Wpadka Maryli Rodowicz - tematyka bardzo polityczna :D

Data: 2009-08-27 13:43:13
Autor: Antenka
Wpadka Maryli Rodowicz - tematyka bardzo polityczna :D
Kibole "Kolejorza" i  nie tylko, wyluzujecie :D

http://www.youtube.com/watch?v=eENVHC30rI8

Antenka

Data: 2009-08-28 06:02:42
Autor: Slavinka
Wpadka Maryli Rodowicz - tematyka bardzo polityczna :D

Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisal w wiadomosci
Kibole "Kolejorza" i  nie tylko, wyluzujecie :D

http://www.youtube.com/watch?v=eENVHC30rI8

Antenka

Dupy nie widzieli, a?!

Data: 2009-08-28 15:11:34
Autor:
Wpadka Maryli Rodowicz - tematyka bardzo polityczna :D
On Thu, 27 Aug 2009 13:43:13 -0700 (PDT), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

Kibole "Kolejorza" i  nie tylko, wyluzujecie :D

http://www.youtube.com/watch?v=eENVHC30rI8

marylka swego czasu spedzala urlopik w zlotych piaskach z jureczkiem
urbanem.

--

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet był ziemiš niczyjš

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-08-28 06:20:52
Autor: Antenka
Wpadka Maryli Rodowicz - tematyka bardzo polityczna :D

marylka swego czasu spedzala urlopik w zlotych piaskach z jureczkiem
urbanem.

Ja tam do jej alkowy nie zaglądam, ale zbyt cnotliwa to ona chyba nie
była. Musiała  dobrze współpracować z reżimem komunistycznym, bo ten
stał za nią murem.  "Maryla" była towarem exportowyn number one w PRL
to coś chyba znaczy, no nie?! ;-D

Antenka

Data: 2009-08-28 15:52:55
Autor: Slavinka

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości

[...]

Kochanka barona J syna tego gen. J., który sam sobie trzy razy w brzuch
strzelił, a później jeszcze babie nie żałował.

Data: 2009-08-28 16:23:59
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Ale dość ładna była, i nieźle śpiewała. Dzisiaj próżno szukać takiej wokalistki.

http://www.youtube.com/watch?v=pRiMPy_JL6U

Data: 2009-08-28 08:02:23
Autor: Antenka
Wpadka Maryli Rodowicz - tematyka bardzo polityczna :D
Ale dość ładna była, i nieźle śpiewała. Dzisiaj próżno szukać takiej
wokalistki.

Dość duża jak na kobitę hihi :D

Nie kwestionuję jej talentu - śpiewać i grać potrafi :)

Antenka

Data: 2009-08-28 17:24:16
Autor: Vic
Antenka пишет:
Nie kwestionuję jej talentu - śpiewać i grać potrafi :)

Ja kwestionuje to drugie. Czyli "grac".

--
plazoVic

Data: 2009-08-28 13:58:20
Autor: Antenka
Wpadka Maryli Rodowicz - tematyka bardzo polityczna :D

Ja kwestionuje to drugie. Czyli "grac".

Nie znam się na graniu, ale widziałam ją kiedyś z gitarą. Upierdliwy
jak zwykle...:D

Antenka

Data: 2009-08-28 23:18:34
Autor: plazoVic
Antenka пишет:
Nie znam się na graniu, ale widziałam ją kiedyś z gitarą. Upierdliwy
jak zwykle...:D

Na graniu to sie baba nie zna i tyle :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-28 14:42:07
Autor: Antenka
On 28 Sie, 23:18, plazoVic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> Nie znam się na graniu, ale widziałam ją kiedyś z gitarą. Upierdliwy
> jak zwykle...:D

Na graniu to sie baba nie zna i tyle :)

--
plazoVic

Potrafię grać tylko na jednym instrumencie...nie powiem na jakim :D
Grałam w LO, cała klasa na nim grała :DD

Antenka

Data: 2009-08-28 23:51:27
Autor: plazoVic
Antenka пишет:
Potrafię grać tylko na jednym instrumencie...nie powiem na jakim :D
Grałam w LO, cała klasa na nim grała :DD

Ja grywam na pudle i na basie. Kiedys mielismy kapele, najpierw bluesowa potem jazzowa. Ale potem towarzycho rozjechalo sie po roznych odleglych uczelniach... Ja studiowalem na miejscu. Gralem jeszcze troche z kim popadlo, a teraz nie mam juz czasu :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-29 12:20:43
Autor: Antenka
[...]

