Wpadki Komorowskiego

Data: 2012-01-11 11:15:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Wpadki Komorowskiego
Obserwuję z rozbawieniem zawzięte polowanie osób nieprzyjaznych Komorowskiemu na wszelkie jego wpadki językowe czy sytuacyjne.
Jednocześnie takowe wpadki innych polityków są całkowicie przemilczane. Na przykład wczorajsza wpadka Kaczyńskiego przeszła zupełnie bez echa.

Data: 2012-01-11 11:30:13
Autor: MH
Wpadki Komorowskiego
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
[...]

==================

A co tam prezio zaś wymlaskał , bo nie znam tematu...

MH

Data: 2012-01-11 20:01:47
Autor: jadrys
Wpadki Komorowskiego
[...]

I co się dziwisz? - Kaczyński dla wielu Polaków jest nikim, jest tylko byłym premierem który sam zrzekł się premierostwa.

Data: 2012-01-11 20:08:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Wpadki Komorowskiego

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jekm8m$mla$1node2.news.atman.pl...
[...]

To dlaczego na premiera mówią Tusk, a na Kaczyńskiego - premierze?

Data: 2012-01-11 20:35:59
Autor: jadrys
Wpadki Komorowskiego

[...]

Bo ja wiem.. Pewnie zaimponował im tą walką z LPR-em i Samoobroną.

Data: 2012-01-11 21:29:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Wpadki Komorowskiego

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jekpdq$qmt$4node2.news.atman.pl...

[...]

Ze swoimi koalicjantami? To po co z nimi koalicję zawiązywał?

Przed chwilą Brodziński nazwał Lecha Kaczyńskiego profesorem prawa. Trzeba będzie zmienić zapisy tej strony: http://pl.wikipedia.org/wiki/Lech_Kaczyński

Data: 2012-01-12 20:28:18
Autor: jadrys
Wpadki Komorowskiego
W dniu 2012-01-11 21:29, Bogdan Idzikowski pisze

Bo ja wiem.. Pewnie zaimponował im tą walką z LPR-em i Samoobroną.

Ze swoimi koalicjantami? To po co z nimi koalicję zawiązywał?

Odpowiedź jest prosta - chciał coś więcej utargować od kolesi okrągłostołowych.

Data: 2012-01-11 20:39:37
Autor: XL
Wpadki Komorowskiego
Dnia Wed, 11 Jan 2012 20:08:05 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Kaczyński był premierem, więc Z SZACUNKU tytułuje się go tak nadal,
podobnie jak byłych prezydentów prezydentami.
A Tusk - to po prostu Tusk...
--
XL

Data: 2012-01-11 21:31:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Wpadki Komorowskiego

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1itsp8u0xx55b$.1rqh6v6573uok.dlg40tude.net...
[...]

Z szacunku do Kaczyńskiego czy do stanowiska? Idlaczego robią tak tylko pisiaki?

Data: 2012-01-11 21:47:14
Autor: raff
Wpadki Komorowskiego
On Wed, 11 Jan 2012 21:31:25 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

[...]

Pytania, pytania, pytania. Z cyklu "Bogdan dziwi sie swiatu".

R.

Data: 2012-01-11 21:55:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Wpadki Komorowskiego

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:n9trg79shf9pg97qujg33l7k0lfhamv3ar4ax.com...
[...]

Jeśli nie potrafisz odpowiedzieć, z sensem oczywiście, to po co zawracasz gitarę?

Data: 2012-01-12 04:21:34
Autor: stevep
Wpadki Komorowskiego
Dnia 11-01-2012 o 21:47:14 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Prawdy objawione Kurwikowskiego lepsze?

--
stevep

Data: 2012-01-13 10:49:40
Autor: Oyster
Wpadki Komorowskiego
> [...]

>Z szacunku do Kaczyńskiego czy do stanowiska? Idlaczego robią tak tylko >pisiaki?

Pytania, pytania, pytania. Z cyklu "Bogdan dziwi sie swiatu".

Ty masz ciągle zdziwoną minę. Charakterystyczne dla idioty od urodzenia.

Data: 2012-01-13 19:17:27
Autor: pluton
Wpadki Komorowskiego
Kaczyński był premierem, więc Z SZACUNKU tytułuje się go tak nadal,

ja go z szacunku nazywam wariatem, megazorgiem albo pojebkiem.

Nullification

Data: 2012-01-13 19:34:53
Autor: XL
Wpadki Komorowskiego
Dnia Fri, 13 Jan 2012 19:17:27 +0100, pluton napisał(a):

Kaczyński był premierem, więc Z SZACUNKU tytułuje się go tak nadal,

ja go z szacunku nazywam wariatem, megazorgiem albo pojebkiem.

Podpisz się pod tym imieniem, nazwiskiem i adresem. WŁASNYM. Żeby mógł Ci
odpowiedzieć.
--
XL

Data: 2012-01-13 20:00:47
Autor: pluton
Wpadki Komorowskiego
> ja go z szacunku nazywam wariatem, megazorgiem albo pojebkiem.

Podpisz się pod tym imieniem, nazwiskiem i adresem. WŁASNYM. Żeby mógł Ci
odpowiedzieć.

To jeszcze nie wysledziles moich danych ?

Na razie nie ma potrzeby sie podpisywac. Jak naprawde napisze,
co o tym pojebie mysle, to sie podpisze.

