Wpadki hrabiego w 2011

Data: 2012-01-06 17:20:43
Autor: rAzor
Wpadki hrabiego w 2011
Użytkownik - u2 napisał:
.. podsumowanie :

http://www.antykomor.pl/wpadki-komorowskiego-podsumowanie-roku-2011/

Koniec roku, początek nowego – to czas podsumowań, przeglądu ostatnich
12 miesięcy. Oto przed Wami spis wszystkich wpadek autorstwa Bronisława
Komorowskiego i jego współpracowników.

Tak się zastanawiam - która prezydentura była bardziej obciachowa - Wałesiaka czy Komorowskiego. Tych cyrkow nawet pijaństwa i opuchnięta morda Kwasiora nie są w stanie przebić.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy"

Data: 2012-01-06 08:32:21
Autor: Antenka
Wpadki hrabiego w 2011
On 6 Sty, 17:20, rAzor <komu...@na.koBym .ru> wrote:
U¿ytkownik - u2 napisa³:

> .. podsumowanie :

>http://www.antykomor.pl/wpadki-komorowskiego-podsumowanie-roku-2011/

> Koniec roku, pocz±tek nowego - to czas podsumowañ, przegl±du ostatnich
> 12 miesiêcy. Oto przed Wami spis wszystkich wpadek autorstwa Bronis³awa
> Komorowskiego i jego wspó³pracowników.

Tak siê zastanawiam - która prezydentura by³a bardziej obciachowa -
Wa³esiaka czy Komorowskiego. Tych cyrkow nawet pijañstwa i opuchniêta
morda Kwasiora nie s± w stanie przebiæ.

Nawet "rumba" na grobach polskich patriotów?! :-o))

Antenka

Data: 2012-01-06 17:38:12
Autor: raff
Wpadki hrabiego w 2011
On Fri, 06 Jan 2012 17:20:43 +0100, rAzor <komuchy@na.koBym.ru>
wrote:

Użytkownik - u2 napisał:
[...]

W przypadku Komorra, wszystko jeszcze przed nami. Niestety.

R.

Data: 2012-01-06 17:53:46
Autor: rAzor
Wpadki hrabiego w 2011
wrote:

Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Będzie się z czego pośmiać.
Niestety. Gdyby tylko jeszcze robił z siebie durnia w kraju, to pół biedy - ale ten "hrabek" największy obciach robi nam w najbardziej istotnych momentach za granicą. Wstyd i obciach!

Data: 2012-01-06 19:15:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Wpadki hrabiego w 2011

wrote:

Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Nie za długo trzyma was trauma po przegranych wyborach prezydenckich?

Data: 2012-01-06 19:17:34
Autor: raff
Wpadki hrabiego w 2011

wrote:

Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Oho, ten znow o traumach. Pluton o pedalach, ten o traumach.

R.

Data: 2012-01-07 00:12:55
Autor: XL
Wpadki hrabiego w 2011

wrote:

Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Spokojnie. Bronio dostarcza nam rozrywki, to jakoÅ› przetrwamy 3-)
--
XL

Data: 2012-01-07 11:11:44
Autor: Leprechaun
Wpadki hrabiego w 2011

wrote:

Użytkownik - u2 napisał:
[...]

0:6 to jeszcze wam mało? ;)

BomBel

Data: 2012-01-07 11:49:21
Autor: XL
Wpadki hrabiego w 2011

wrote:

Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Opozycja to władza nad władzą.

--
XL

Data: 2012-01-07 11:56:09
Autor: Leprechaun
Wpadki hrabiego w 2011

wrote:

Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Opozycja to sypanie piachu w tryby władzy. Jak dotąd społeczeństwo wypunktowało PiS 6:0. Czy gdziekolwiek na świecie trener takiej drużyny nie wyleciałby z trzaskiem?

BomBe'

Data: 2012-01-07 13:23:52
Autor: XL
Wpadki hrabiego w 2011

wrote:

Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Nie. Opozycja to władza.
Jak dotąd społeczeństwo wypunktowało PiS 6:0.

Nie aż tak wypunktowało. pamiętaj, że wyniki za każdym razem się mocno
ważyły :-)

Czy gdziekolwiek na świecie trener takiej drużyny nie wyleciałby z trzaskiem?

Mój osiołku, gdyby nie kryzys, ciekawam, czym PO tłumaczyłoby ten obecny
trzask...

--
XL

Data: 2012-01-07 13:57:02
Autor: Leprechaun
Wpadki hrabiego w 2011

wrote:

Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Jak dotąd społeczeństwo
wypunktowało PiS 6:0.

