Wpadki Komorowskiego

Data: 2012-01-11 20:01:47
Autor: jadrys
Wpadki Komorowskiego
Obserwuj臋 z rozbawieniem zawzi臋te polowanie os贸b nieprzyjaznych Komorowskiemu na wszelkie jego wpadki j臋zykowe czy sytuacyjne.
Jednocze艣nie takowe wpadki innych polityk贸w s膮 ca艂kowicie przemilczane. Na przyk艂ad wczorajsza wpadka Kaczy艅skiego przesz艂a zupe艂nie bez echa.

I co si臋 dziwisz? - Kaczy艅ski dla wielu Polak贸w jest nikim, jest tylko by艂ym premierem kt贸ry sam zrzek艂 si臋 premierostwa.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2012-01-11 20:08:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Wpadki Komorowskiego

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jekm8m$mla$1node2.news.atman.pl...
[...]

To dlaczego na premiera m贸wi膮 Tusk, a na Kaczy艅skiego - premierze?

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2012-01-11 20:35:59
Autor: jadrys
Wpadki Komorowskiego

[...]

Bo ja wiem.. Pewnie zaimponowa艂 im t膮 walk膮 z LPR-em i Samoobron膮.

Data: 2012-01-11 21:29:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Wpadki Komorowskiego

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jekpdq$qmt$4node2.news.atman.pl...

[...]

Ze swoimi koalicjantami? To po co z nimi koalicj臋 zawi膮zywa艂?

Przed chwil膮 Brodzi艅ski nazwa艂 Lecha Kaczy艅skiego profesorem prawa. Trzeba b臋dzie zmieni膰 zapisy tej strony: http://pl.wikipedia.org/wiki/Lech_Kaczy艅ski

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2012-01-12 20:28:18
Autor: jadrys
Wpadki Komorowskiego
W dniu 2012-01-11 21:29, Bogdan Idzikowski pisze

Bo ja wiem.. Pewnie zaimponowa艂 im t膮 walk膮 z LPR-em i Samoobron膮.

Ze swoimi koalicjantami? To po co z nimi koalicj臋 zawi膮zywa艂?

Odpowied藕 jest prosta - chcia艂 co艣 wi臋cej utargowa膰 od kolesi okr膮g艂osto艂owych.

Data: 2012-01-11 20:39:37
Autor: XL
Wpadki Komorowskiego
Dnia Wed, 11 Jan 2012 20:08:05 +0100, Bogdan Idzikowski napisa(a):

U縴tkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa w wiadomo禼i news:jekm8m$mla$1node2.news.atman.pl...
Obserwuj z rozbawieniem zawzi阾e polowanie os骲 nieprzyjaznych Komorowskiemu na wszelkie jego wpadki j陑ykowe czy sytuacyjne.
Jednocze秐ie takowe wpadki innych polityk體 s ca砶owicie przemilczane. Na przyk砤d wczorajsza wpadka Kaczy駍kiego przesz砤 zupe硁ie bez echa.

I co si dziwisz? - Kaczy駍ki dla wielu Polak體 jest nikim, jest tylko by硑m premierem kt髍y sam zrzek si premierostwa.

To dlaczego na premiera m體i Tusk, a na Kaczy駍kiego - premierze?

Kaczy駍ki by premierem, wi阠 Z SZACUNKU tytu硊je si go tak nadal,
podobnie jak by硑ch prezydent體 prezydentami.
A Tusk - to po prostu Tusk...
--
XL

Data: 2012-01-11 21:31:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Wpadki Komorowskiego

U縴tkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:1itsp8u0xx55b$.1rqh6v6573uok.dlg40tude.net...
[...]

Z szacunku do Kaczy駍kiego czy do stanowiska? Idlaczego robi tak tylko pisiaki?

--
Jaros砤w-Zbawiciel Kaczy駍ki - "musimy uzyska w砤禼iw odpowied"

Data: 2012-01-11 21:47:14
Autor: raff
Wpadki Komorowskiego
On Wed, 11 Jan 2012 21:31:25 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

[...]

Pytania, pytania, pytania. Z cyklu "Bogdan dziwi sie swiatu".

R.

Data: 2012-01-11 21:55:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Wpadki Komorowskiego

U縴tkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:n9trg79shf9pg97qujg33l7k0lfhamv3ar4ax.com...
[...]

Je秎i nie potrafisz odpowiedzie, z sensem oczywi禼ie, to po co zawracasz gitar?