Nullification

Data: 2012-01-13 20:31:17
Autor: rAzor
Wpadki Komorowskiego
Użytkownik - pluton napisał:
[...]

Mocny jesteś w gębie, ale jak przychodzi co do czego to podwijasz kitę pod dupsko i chowasz się w kącie, tchórzu.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "HeÂŽSk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski"

Data: 2012-01-13 22:27:56
Autor: pluton
Wpadki Komorowskiego
Mocny jesteś w gębie, ale jak przychodzi co do czego to podwijasz kitę
pod dupsko i chowasz się w kącie, tchórzu.

Rozgryzliscie mnie, towarzyszu sledczy.

Nullification

Data: 2012-01-14 05:29:47
Autor: stevep
Wpadki Komorowskiego
Dnia 13-01-2012 o 20:31:17  napisał(a):

Użytkownik - pluton napisał:
[...]

Ty za to wzór odwagi i potrzebujesz nadania nazwiska Dupikowski.
--
stevep

Data: 2012-01-14 00:39:11
Autor: XL
Wpadki Komorowskiego
Dnia Fri, 13 Jan 2012 20:00:47 +0100, pluton napisał(a):

[...]

Gówno prawda, tchórzu.
--
XL

Data: 2012-01-13 19:16:01
Autor: pluton
Wpadki Komorowskiego

To dlaczego na premiera mówią Tusk, a na Kaczyńskiego - premierze?

A dlaczego obce dzieci mowia do ksiedza 'ojcze' a wlasne mowia 'wujku' ?

Nullification

Data: 2012-01-13 20:04:47
Autor: rAzor
Wpadki Komorowskiego
Użytkownik - pluton napisał:

To dlaczego na premiera mówią Tusk, a na Kaczyńskiego - premierze?

A dlaczego obce dzieci mowia do ksiedza 'ojcze' a wlasne mowia 'wujku' ?

Mówisz do swojego tatuśka "wujku"?

Data: 2012-01-13 20:16:46
Autor: pluton
Wpadki Komorowskiego

> A dlaczego obce dzieci mowia do ksiedza 'ojcze' a wlasne mowia 'wujku' ?

Mówisz do swojego tatuśka "wujku"?

A ty do swojego 'spierdalaj ochlajmordo, dzis juz nie dostaniesz ani grosza'
?

Nullification

Data: 2012-01-13 20:29:15
Autor: rAzor
Wpadki Komorowskiego
Użytkownik - pluton napisał:
To dlaczego na premiera mówią Tusk, a na Kaczyńskiego - premierze?

A dlaczego obce dzieci mowia do ksiedza 'ojcze' a wlasne mowia 'wujku' ?

Mówisz do swojego tatuśka "wujku"?

A ty do swojego 'spierdalaj ......

Zamiast siedzieć i wypisywać pierdoły idź do łazienki - w wannie czeka na ciebie twój tatulo, znowu się będziecie bawić kaczorkami. he he he

Data: 2012-01-14 05:20:14
Autor: stevep
Wpadki Komorowskiego
Dnia 13-01-2012 o 20:29:15  napisał(a):

Użytkownik - pluton napisał:
[...]

Musisz tak postponować geniusza?
--
stevep

Data: 2012-01-11 20:36:05
Autor: XL
Wpadki Komorowskiego
Dnia Wed, 11 Jan 2012 20:01:47 +0100, jadrys napisał(a):

[...]

Oczywiscie medialnie.
Dlatego nie jest ważne, ile ma wpadek i jakie. Natomiast urząd prezydenta
jednak do czegoś więcej zobowiązuje, niż tylko do noszenia garnituru.

 jest tylko byłym premierem który sam zrzekł się premierostwa.

....i prezesem jakiejś tam partii opozycyjnej - to nie to co preZYDENT 3-)
--
XL

Data: 2012-01-11 21:08:17
Autor: jadrys
Wpadki Komorowskiego
W dniu 2012-01-11 20:36, XL pisze:

[...]

Daj spokój, medialnie to J. Kaczyński jest promowany jak nikt inny. Nieraz w TV widziałem jak "szacowne" grono różnych socjologów, psychologów i innych darmozjadów z tytułami profesorskimi przez długi czas komentowali milczenie J. Kaczyńskiego!
A zwykli Polacy nie dają się wziąć na plewy które sugeruja że on może być alternatywą dla Tuska..

  jest tylko
byłym premierem który sam zrzekł się premierostwa.
...i prezesem jakiejś tam partii opozycyjnej - to nie to co preZYDENT 3-)

Tak, to teĹź.

Data: 2012-01-12 04:23:21
Autor: stevep
Wpadki Komorowskiego
Dnia 11-01-2012 o 20:36:05 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Partii w okresie tuz przed wyprowadzeniem sztandaru z preziem w ciężkim  okresie tuż przed emeryturą.
--
stevep

Data: 2012-01-12 19:42:47
Autor: XL
Wpadki Komorowskiego
Dnia Thu, 12 Jan 2012 04:23:21 +0100, stevep napisał(a):

[...]

W partii nie ma emerytur.
--
XL

Data: 2012-01-13 05:25:06
Autor: stevep
Wpadki Komorowskiego
Dnia 12-01-2012 o 19:42:47 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Eeee, dla geniusza zawsze zrobią wyjątek.
--
stevep

Wpadki Komorowskiego