[...]

Mój osiołku/oslico - gdyby nie kryzys czym PiS atakowałby rząd Tuska? Czym atakowałby "przypadkowego prezydenta"? Jak dotąd jedyna sensacją jest to, że 2 lata temu ktoś z walił seriami w wiatrówki do samochodu prezesa.

BomBel

Data: 2012-01-07 14:26:27
Autor: XL
Wpadki hrabiego w 2011

wrote:

Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Tym, czym atakuje.

Jak dotąd jedyna sensacją jest to, że 2 lata temu ktoś z walił seriami w wiatrówki do samochodu prezesa.

A jaka tam sensacja. Chyba dla Ciebie.

--
XL

Data: 2012-01-07 12:24:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Wpadki hrabiego w 2011

wrote:

Użytkownik - u2 napisał:
[...]

JeÅ›li tak jest, to dlaczego prezio dąży do zwyciÄ™stwa? Wprawdzie mu siÄ™ to nie udaje (6 prób, wszystkie przegrane). Pocieszacie siÄ™  powiedzeniem PiÅ‚sudskiego: "Być zwyciężonym i nie ulec to zwyciÄ™stwo, zwyciężyć i spocząć na laurach - to klÄ™ska.", Ale jest to tylko pocieszenie. Bo liczy siÄ™ tylko zwyciÄ™stwo i prawdziwa wÅ‚adza. PowinnaÅ› zmienić idola, jak Kurski. KaczyÅ„ski jest stary a za 4 lata bÄ™dzie takim malutkim, rozmemÅ‚anym staruszkiem z trudem ogarniajÄ…cym rzeczywistość. Wprawdzie już teraz gubi siÄ™ i stawia na przegrane konie (Orban).
Po tej mojej wypowiedzi, spodziewam lawiny inwektyw dotyczących mnie osobiście, a nie rzeczowych argumentów obalających moje.

Data: 2012-01-07 13:26:02
Autor: XL
Wpadki hrabiego w 2011

wrote:

Użytkownik - u2 napisał:
[...]

No popatrz, jaki zonk - tylko litościwy uśmiech :-)
--
XL

Data: 2012-01-07 13:58:00
Autor: Leprechaun
Wpadki hrabiego w 2011

wrote:

Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Jeśli tak jest, to dlaczego prezio dąży do zwycięstwa? Wprawdzie mu się to
nie udaje (6 prób, wszystkie przegrane). Pocieszacie siÄ™  powiedzeniem
Piłsudskiego: "Być zwyciężonym i nie ulec to zwycięstwo, zwyciężyć i spocząć
na laurach - to klęska.", Ale jest to tylko pocieszenie. Bo liczy się tylko
zwycięstwo i prawdziwa władza. Powinnaś zmienić idola, jak Kurski. Kaczyński
jest stary a za 4 lata będzie takim malutkim, rozmemłanym staruszkiem z
trudem ogarniającym rzeczywistość. Wprawdzie już teraz gubi się i stawia na
przegrane konie (Orban).
Po tej mojej wypowiedzi, spodziewam lawiny inwektyw dotyczÄ…cych mnie
osobiście, a nie rzeczowych argumentów obalających moje.

No popatrz, jaki zonk - tylko litościwy uśmiech :-)

Czyli zgodnie z oczekiwaniami - brak argumentów. ;)))

BomBel

Data: 2012-01-07 14:27:42
Autor: XL
Wpadki hrabiego w 2011

wrote:

Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Na TwÄ… ignorancjÄ™ nie ma leku - a ja nie prowadzÄ™ tutaj korepetycji...

--
XL

Data: 2012-01-07 17:11:53
Autor: stevep
Wpadki hrabiego w 2011

On Fri, 06 Jan 2012 17:20:43 +0100, rAzor  <komuchy@na.koBym%19.ru>
wrote:

Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Tak siÄ™ zastanawiam - która prezydentura byÅ‚a bardziej  obciachowa -
Wałesiaka czy Komorowskiego. Tych cyrkow nawet pijaństwa i
opuchnięta
morda Kwasiora nie są w stanie przebić.

W przypadku Komorra, wszystko jeszcze przed nami. Niestety.

Nie za dÅ‚ugo trzyma was trauma po przegranych wyborach  prezydenckich?

[...]