--
Jaros砤w-Zbawiciel Kaczy駍ki - "musimy uzyska w砤禼iw odpowied"

Data: 2012-01-12 04:21:34
Autor: stevep
Wpadki Komorowskiego
Dnia 11-01-2012 o 21:47:14 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisa(a):

[...]

Prawdy objawione Kurwikowskiego lepsze?

--
stevep
U縴wam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-13 10:49:40
Autor: Oyster
Wpadki Komorowskiego
> [...]

>Z szacunku do Kaczy駍kiego czy do stanowiska? Idlaczego robi tak tylko >pisiaki?

Pytania, pytania, pytania. Z cyklu "Bogdan dziwi sie swiatu".

Ty masz ci眊le zdziwon min. Charakterystyczne dla idioty od urodzenia.

Data: 2012-01-13 19:17:27
Autor: pluton
Wpadki Komorowskiego
Kaczy駍ki by premierem, wi阠 Z SZACUNKU tytu硊je si go tak nadal,

ja go z szacunku nazywam wariatem, megazorgiem albo pojebkiem.

Nullification

Data: 2012-01-13 19:34:53
Autor: XL
Wpadki Komorowskiego
Dnia Fri, 13 Jan 2012 19:17:27 +0100, pluton napisa(a):

Kaczy駍ki by premierem, wi阠 Z SZACUNKU tytu硊je si go tak nadal,

ja go z szacunku nazywam wariatem, megazorgiem albo pojebkiem.

Podpisz si pod tym imieniem, nazwiskiem i adresem. WSNYM. 痚by m骻 Ci
odpowiedzie.
--
XL

Data: 2012-01-13 20:00:47
Autor: pluton
Wpadki Komorowskiego
> ja go z szacunku nazywam wariatem, megazorgiem albo pojebkiem.

Podpisz si pod tym imieniem, nazwiskiem i adresem. WSNYM. 痚by m骻 Ci
odpowiedzie.

To jeszcze nie wysledziles moich danych ?

Na razie nie ma potrzeby sie podpisywac. Jak naprawde napisze,
co o tym pojebie mysle, to sie podpisze.

Nullification

Data: 2012-01-13 20:31:17
Autor: rAzor
Wpadki Komorowskiego
U偶ytkownik - pluton napisa艂:
ja go z szacunku nazywam wariatem, megazorgiem albo pojebkiem.

Podpisz si臋 pod tym imieniem, nazwiskiem i adresem. W艁ASNYM. 呕eby m贸g艂 Ci
odpowiedzie膰.

To jeszcze nie wysledziles moich danych ?

Na razie nie ma potrzeby sie podpisywac. Jak naprawde napisze,
co o tym pojebie mysle, to sie podpisze.

Mocny jeste艣 w g臋bie, ale jak przychodzi co do czego to podwijasz kit臋 pod dupsko i chowasz si臋 w k膮cie, tch贸rzu.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He庐Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski"

Data: 2012-01-13 22:27:56
Autor: pluton
Wpadki Komorowskiego
Mocny jeste w g阞ie, ale jak przychodzi co do czego to podwijasz kit
pod dupsko i chowasz si w k眂ie, tch髍zu.

Rozgryzliscie mnie, towarzyszu sledczy.

Nullification

Data: 2012-01-14 00:44:21
Autor: XL
Wpadki Komorowskiego
Dnia Fri, 13 Jan 2012 20:31:17 +0100, rAzor napisa(a):

U縴tkownik - pluton napisa:

Ano.
--
XL

Data: 2012-01-14 05:29:47
Autor: stevep
Wpadki Komorowskiego
Dnia 13-01-2012 o 20:31:17  napisa(a):

U縴tkownik - pluton napisa:
[...]

Ty za to wz髍 odwagi i potrzebujesz nadania nazwiska Dupikowski.

Data: 2012-01-14 00:39:11
Autor: XL
Wpadki Komorowskiego
Dnia Fri, 13 Jan 2012 20:00:47 +0100, pluton napisa(a):

G體no prawda, tch髍zu.
--
XL

Data: 2012-01-13 19:16:01
Autor: pluton
Wpadki Komorowskiego

To dlaczego na premiera m體i Tusk, a na Kaczy駍kiego - premierze?

A dlaczego obce dzieci mowia do ksiedza 'ojcze' a wlasne mowia 'wujku' ?

Nullification

Data: 2012-01-13 20:04:47
Autor: rAzor
Wpadki Komorowskiego
U偶ytkownik - pluton napisa艂:

To dlaczego na premiera m贸wi膮 Tusk, a na Kaczy艅skiego - premierze?