Aaaa to muzykant jesteś,Vicek Muzykant :)

Antenka

Data: 2009-08-29 21:11:33
Autor: jadrys
plazoVic pisze:
Antenka пишет:
[...]

Gdzie graliście? Występowaliście może na jakichś koncertach? I kiedy to było?

Data: 2009-08-30 22:04:10
Autor: plazoVic
jadrys пишет:
Gdzie graliście? Występowaliście może na jakichś koncertach? I kiedy to było?

A roznie. Po ciekawych knajpach. W Marcholcie, w Innym Slasku, etc. Lata 90-te i sam poczatek nastepnej dekady. Fajnie bylo.
Ale wiesz, nawet gdybym ci podal nazwe kapeli to i tak niewielu by skojarzylo z czyms konkretnym - taka specyfika gatunku :)

BTW, wybitni nie bylismy, ale swietnie nam sie gralo :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 08:49:28
Autor: jadrys
plazoVic pisze:
jadrys пишет:
[...]

No to raczej się nie spotkaliśmy razem na wspólnych koncertach, ja "karierę"w Polsce skończyłem już na początku 80-tych lat.

Data: 2009-08-31 11:29:26
Autor: Vic
jadrys пишет:
No to raczej się nie spotkaliśmy razem na wspólnych koncertach, ja "karierę"w Polsce skończyłem już na początku 80-tych lat.

O! A co graliscie?

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 13:33:47
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys пишет:
No to raczej się nie spotkaliśmy razem na wspólnych koncertach, ja "karierę"w Polsce skończyłem już na początku 80-tych lat.

O! A co graliscie?

-- plazoVic

Praktycznie wszystko, z tym że Jazz to tylko dla przyjemności, na próbach.

Data: 2009-08-31 13:44:10
Autor: Vic
jadrys пишет:
Praktycznie wszystko, z tym że Jazz to tylko dla przyjemności, na próbach.

A na czym grywasz?

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 13:59:25
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys пишет:
Praktycznie wszystko, z tym że Jazz to tylko dla przyjemności, na próbach.

A na czym grywasz?

-- plazoVic

Na tym co mĂłj idol John (Bonzo) Bonham.  A poza tym wcześniej grałem na na klawiszach.

Data: 2009-08-31 14:07:51
Autor: Vic
jadrys пишет:
Na tym co mĂłj idol John (Bonzo) Bonham.

Bonzo to byl geniusz. Uwielbiam jego styl gry.
Synus tez sobie niezle radzi.

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 17:23:10
Autor: plazoVic
Vic пишет:
Bonzo to byl geniusz. Uwielbiam jego styl gry.
Synus tez sobie niezle radzi.

Mam na mysli tego syna, ktory ostatnio z Zepami zagral koncert.

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 20:42:29
Autor: jadrys
plazoVic pisze:
Vic пишет:
Bonzo to byl geniusz. Uwielbiam jego styl gry.
Synus tez sobie niezle radzi.

Mam na mysli tego syna, ktory ostatnio z Zepami zagral koncert.

-- plazoVic

Jason? Tak wiem, teĹź jest super.

Data: 2009-08-29 21:09:58
Autor: jadrys
Antenka pisze:

Potrafię grać tylko na jednym instrumencie...nie powiem na jakim :D
Grałam w LO, cała klasa na nim grała :DD

Antenka

Chyba na nerwach nauczycieli. :-D

Data: 2009-08-29 12:24:19
Autor: Antenka
On 29 Sie, 21:09, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> Potrafię grać tylko na jednym instrumencie...nie powiem na jakim :D
> Grałam w LO, cała klasa na nim grała :DD

> Antenka

Chyba na nerwach nauczycieli. :-D

Nooo cała klasa hihi. A tak poważnie wszyscy musieliśmy zakupić flet
prosty i dawaj mi mi mi mi do re mi....Nauczycielka muzyki była
okropnym babsztylem - uczyła nas jakiś przyśpiewek ludowych ;-)

Antenka

Data: 2009-08-29 22:04:18
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

A czego wolałabyś sie uczyć - "hard-rocka"? :-D   --

Data: 2009-08-29 13:46:32
Autor: Antenka
On 29 Sie, 22:04, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Antenka

A czego wolałabyś sie uczyć - "hard-rocka"? :-D

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Bluesa! I tańczyć na ławce.:D

Antenka

Data: 2009-08-29 23:16:19
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Niestety, blues to muzyka czarnych, praktycznie nie do "nauczenia"  przez białego.