Ty nie bÄ…dź taka, dlaczego mÄ™czysz chÅ‚opaka?  ;)
--
stevep

Data: 2012-01-07 16:53:26
Autor: u2
Wpadki hrabiego w 2011
W dniu 2012-01-07 11:49, XL pisze:
0:6 to jeszcze wam ma³o? ;)

Opozycja to w³adza nad w³adz±.

0-6 to wynik Tyska w Murcii z Hiszpanami, widac ile mu jeszcze brakuje
do najlepszych :)

Data: 2012-01-07 00:04:22
Autor: XL
Wpadki hrabiego w 2011

wrote:

Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Ano, tego się właśnie obawiam.
--
XL

Data: 2012-01-06 17:39:35
Autor: Przemysław W
Wpadki hrabiego w 2011

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

Tak się zastanawiam - która prezydentura była bardziej obciachowa - Wałesiaka czy Komorowskiego. Tych cyrkow nawet pijaństwa i opuchnięta morda Kwasiora nie są w stanie przebić.

Za to z łatwościa ich wszystkich przebija Lech Kaczyński. Odznacza Jaruzelskiego, namaszczenie mordercy Polaków, Stepana Bandery na ukraińskiego bohatera nazywa "wewnętrzną sprawą Ukrainy, żąda od pilota lądowania w strefie działań wojennych itp. Takich numerów nie wykręciłby nawet Kononowicz.

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-06 17:51:28
Autor: rAzor
Wpadki hrabiego w 2011
Użytkownik - Przemysław W napisał:

[...]

Tego samego, którego tak w sztabie agit-propagandy GWna bronicie? Dziwne, ze Kaczyńskiego nie chwalisz, cieciuniu. Bo Jaruzela przed demonstrantami broniłeś jak lew. :-D

Data: 2012-01-06 17:58:04
Autor: Przemysław W
Wpadki hrabiego w 2011

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:je78qg$kd5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kaczyński podobno był przeciwnikiem komunistów, nieprawdaż Dupikowski? Nie przeszkodziło mu to w odznaczaniu komunisty, ani w uznaniu, że robienie z Bandery bohatera jest wewnętrzną sprawą Ukrainy. Każdy normalny człowiek, niekoniecznie prezydent, zaprotestowałby przeciw takim działaniom, nieprawdaż Dupikowski?

 Przemek

Data: 2012-01-06 18:00:31
Autor: rAzor
Wpadki hrabiego w 2011
[...]

To jak, Kawecki? Jaruzel jest gut czy nie? ;-)

Data: 2012-01-06 18:02:58
Autor: Przemysław W
Wpadki hrabiego w 2011
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:je79bd$kd5$5inews.gazeta.pl...
[...]

Skoro tak twietrdził Kaczyński, to kto wie ;-)

Przemek

Data: 2012-01-06 17:29:58
Autor: Obserwator
Wpadki hrabiego w 2011
Przemys³aw W <Broñmy RP przed pisem@...pl> napisa³(a): Skoro tak twietrdzi³ Kaczyñski, to kto wie ;-)
*********************************

Kaczynski tak nie twierdzil. Twierdzil tak Adas z ktorego gazety non stop pastujesz rozne brednie.

Gienierala sowieckiego ceni tez Walesa , bohater narodowy ubekistanu i obecny przezydent zwany hrabia Bulem Komorowskim.

Ja nie rozumiem, jak mozna robic z siebie takiego glupka i ladowac sie w bagno
za pare zlotych.

Data: 2012-01-06 18:34:08
Autor: rAzor
Wpadki hrabiego w 2011
Użytkownik -  Obserwator napisaÅ‚:
PrzemysÅ‚aw W<BroÅ„my RP przed pisem@...pl>  napisaÅ‚(a):

[...]

Może ma pretensje, że Kaczyński ubiegł Komorrę?

Data: 2012-01-06 17:40:38
Autor: Obseewator
Wpadki hrabiego w 2011
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisa³(a): Mo¿e ma pretensje, ¿e Kaczyñski ubieg³ Komorrê?

**********************

ja wiem, ze jestes wsciekly na Kaczynskiego za Giertycha, ale Kaczynski nie
chcial odznaczyc Jaruzelskiego i tego odznaczenia gienieral od niego nie otrzymal.

rAzorku, nie bron Giertycha, on nie jest tego wart, naprawde.

Mimo wszytko szacun dla ciebie za lojalnosc. To rzadka cecha.

Data: 2012-01-06 19:00:17
Autor: rAzor
Wpadki hrabiego w 2011
Użytkownik -  Obseewator napisaÅ‚:
rAzor<komuchy@na.koBym.ru>  napisaÅ‚(a):

Może ma pretensje, że Kaczyński ubiegł Komorrę?

