Wózkarnia w bloku spółdzielczym

Data: 2010-12-07 02:59:23
Autor: Lisciasty
Wózkarnia w bloku spółdzielczym
On 7 Gru, 09:23, Zmylna <pda...@mago.pl> wrote:
Bardzo prosze o porade co moge zrobic. A moze nic nie moge ?

Sąsiad z bloku naprzeciwko miał podobny problem.
Też był szereg informacji i apeli, w końcu sąsiad wypieprzył cały
bajzel na korytarz piwniczny (wózkownia była w ślepym zaułku korytarza
i tam akurat było na to miejsce). Krzyk potem był i pyskówki ale że
zrobił to dyskretnie, mógł więc palić głupa że on nie ma z tym nic
wspólnego ;)
Jakieś 10% bałaganu znalazło właścicieli i zniknęło, reszta leżała
dobry rok aż przy okazji porządków wiosennych syf zniknął w
przepastnym wnętrzu kontenera.
Tak więc szkoda zdrowia i czasu na papierowe użeranie się z kretynami,
trzeba wziąć sprawy w swoje ręce ;)
Albo trzymać wózek na półpiętrze/w mieszkaniu jak ja to robię, nikomu
nie wadzi i jest wygodnie, chyba że masz niepewną okolicę i wózek może
się ulotnić...

Pzdr.
L.

Data: 2010-12-07 12:04:09
Autor: Zmylna
Wózkarnia w bloku spółdzielczym
Jakieś 10% bałaganu znalazło właścicieli i zniknęło, reszta leżała
dobry rok aż przy okazji porządków wiosennych syf zniknął w
przepastnym wnętrzu kontenera.

Hmm, no jest to jakis pomysl. Obawiam sie tylkom, ze stane sie wrogiem  publicznym nr. 1 :] Niestety cale geriatria, ktora tam mieszka i  zapomniala co to dzieci czeka tylko na cos takiego zeby zaatakowac :]

[...]
Niestety mieszkam na 4 pietrze a klatki sa bez polpieter (krecone schody).  W mieszkaniu miejsca niet. Gdybym mial takie opcjie to nie zawracal bym  sobie glowy tymi kretynami.

Pzdr.
L.

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/

Data: 2010-12-07 03:25:59
Autor: Lisciasty
On 7 Gru, 12:04, Zmylna <pda...@mago.pl> wrote:
Hmm, no jest to jakis pomysl. Obawiam sie tylkom, ze stane sie wrogiem
publicznym nr. 1 :] Niestety cale geriatria, ktora tam mieszka i
zapomniala co to dzieci czeka tylko na cos takiego zeby zaatakowac :]

No to piszę, dyskretnie :]
Jeżeli nie ma tam nic cięższego niż złomiasta zmywarka to dwójka ludzi
upora się z tym w 10 minut, myślę że nietrudno znaleźć taką chwilę
kiedy nikogo nie ma w piwnicy ;)

Pzdr.
L.

Data: 2010-12-07 12:56:45
Autor: Zmylna
[...]

he, problem jest tego typu, ze wozkarnia znajduje sie na pietrze pierwszej  klatki bloku. Czyli w miejscu ktoredy wszyscy chodza do mieszkan. To jak  sie domyslasz nieco komplikuje sprawe :]

--
Zmylna

Data: 2010-12-07 14:06:10
Autor: Misiek

Użytkownik "Zmylna" <pdacka@mago.pl> napisał w wiadomości news:op.vncd4vncaeujexzmylna...
[...]

Komplikuje? czy ulatwia? jak sie te "graty" znajda "na przejsciu" szybciutko stamtad "wyemigruja" hehehe

Data: 2010-12-07 22:12:36
Autor: cef
Zmylna wrote:

he, problem jest tego typu, ze wozkarnia znajduje sie na pietrze
pierwszej klatki bloku. Czyli w miejscu ktoredy wszyscy chodza do
mieszkan. To jak sie domyslasz nieco komplikuje sprawe :]

Zostaw kartkę przy smietniku złomiarzom,
że tu i tam jest zmywarka na złom i jakies ramy.

Data: 2010-12-08 08:37:16
Autor: Danusia

Użytkownik "cef" <cezfar@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cfea346$0$22799$65785112news.neostrada.pl...
Zmylna wrote:

Zostaw kartkę przy smietniku złomiarzom,
że tu i tam jest zmywarka na złom i jakies ramy.

I to jest zdecydowanie najlepsze rozwiązanie spośród wszystkich tu zaproponowanych.

pozdr

Data: 2010-12-07 14:05:17
Autor: Misiek

Użytkownik "Zmylna" <pdacka@mago.pl> napisał w wiadomości news:op.vncbo7swaeujexzmylna...
[...]

Mialem (nadal mam) taka sytuacje - ludzie non stop parkuja na samym wyjsciu z bloku zostawiajac jakies... 30 cm przejscia (czasem mniej). jak ma karetka dojechac do bloku? jak ma dojechac (nie daj boze) straz pozarna? jak niepelnosprawny ma wyjsc?
Nie pomagaja pisma do spoldzielni o wymalowanie w tym miejscu koperty. Chyba wezme resztke farby i sam to zrobie hehehe

Wózkarnia w bloku spółdzielczym