzwi w Punto i Twingo. Brak tylnych
drzwi odczulismy dopiero wtedy, gdy zaczelismy codziennie wozic dzieci
do zlobka/szkoly.
A joga z fotelikiem to jest w jarisce 3D d-:
pozdrawiam, tomek

Wózek + Samochód