**********************

ja wiem, ze jestes wsciekly na Kaczynskiego za Giertycha,

??? Nic na temat nie piszę, więc o co kaman?

ale Kaczynski nie
chcial odznaczyc Jaruzelskiego i tego odznaczenia gienieral od niego nie otrzymal.

Wystarczy, ze podpisał. A po co? Chciałbym wiedzieć, choć się domyślam. Jaruzela to ja bym i odznaczył - na ryju, numerem buta z mojej podeszwy.

rAzorku, nie bron Giertycha, on nie jest tego wart, naprawde.

A gdzie bronie? Roman uprawia już inną, niepolityczną działkę, bo zrobił dwie politycznie niemądre rzeczy - jedną z nich było wejście w koalicję z PiS, a do Kaczyńskiego to mam uraz i niechęć za spierdolenie prawej strony i doprowadzenie jej do stanu takiego, jakiego sobie akurat życzy Tusk i jego wesoła kompania cwaniaków. Do klasy Orbana to mu wiele brakuje - kosmos! Na klepanie po pleckach to u mnie niech nie liczy. :-)

Mimo wszytko szacun dla ciebie za lojalnosc. To rzadka cecha.

Nie używaj słowa lojalność - nie jestem waszym wasalem, wspólnego mamy tylko wroga.

Data: 2012-01-06 18:21:29
Autor: Obserwator
Wpadki hrabiego w 2011
U¿ytkownik -  Obseewator napisa³:
rAzor<komuchy@na.koBym.ru>  napisa³(a):

Mo¿e ma pretensje, ¿e Kaczyñski ubieg³ Komorrê?

**********************

ja wiem, ze jestes wsciekly na Kaczynskiego za Giertycha,

??? Nic na temat nie piszê, wiêc o co kaman?

nie szkodzi, ze teraz nie piszesz. Pisales kilka lat temu.

ale Kaczynski nie
chcial odznaczyc Jaruzelskiego i tego odznaczenia gienieral od niego nie
otrzymal.

Wystarczy, ze podpisa³. A po co? Chcia³bym wiedzieæ, choæ siê domy¶lam. Jaruzela to ja bym i odznaczy³ - na ryju, numerem buta z mojej podeszwy.

rozni ludzie krecili sie w jego kancelarii i z tym podpisem to bylo po prostu zupelnie inaczej, anizeli naglosniono. A fakty sa nastepujace:

*26 marca 2006 Wojciech Jaruzelski zosta³ odznaczony przez prezydenta RP Lecha
Kaczyñskiego Krzy¿em Zes³añców Sybiru. Komentuj±c ten fakt, stwierdzi³, ¿e
cieszy siê, i¿ prezydent Kaczyñski wzniós³ siê ponad historyczne podzia³y. Po
ujawnieniu tego faktu przez TVN Kancelaria Prezydenta o¶wiadczy³a, ¿e
Jaruzelski zosta³ odznaczony przez pomy³kê, gdy¿ Prezydent akceptowa³ tylko
postanowienia, nie za¶ listy osób i nie zdawa³ sobie sprawy, ¿e na li¶cie
wystêpuje Wojciech Jaruzelski[30]. Po tym o¶wiadczeniu Jaruzelski odes³a³
otrzymane odznaczenie[31] prezydentowi Lechowi Kaczyñskiemu.*

rAzorku, nie bron Giertycha, on nie jest tego wart, naprawde.

A gdzie bronie? Roman uprawia ju¿ inn±, niepolityczn± dzia³kê, bo zrobi³ dwie politycznie niem±dre rzeczy - jedn± z nich by³o wej¶cie w koalicjê z PiS, a do Kaczyñskiego to mam uraz i niechêæ za spierdolenie prawej strony i doprowadzenie jej do stanu takiego, jakiego sobie akurat ¿yczy Tusk i jego weso³a kompania cwaniaków. Do klasy Orbana to mu wiele brakuje - kosmos! Na klepanie po pleckach to u mnie niech nie liczy. :-)

*******************************

Roman Giertych zrobil wiele niepolitycznych rzeczy. Kaczynski niczego nie
spierdolil. To polska prawica jest spierdolona przez zdezinformowane
spoleczenstwo - z jednej strony, a przez idiotow ktorzy nie potrafia sie
porozumiec - z drugiej strony.