Data: 2009-08-30 22:10:23
Autor: plazoVic
jadrys пишет:
Niestety, blues to muzyka czarnych, praktycznie nie do "nauczenia"  przez białego.

Pierdzielisz stary. Blues ma tysiac twarzy. Jest i bialy blues, ktory jest nie gorszy od czarnego. To tylko kwestia gustu.

The Yardbirds nie slyszal?

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 08:49:09
Autor: jadrys
plazoVic pisze:
jadrys пишет:
[...]

Wcale nie. Prawdziwy Blues jest jeden i niestety biali nie potrafią go grać.. Jak pewnie zauwaĹźyłeś Ĺźe czarni nie potrafią grać z kolei  "Heavy Metalu".

Data: 2009-08-30 22:08:56
Autor: plazoVic
Antenka пишет:
wszyscy musieliśmy zakupić flet
prosty i dawaj mi mi mi mi do re mi

Tez mialem gre na flecie prostym w podstawowce :)

Nauczycielka muzyki była
okropnym babsztylem - uczyła nas jakiś przyśpiewek ludowych ;-)

He, he, ja to mialem w o wiele szerszym zakresie podczas studiow. Zaangazowalem sie w uczelniany zespol folklorystyczny :) Oprocz tancow (to akurat bardzo wymagajacy i skomplikowany - wbrew pozorom - temat), jeszcze cwiczenia wokalne :) Przyspiewki. Cale miliony przyspiewek. I okolo 100-letnia nauczycielka przyspiewek i pianistka w jednym...

--
plazoVic

Data: 2009-08-29 21:07:35
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Mówię o urodzie z Jej młodych lat.

Data: 2009-08-28 23:48:21
Autor: Adam
Wpadka Maryli Rodowicz - tematyka bardzo polityczna :D
Niezupełnie - jako mloda piosenkarka była bardzo delokatna i nastrojowa (świetnie wypadła w filmie "Kulig"). Potem jednak zaczęto ją "lansować" na czerwonych salonach - i zmieniono jej wizerunek: stała się dość ordynarną, krzyczącą babą, z tłutym tyłkiem.
AC

Data: 2009-08-29 21:13:56
Autor: jadrys
Adam pisze:
[...]

Co niezupełnie? Nie podobała ci się ta z młodych lat?

Data: 2009-08-30 22:38:08
Autor: Adam

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h7buli$uq4$5news.onet.pl...
Adam pisze:
[...]

To moje "niezupełnie' odnosiło się do kwestii: "Ale dość ładna była, i nieźle śpiewała. Dzisiaj próżno szukać takiej wokalistki." i dołączonego linku, który dotyczy już jej "lanserskiego" etapu życia.
Gay debiutowała w filmie "Kilig" - rzeczywiście była bardzo ładna, o subtelnej urodzie i o aksamitnym, uwodzicielskim głosie. Gdy sobie dobrała gitarzystów - papierosy i gorzała ją zmieniły niekorzystnie.
Dla mnie dno osiągnęła przy "Małgośce".
AC

Data: 2009-08-28 23:44:46
Autor: Adam
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Swego czasu to były znane sprawy - pukała się nieźle m.in. z Andrzejem Jaroszewiczem - zwanym Czerwonym Księciem, z Olbrychskim, z Jasińskim i innymi.
AC

Data: 2009-08-29 21:15:20
Autor: jadrys
Wpadka Maryli Rodowicz - tematyka bardzo polityczna :D
Adam pisze:

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Swego czasu to były znane sprawy - pukała się nieźle m.in. z Andrzejem Jaroszewiczem - zwanym Czerwonym Księciem, z Olbrychskim, z Jasińskim i innymi.
AC

A komu to przeszkadza?

Data: 2009-08-30 22:40:22
Autor: Adam
Wpadka Maryli Rodowicz - tematyka bardzo polityczna :D

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h7buo6$uq4$6news.onet.pl...
Adam pisze:

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

Troszkę mi - ten jej oówczesny luzacki styl styl życia i przepychanie jej przez możnych protektorów zmanierowały ją zupełnie.
AC

Data: 2009-08-31 09:19:27
Autor: jadrys
Adam pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h7buo6$uq4$6news.onet.pl...

Adam pisze:

[...]

Myślisz że gdyby wstąpiła do zakonu, toby lepiej na tym wyszła?

Wpadka Maryli Rodowicz - tematyka bardzo polityczna :D