Wpadka posła PO. Zostawił w studiu telewizyjnym... oryginał deklaracji Koalicji Europejskiej

Data: 2019-02-25 17:06:54
Autor: Lord Donald
Wpadka posła PO. Zostawił w studiu telewizyjnym... oryginał deklaracji Koalicji Europejskiej
Wpadka posła PO. Zostawił w studiu telewizyjnym... oryginał deklaracji Koalicji Europejskiej

,,Kawa na ławę" się skończyła, goście poszli, a ja zostałem z oryginałem - napisał na Twitterze prowadzący program Konrad Piasecki, pokazując zdjęcie deklaracji o powstaniu Koalicji Europejskiej. Pozostawił ją poseł PO, biorący udział w dyskusji.

https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/wpadka-pos%c5%82a-po-zostawi%c5%82-w-studiu-telewizyjnym-orygina%c5%82-deklaracji-koalicji-europejskiej/ar-BBU0sob?ocid=sf

Wpadka posła PO. Zostawił w studiu telewizyjnym... oryginał deklaracji Koalicji Europejskiej