A dlaczego obce dzieci mowia do ksiedza 'ojcze' a wlasne mowia 'wujku' ?

M贸wisz do swojego tatu艣ka "wujku"?

Data: 2012-01-13 20:16:46
Autor: pluton
Wpadki Komorowskiego

> A dlaczego obce dzieci mowia do ksiedza 'ojcze' a wlasne mowia 'wujku' ?

M體isz do swojego tatu秌a "wujku"?

A ty do swojego 'spierdalaj ochlajmordo, dzis juz nie dostaniesz ani grosza'
?

Nullification

Data: 2012-01-13 20:29:15
Autor: rAzor
Wpadki Komorowskiego
U偶ytkownik - pluton napisa艂:
To dlaczego na premiera m贸wi膮 Tusk, a na Kaczy艅skiego - premierze?

A dlaczego obce dzieci mowia do ksiedza 'ojcze' a wlasne mowia 'wujku' ?

M贸wisz do swojego tatu艣ka "wujku"?

A ty do swojego 'spierdalaj ......

Zamiast siedzie膰 i wypisywa膰 pierdo艂y id藕 do 艂azienki - w wannie czeka na ciebie tw贸j tatulo, znowu si臋 b臋dziecie bawi膰 kaczorkami. he he he

Data: 2012-01-14 05:20:14
Autor: stevep
Wpadki Komorowskiego
Dnia 13-01-2012 o 20:29:15  napisa(a):

U縴tkownik - pluton napisa:
To dlaczego na premiera m體i Tusk, a na Kaczy駍kiego - premierze?

A dlaczego obce dzieci mowia do ksiedza 'ojcze' a wlasne mowia  'wujku' ?

M體isz do swojego tatu秌a "wujku"?

A ty do swojego 'spierdalaj ......

Zamiast siedzie i wypisywa pierdo硑 id do 砤zienki - w wannie czeka  na ciebie tw骿 tatulo, znowu si b阣ziecie bawi kaczorkami. he he he

Musisz tak postponowa geniusza?

Data: 2012-01-11 20:36:05
Autor: XL
Wpadki Komorowskiego
Dnia Wed, 11 Jan 2012 20:01:47 +0100, jadrys napisa(a):

[...]

Oczywiscie medialnie.
Dlatego nie jest wa縩e, ile ma wpadek i jakie. Natomiast urz眃 prezydenta
jednak do czego wi阠ej zobowi眤uje, ni tylko do noszenia garnituru.

 jest tylko by硑m premierem kt髍y sam zrzek si premierostwa.

....i prezesem jakiej tam partii opozycyjnej - to nie to co preZYDENT 3-)
--
XL

Data: 2012-01-11 21:08:17
Autor: jadrys
Wpadki Komorowskiego
W dniu 2012-01-11 20:36, XL pisze:

I co si臋 dziwisz? - Kaczy艅ski dla wielu Polak贸w jest nikim,
Oczywiscie medialnie.
Dlatego nie jest wa偶ne, ile ma wpadek i jakie. Natomiast urz膮d prezydenta
jednak do czego艣 wi臋cej zobowi膮zuje, ni偶 tylko do noszenia garnituru.

Daj spok贸j, medialnie to J. Kaczy艅ski jest promowany jak nikt inny. Nieraz w TV widzia艂em jak "szacowne" grono r贸偶nych socjolog贸w, psycholog贸w i innych darmozjad贸w z tytu艂ami profesorskimi przez d艂ugi czas komentowali milczenie J. Kaczy艅skiego!
A zwykli Polacy nie daj膮 si臋 wzi膮膰 na plewy kt贸re sugeruja 偶e on mo偶e by膰 alternatyw膮 dla Tuska..

  jest tylko
by艂ym premierem kt贸ry sam zrzek艂 si臋 premierostwa.
...i prezesem jakiej艣 tam partii opozycyjnej - to nie to co preZYDENT 3-)

Tak, to te偶.

Data: 2012-01-12 04:23:21
Autor: stevep
Wpadki Komorowskiego
Dnia 11-01-2012 o 20:36:05 XL <ikselk@gazeta.pl> napisa(a):

[...]

Partii w okresie tuz przed wyprowadzeniem sztandaru z preziem w ci昕kim  okresie tu przed emerytur.

Data: 2012-01-12 19:42:47
Autor: XL
Wpadki Komorowskiego
Dnia Thu, 12 Jan 2012 04:23:21 +0100, stevep napisa(a):

W partii nie ma emerytur.
--
XL

Data: 2012-01-13 05:25:06

[...]