Wózek + Samochód

Data: 2009-05-12 23:54:07
Autor: pajhivo
Wózek + Samochód
On 13 Maj, 07:49, sur...@gmail.com wrote:
Rodzinka mi się powiekszy i stąd pytanie.
Jaki samochód będzie optymalny dla wózka i młodej rodziny.
Chciałbym kupić jakiś kombi okolice 30 tys +
Jakies sugestie...

Ja Ci polecam Focusa kombi.
Nie wiem jak w innych samochodach i z innymi wózkami ale do foczki
wózek firmy Jedo (model Vedi) wchodzi do bagażnika wzdłuż bez
zdejmowania budy, czy kółek.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-13 09:14:51
Autor: Michal k.
Wózek + Samochód
Rodzinka mi się powiekszy i stąd pytanie.
Jaki samochód będzie optymalny dla wózka i młodej rodziny.
Chciałbym kupić jakiś kombi okolice 30 tys +
Jakies sugestie...

a ja sie pakuje bezproblemowo do VW Bory...
pytalem o wozek jaki ? bo troche inaczej sie pakuje
głęboka gondole a inaczej spacerówke typu parasolka...
u mnie na stale w bagazniku jezdzi lozeczko turystczne i wozek typu parasolka...

i miejsca niebrakuje :-)

Wózek + Samochód