Wp.pl już nigdy więcej nie wpuszczą

Data: 2017-05-15 09:54:07
Autor: boukun
Wp.pl już nigdy więcej nie wpuszczą
http://wiadomosci.wp.pl/ujawniamy-kulisy-glosnej-konferencji-w-toruniu-zrzutka-dla-o-rydzyka-i-wzmocnienie-szyszki-6122707561351297a

POWIEM TAK
5h temu

Ten rząd to same gosposie i lokaje klęczące przed ""panem i władcą "" z
Torunia-Zdroju,Zamiast tatuś utrzymywać to poddane sobie dziadostwo to my
podatnicy utrzymujemy to dziadostwo i wielebnego darmozjada z Torunia.Jak
długo jeszcze ????

Ilona
2h temu

Patrząc z perspektywy innego kraju europejskiego gdzie mieszkam to czytając
takie artykuły włosy stają na głowie ! To jest niezrozumiane ! Niech sie nie
dziwią ze Unia sie wtrąca ale każdy sie zastanawia jak ta Polska znalazła
sie w Uni z takimi ludźmi ! Jak można dać sie tak manipulować przez garstkę
ludzi !

rico
7 min. temu

Wygląda mi to na piramidę finansową. Wpłacają a jeden tylko korzysta.

Kazimierz
8 min. temu

Zrobiło się takie państwo wyznaniowe miej świeckie. Konsultacje polityczne u
T. Rydzyka - nie pozwólcie wyrzucić ministra , Orędzie z Nieba .Do tego Duda
chce pozwolenie od narodu polskiego na zmianę konstytucji. Pytam po co
zmiana konstytucji, co chce PIS zmienić w konstytucji Polski. Nie wiadomo po
co. Domyślam się ,że za namową KLERU CHCĄ ZMIENIĆ PAŃSTWO ŚWIECKIE NA
WYZNANIOWE ABY SIĘ LEPIEJ USADOWIĆ WE WŁADZY I WE WŁOŚCIACH SPOŁECZNYCH.

Data: 2017-05-15 03:50:35
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik boukun napisał:
http://wiadomosci.wp.pl/ujawniamy-kulisy-glosnej-konferencji-w-toruniu-zrzutka-dla-o-rydzyka-i-wzmocnienie-szyszki-6122707561351297a

Media WP zeszło na psy, nic konkretnego z tego opisu nie wynika.

Rydzyk zbiera koperty, uwaga uwaga.
Rydzyk organizuje zjazd.
PIS organizuje zjazd.
Szyszko organizuje zjazd.
Są leśnicy.

Ale chwila, nie napisali nic o propozycjach rolników.

Toż to bełkot jest.

Ten Rydzyk zebrał więcej kasy niż np. Madonna za występ?

Wpłacają a jeden tylko korzysta.

Weź boukunie nie bredź, z Rydzyka jest więcej niż z planowanej elektrowni atomowej co ja peło budowała.

Data: 2017-05-15 13:24:35
Autor: prezydent San Escobar
"V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał(-a):

Media WP zeszło na psy, nic konkretnego z tego opisu nie wynika.

Ta "konferencja" było po to, aby Rydzolowi przelać 120 tys., a nie po to by
słuchać rolników. Co za naiwniak :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-15 14:20:04
Autor: Ciemny Lud
pajac "V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał w wiadomości news:fd3c4555-c6a3-420e-9afd-057f71b54b2agooglegroups.com...
użytkownik boukun napisał:
http://wiadomosci.wp.pl/ujawniamy-kulisy-glosnej-konferencji-w-toruniu-zrzutka-dla-o-rydzyka-i-wzmocnienie-szyszki-6122707561351297a

Media WP zeszło na psy, nic konkretnego z tego opisu nie wynika.

WP. PL jest w rekach firmy rosyjskiej. Pretensje do Putina.

Weź boukunie nie bredź, z Rydzyka jest więcej niż z planowanej elektrowni atomowej co ja peło budowała.

Jasne! Znów PO. K...wa! Miała być dobra zmiana?  Więc przestań pierdolić popaprańcze o tym, że Rydzyk jest twoim olczulkiem bo sie już rzygać chce jak ten pseudoklecha się rozpanoszył za czasów PiS. Ojciec Chrzestny mafii toruńskiej. Antoni jest tam każdego tygodnia na poufnych rozmowach.

CL

Data: 2017-05-15 14:42:11
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik Ciemny Lud napisał:
[...]

Lepsza szkoła i geotermia rydzyka niż marzenia peło o elektrowni jądrowej, że tak powiem rydzykowe jest namacalne:)

Data: 2017-05-16 12:28:44
Autor: prezydent San Escobar
> [...]

Lepsza szkoła i geotermia rydzyka niż marzenia peło o elektrowni jądrowej, że tak powiem rydzykowe jest namacalne:)

Tak, ubytek kasy na brak efektów jest namacalny :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-15 13:23:39
Autor: prezydent San Escobar
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

http://wiadomosci.wp.pl/ujawniamy-kulisy-glosnej-konferencji-w-toruniu-zrzutka-dla-o-rydzyka-i-wzmocnienie-szyszki-6122707561351297a

A ujawnili, że Rydzol dostał 120 tys. za zorganizowanie tej "konferencji"? :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-15 13:27:24
Autor: u2
W dniu 15.05.2017 o 13:23, prezydent San Escobar pisze:
A ujawnili, że Rydzol dostał 120 tys. za zorganizowanie tej "konferencji"? :DDD

serio piździak, ty jemu przelałeś ?:))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-15 14:21:47
Autor: Ciemny Lud
Wp.pl już nigdy więcej nie wpuszczą lol! lol! lol!
qtas złamany "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5919909c$0$15208$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 15.05.2017 o 13:23, prezydent San Escobar pisze:
A ujawnili, że Rydzol dostał 120 tys. za zorganizowanie tej "konferencji"? :DDD

serio piździak, ty jemu przelałeś ?:))))))))))))

Serio marszczyfredzie?  Urojenia wciąz trzymają? Spierdalaj na drzewo idioto! Lol!

CL

Data: 2017-05-15 21:08:09
Autor: prezydent San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 15.05.2017 o 13:23, prezydent San Escobar pisze:
> A ujawnili, że Rydzol dostał 120 tys. za zorganizowanie tej "konferencji"? :DDD

serio piździak, ty jemu przelałeś ?:))))))))))))

Ja, ty, społeczeństwo - wszyscy przelali. Przecież Pisuar z własnej nie
zapłacił :DDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-15 21:50:40
Autor: u2
W dniu 15.05.2017 o 21:08, prezydent San Escobar pisze:
Ja, ty, społeczeństwo - wszyscy przelali. Przecież Pisuar z własnej nie
zapłacił :DDDDD

nie ściemniaj piździak dawaj kwity jak pitera na dorsza:))))))))))))