Polska prawica zawsze byla sklocona, bo Polacy niestety tak juz maja, dopoki
wszytko sie im na leb nie zawali.

Mimo wszytko szacun dla ciebie za lojalnosc. To rzadka cecha.

Nie u¿ywaj s³owa lojalno¶æ - nie jestem waszym wasalem, wspólnego mamy tylko wroga.
***********************************

ja napisalem o twojej lojalnosci wobec Gietycha.  Podzielona prawica tego wroga nie pokona. Moze sobie tylko pokrzyczec i nic
wiecej nie zrobi.

Data: 2012-01-06 19:24:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Wpadki hrabiego w 2011

U¿ytkownik " Obseewator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:je7bmm$f0$1inews.gazeta.pl...
[...]

http://galba.blox.pl/2006/03/Kaczynski-odznacza-media-rzna-glupa.html
http://nortus.pinger.pl/m/2091291/kaczynski-odznaczyl-jaruzelskiego-wiec-moze-i-azerskich-rezimowcow-tez-odznaczac-

Oj, obsrywatorku! G³ówka przesta³a pracowaæ? Zaliczy³e¶ kolejn± wtopê, obsrywatorku! Popraw siê.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-01-06 18:49:57
Autor: Obserwator
Wpadki hrabiego w 2011
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a):

Oj, obsrywatorku! G³ówka przesta³a pracowaæ? Zaliczy³e¶ kolejn± wtopê, obsrywatorku! Popraw siê.
 a co ty mi tu folksdojczu pie****lisz. Sam sobie przeczytaj ze zrozumieniem
teksty do ktorych link podales, np.ten:

*23 marca genera³ Wojciech Jaruzelski zosta³ odznaczony Krzy¿em Zes³añców
Sybiru przez prezydenta Lecha Kaczyñskiego. Oburzeni s± tym m.in. byli
¿o³nierze Zwi±zku Sybiraków.
Wojciech Jaruzelski zosta³ deportowany na Syberiê wraz z rodzicami w 1940 r.
Postanowienie w tej sprawie prezydent podpisa³ 23 lutego. Wojciech Jaruzelski
nie zosta³ zaproszony do Pa³acu Prezydenckiego na ceremoniê odznaczenia. W
pi±tek order wrêczy³ mu minister Jan Turski, kierownik Urzêdu ds. Kombatantów.

A oto Turski:
www.udskior.gov.pl/index.php?n=3

Turski jest kierownikiem -"barwniejszy"
jest jego zastepca .
w urzedzie do spraw kombatantow i osob represjonowanych.

www.udskior.gov.pl/index.php?n=4

Wobec powyzszego dziwi mnie ze pretensje sa skierowane do Kaczynskiego.
Przeciez to nie byla Kaczynskiego inicjatywa .Kombatanci chyba powinni miec
pretensje przedewszystkim
do kierownika "Urzedu do spraw kombatantow i osob represjonowanych".
Moze irytowac cos jeszcze-znowu kosztem
ofiar- zrobiono sobie pretekst do dowalenie Kaczynskim. Szopke.

Ciezko rzadzic majac wsrod kierownikow i dyrektorow urzedow
sb-kow i lewactwo.* Jak Kaczynski czysci szeregii ze szlamu komuszego, to mu sie zarzuca ze despota. Komoruski zaprosil Jaruzela jako doradce i jakos wam esbeki to nie przeszkadza.

Kaczynski w koncu naprawil blad i jeneral nie dostal tego odznaczenia.

A was pelobydlo stac by bylo na taki krok???

Data: 2012-01-06 20:00:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Wpadki hrabiego w 2011

U¿ytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:je7fol$dkf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czyta³e¶ to co wklei³e¶? Powtórzê:
23 marca genera³ Wojciech Jaruzelski zosta³ odznaczony Krzy¿em Zes³añców Sybiru przez prezydenta Lecha Kaczyñskiego. Koniec. Kropka.

Ty napisa³es:
ja wiem, ze jestes wsciekly na Kaczynskiego za Giertycha, ale Kaczynski
nie
chcial odznaczyc Jaruzelskiego i tego odznaczenia gienieral od niego nie
otrzymal.

I teraz ca³a prawda: Kaczyñski odznaczy³ Jaruzelskiego, ale Jaruzelski krzy¿a nie przyj±³.

I mo¿esz siê zesraæ z w¶ciek³o¶ci, ale faktów nie zmienisz, obsrywatorku.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-01-06 19:07:22
Autor: Obserwator
Wpadki hrabiego w 2011
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a):

I teraz ca³a prawda: Kaczyñski odznaczy³ Jaruzelskiego, ale Jaruzelski krzy¿a nie przyj±³.

