Wózek dziecięcy ocena stanu- NTG

Data: 2010-01-04 12:27:33
Autor: badzio
Wózek dziecięcy ocena stanu- NTG
On 4 Sty, 13:20, tall_30 <sur...@gmail.com> wrote:
Witam

Wiem że to jest NTG (chociaż też o czterech kołach) ale za niedługo
przybędzie nowy kierowca na świat i potrzebuje kupić wózek
czterokołowy.

A ja dorzuce swoje 3 grosze. Jesli mieszkasz w bloku bez windy, w
okolicach 3-4 pietra i nie bedziesz zostawial samochodu na dole, to
patrz na wage wozka :) Olej wtedy wszelkie duze, pompowane kola,
resory etc... ja mam chicco trio enjoy - kolka sa przecietne, amorkow
brak ale za to jest duzo lzejszy niz wiekszosc innych wozkow,
zwlaszcza takich super-hiper wypasnych z wielkimi kolami. Jesli nie
Ty, to zona na pewno to doceni :)

Data: 2010-01-04 22:09:03
Autor: glang
Wózek dziecięcy ocena stanu- NTG
A ja dorzuce swoje 3 grosze. Jesli mieszkasz w bloku bez windy, w
Ty, to zona na pewno to doceni :)

ee tam. ja, moja żona, teściowa nigdy nie niosła wózka
mieliśmy bebecara i teraz też kupiłem dla 3 dziecka bebecara. on swobodnie jedzie po schodach :)
jesli mam doradzać to tylko bebecar
pzdr
GL

Data: 2010-01-04 22:15:21
Autor: fajnefele
[...]

Co to znaczy ze jedzie swobodnie? Zaciekawilo mnie to..

Data: 2010-01-04 14:49:44
Autor: badzio
On 4 Sty, 22:15, "fajnefele" <fajnef...@gazeta.pl> wrote:
> ee tam. ja, moja ona, te ciowa nigdy nie nios a w zka
> mieli my bebecara i teraz te kupi em dla 3 dziecka bebecara. on swobodnie
> jedzie po schodach :)
> jesli mam doradza to tylko bebecar
> pzdr
> GL

Co to znaczy ze jedzie swobodnie? Zaciekawilo mnie to..

Mnie tez. Owszem, slyszalem o przypadku 'zjezdzania' wozkiem po
schodach z 3. pietra. Ale to byly nowe bloki - schody mialy szerokie i
'glebokie' stopnie, klatka schodowa byla w miare duza. Ja mieszkam w
~30letnim bloku z wielkiej plyty i nie widze tego tak rozowo. Tzn -
raz probowalem z pustym wozkiem. I watpie zeby moje dziecko 'przezylo'
taka atrakcje

Data: 2010-01-04 22:56:22
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Mon, 4 Jan 2010 12:27:33 -0800 (PST), badzio napisał(a):
[...]

I tak nie wytargasz tego razem z dzieckiem - a dla paru kilogramów poświęcać
komfort dzieciaka telepiąc nim na byle nierówności to trochę bez sensu...
Takie mikrokółka w zasadzie uniemożliwią wyjście na spacer gdy tylko spadnie
trochę śniegu.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-01-05 00:16:50
Autor: badzio
Wózek dziecięcy ocena stanu- NTG
On 4 Sty, 23:56, Jacek Osiecki <jos...@ceti.pl> wrote:
Dnia Mon, 4 Jan 2010 12:27:33 -0800 (PST), badzio napisa (a):

> [...]
> patrz na wage wozka :) Olej wtedy wszelkie duze, pompowane kola,
> resory etc...

I tak nie wytargasz tego razem z dzieckiem -

Wtargalem, bez problemu. Malo tego - moja malzonka takze wnosila wozek
wraz  z dzieckiem (mala spala w gondoli). Podobnie jak moje
szwagierki. Teraz zmienilismy 'gore' wozka, mamy spacerowke, jak corka
zasnie na spacerze to wnosimy wozek jako calosc - zarowno ja i moja
zona jak i niania.

a dla paru kilogram w po wi ca
komfort dzieciaka telepi c nim na byle nier wno ci to troch bez sensu...

Akurat mojej corce swietnie sie spalo na nierownosciach, jak
spacerowalismy po rownym chodniku/jezdzni to nie chciala zasnac, jak
zjechalismy na nierownosci to od razu :)

Takie mikrok ka w zasadzie uniemo liwi wyj cie na spacer gdy tylko spadnie
troch niegu.

Mam taki wozek:
http://e-wozki.pl/sklep/galerie/chicco-trio-enjoy-evolut_885.jpg
Przed swietami, jak byly sniegi, dzien w dzien byl spacer. Teraz takze
zasniezony krajobraz i tez wozkiem jezdzilismy. Bez wiekszych
problemow. Zanim kupilismy ten wozek to podpytywalismy sie ludzi z
osiedla, ktorzy mieli podobne wozki - tylko jeden koles nam powiedzial
ze raz mial problemy z powodu malych kolek - jak zima spadl duzy snieg
a on poszedl na spacer do lasu :)
Oczywiscie jesli ktos mieszka na parterze, ma winde, mieszka w domku
to mozna olac ciezar dziecka i postawic na fajne kolka. Sam bym tak
zrobil ale niestety, 3. pietro robi swoje.

Wózek dziecięcy ocena stanu- NTG