Wpadka po kolędzie: ksiądz zbałamucił moją mamę

Data: 2010-01-12 12:48:10
Autor: boukun
Wpadka po kolędzie: ksiądz zbałamucił moją mamę
Jak przygotować się na wizytę księdza po kolędzie? Kupić kilogram mandarynek (ewentualnie tabakę), zamknąć psa w łazience, na wypadek gdyby chciał zajrzeć księdzu pod sutannę, i uprzedzić sąsiadów, że w przypadku pękniętej rury ksiądz może chcieć wyważać u nich drzwi. Pomocna może być również urodziwa mama, którą ksiądz będzie chciał zaprosić na "prywatną pogawędkę o życiu". Aha, i lepiej nie otwierać drzwi w ręczniku i z turbanem na głowie, bo duchowny może już więcej do nas nie przyjść. Zapraszamy do przeczytania najzabawniejszych historii "po kolędzie" naszych internautów!

Zasada pierwsza: zorientuj się, jak wygląda ksiądz

- Dwa dni przed terminem wizyty słyszę nagle pukanie do drzwi. Otwieram, a za progiem stoi jakiś facet. Witamy się, po czym następuje niezręczne milczenie. W końcu pytam: "No fajnie, ale o co chodzi?" . Nieznajomy, lekko zażenowany, odpowiada: "Hmm. widzę, że nie będzie pan w tym roku przyjmował księdza po kolędzie". - A niby dlaczego? - pytam. - Wiesz, synu, bo właśnie jestem księdzem z kościoła naprzeciwko, który miał przyjść po kolędzie - opowiada Internauta WP, Bartek, dodając, że po tej historii "już więcej księdza w domu nie zobaczył". Księdza już więcej nie zobaczyła również Joanna, która - o zgrozo! - przyjęła duchownego opasana ręcznikiem i z turbanem na głowie: - Dopiero wyszłam spod prysznica. Ksiądz spojrzał na mnie pytającym wzrokiem i zapytał, czy jest oczekiwany. Odpowiedziałam, że nie, i już nigdy do mnie nie przyszedł.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wpadka-po-koledzie-ksiadz-zbalamucil-moja-mame,wid,11847965,wiadomosc.html

Takie sobie opowieści... Kto to dziś wpuszcza agentów spec służb i zboczeńców do domu?

boukun

Data: 2010-01-12 08:15:34
Autor: J-23
Wpadka po kolędzie: ksiądz zbałamucił moją mamę
On 12 Sty, 12:48, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Jak przygotowa si na wizyt ksi dza po kol dzie? Kupi kilogram mandarynek
(ewentualnie tabak ), zamkn psa w azience, na wypadek gdyby chcia zajrze
ksi dzu pod sutann , i uprzedzi s siad w, e w przypadku p kni tej rury ksi dz
mo e chcie wywa a u nich drzwi. Pomocna mo e by r wnie urodziwa mama, kt r
ksi dz b dzie chcia zaprosi na "prywatn pogaw dk o yciu". Aha, i lepiej nie
otwiera drzwi w r czniku i z turbanem na g owie, bo duchowny mo e ju wi cej do
nas nie przyj . Zapraszamy do przeczytania najzabawniejszych historii "po
kol dzie" naszych internaut w!

Zasada pierwsza: zorientuj si , jak wygl da ksi dz

- Dwa dni przed terminem wizyty s ysz nagle pukanie do drzwi. Otwieram, a za
progiem stoi jaki facet. Witamy si , po czym nast puje niezr czne milczenie. W
ko cu pytam: "No fajnie, ale o co chodzi?" . Nieznajomy, lekko za enowany,
odpowiada: "Hmm. widz , e nie b dzie pan w tym roku przyjmowa ksi dza po
kol dzie". - A niby dlaczego? - pytam. - Wiesz, synu, bo w a nie jestem ksi dzem
z ko cio a naprzeciwko, kt ry mia przyj po kol dzie - opowiada Internauta WP,
Bartek, dodaj c, e po tej historii "ju wi cej ksi dza w domu nie zobaczy ".
Ksi dza ju wi cej nie zobaczy a r wnie Joanna, kt ra - o zgrozo! - przyj a
duchownego opasana r cznikiem i z turbanem na g owie: - Dopiero wysz am spod
prysznica. Ksi dz spojrza na mnie pytaj cym wzrokiem i zapyta , czy jest
oczekiwany. Odpowiedzia am, e nie, i ju nigdy do mnie nie przyszed .http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wpadka-po-koledzie-ksiadz-zbal...

Takie sobie opowie ci... Kto to dzi wpuszcza agent w spec s u b i zbocze c w do
domu?

boukun

Wszystkie polskie znaki diakrytyczne zniknely, i nie chce mi sie
wysilac by doczytac sie w czym rzecz.
Powiedz tylko, czy klecha przelecial Twoja tesciowa?

J-23 itede...

Data: 2010-01-12 17:37:41
Autor: BarnabaRudge
Wpadka po koledzie: ksiadz zbalamucil moja mame

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
> [...]

wysilac by doczytac sie w czym rzecz.
Powiedz tylko, czy klecha przelecial Twoja tesciowa?

Nie, to chyba ona chciala go przeleciec....a  moze sie myle?

Data: 2010-01-12 19:37:41
Autor: boukun
[...]

Przelacz z ISO na windowsowa czcionke ekranowa polski (programisty). Albo ja mialem wlaczona ISO-8859-2 jak wysylalem newsa, albo teraz ty masz wlaczona ISO...  W linku jest wszystko...

boukun

Wpadka po kolędzie: ksiądz zbałamucił moją mamę