Wpadki - Lech Kaczyński bezkonkurencyjny!

Data: 2010-03-20 09:08:10
Autor: awe
Wpadki - Lech Kaczyński bezkonkurencyjny!
Kazdy myslacy i choc troche przyzwoity czlowiek a nie taki ciec jak wy kaulecki bedzie glosowal na aktualnego Prezydenta Polski - prof Lecha Kaczynskiego i zebys sie zesral to zaden kmiot i burak pokroju Komorowskiego czy tez pokroju  tej obslizglej  meduzy jaka niewatpliwie jest Sikorski nie wygra z nim wyborow o prezydenture.
awe

Data: 2010-03-20 12:14:08
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Wpadki - Lech Kaczyński bezkonkurencyjny!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

prof Lecha  Kaczynskiego......

Z niego taki profesor jak ze mnie ksiądz, he, he, he!

Artur Borubar

--

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 277 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-20 12:34:35
Autor: cytryna4
Lech Kaczyński bezkonkurencyjny!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

prof Lecha  Kaczynskiego......

Z niego taki profesor jak z Balcerowicza, Śpiewaka, Glapińskiego i wielu
innych, z wyłączenie Władzia-małego maturzysty. Faktycznie w porównaniu do kandydatów z bandy PO i SLD prof. Lech Kaczyński jest bezkonkurencyjny i po prostu wygra wybory, nawet gdyby się wszystkie wywiady i sponsorzy aktualnej mafii mieli zesrać.

Data: 2010-03-20 13:13:43
Autor: MH
Lech Kaczyński bezkonkurencyjny!

==================

Autor wątka o zupie , cytryna o dupie ...   Chcesz krytykować "peło" , proszę
bardzo !! Tymczasem , twoja "odpowiedź" w tym wątku jest "nie na temat".
A przy okazji braku argumentów , dochodzi "słownictwo"... Wniosek :

SPIEPRZAJ DZIADU !!

MH

Data: 2010-03-20 12:53:26
Autor: MH
Wpadki - Lech Kaczyński bezkonkurencyjny!
Kazdy myslacy i choc troche przyzwoity czlowiek a nie taki ciec jak wy

Kilka słów .. , i już widoczna jest owa przyzwoitość ...

Pozdrawiam ,

MH

--

Wpadki - Lech Kaczyński bezkonkurencyjny!