Wózek + Samochód

Data: 2009-05-13 11:41:23
Autor: Chris
Wózek + Samochód
Internauta suryga@gmail.com (suryga@gmail.com) w wiadomości
nabazgrał(a):

Rodzinka mi się powiekszy i stąd pytanie.
Jaki samochód będzie optymalny dla wózka i młodej rodziny.
Chciałbym kupić jakiś kombi okolice 30 tys +
Jakies sugestie...

Ja mam V40 z rodziną 2+1 i spokojnie mieszczę się do auta z wozkiem + klamotami.
W tej cenie masz duży wybór aut i ciężko coś doradzić.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Wózek + Samochód