I mo¿esz siê zesraæ z w¶ciek³o¶ci, ale faktów nie zmienisz, obsrywatorku.

zmien retoryke chamie i naucz sie czytac ze zrozumieniem teksty ktore sam
wklejasz, ecbucki polgowku z zaawansowana skleroza mozgu.

Data: 2012-01-06 21:10:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Wpadki hrabiego w 2011

U¿ytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:je7gpa$h5b$1inews.gazeta.pl...
[...]

I nic nie poradzisz. ¯adne inwektywy nie zmieni± tego, ¿e Kaczyñski odznaczy³ Jaruzelskiego, ale Jaruzelski krzy¿a nie przyj±³.

Obsrywatorku, masz kobietê? Lub partnera?

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-01-06 20:55:13
Autor: Obserwator
Wpadki hrabiego w 2011
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a):
I nic nie poradzisz. ¯adne inwektywy nie zmieni± tego, ¿e Kaczyñski odznaczy³ Jaruzelskiego, ale Jaruzelski krzy¿a nie przyj±³.

...a jaruzelski to bohater narodowy i uratowal Polske przed interwencja sowiecka?

Obsrywatorku, masz kobietê? Lub partnera?

...oraz ty jestes bardzo kulturalny, piszesz tylko prawde, nigdy nie klamiesz
nikomu nie ublizasz i to inni ciebie obrzucaja inwektywami. A Kaczynski jest
winny calemu zlu w Polsce? Natomiast Tusk rzadzi dobrze i Polacy zyja w
dobrobycie?

Masz powaznie popierdolone we lbie polgowku esbuski.

Data: 2012-01-06 21:01:02
Autor: Obserwator
Wpadki hrabiego w 2011

Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a):

ach bylbym jeszcze zapomnial: ty wiesz rowniez lepiej ode mnie czy nie jestem
biedny i czy mam Audi (i nie tylko)? Zaraz zejde do garazu i sprawdze czy moje samochody tam sa, bo pewnie mam zwidy:)

Tobie nie miesci sie w glowie, ze mozna robic cos po prostu, bez zadnej
zaplaty, bos wlasnie taki ograniczony umyslowo esbek, ktory jawnie dzial
przeciwko krajowi w ktorym zyje. TFU.

Data: 2012-01-06 18:23:01
Autor: rAzor
Wpadki hrabiego w 2011
[...]

No pewnie. Przecież głosowałeś na PiS. :-D

Data: 2012-01-06 18:26:28
Autor: Przemysław W
Wpadki hrabiego w 2011

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:je7alj$qa9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale Lech Kaczyński nie był członkiem picu.

Przemek

Data: 2012-01-06 18:28:30
Autor: rAzor
Wpadki hrabiego w 2011
[...]

Co ty powiesz? A tyle razy pisałeś o nim jako o pisowskim prezydencie. To kiedy kłamałeś - wtedy, czy teraz?

Data: 2012-01-06 21:04:19
Autor: Przemysław W
Wpadki hrabiego w 2011

Ale Lech Kaczyński nie był członkiem picu.

Przemek

Co ty powiesz? A tyle razy pisałeś o nim jako o pisowskim prezydencie.

Oczywiście, że był picowskim prezydentem. Trudno zliczyć ile razy kłamał na temat "doskonałości" rządzenia w latach 2005 -2007. Tylko ktoś o twoim niedorozwoju umysłowym może tego nie zauważać.

Przemek

Data: 2012-01-06 20:10:17
Autor: Obserwator
Wpadki hrabiego w 2011
Przemys³aw W <Broñmy RP przed pisem@...pl> napisa³(a): Oczywi¶cie, ¿e by³ picowskim prezydentem. Trudno zliczyæ ile razy k³ama³ na temat "doskona³o¶ci" rz±dzenia w latach 2005 -2007. Tylko kto¶ o twoim niedorozwoju umys³owym mo¿e tego nie zauwa¿aæ.

teraz macie lepszego, bo ubeckiego, na waszym poziomie intelektualnym.

Data: 2012-01-06 21:14:53
Autor: rAzor
Wpadki hrabiego w 2011
[...]

No to jak? Coś mi się wydaje, ze jak chcesz się podrapać po dupie lewą ręką, to drapiesz się po gębie prawą. Masz coś z mózgiem. Poważna sprawa.

Data: 2012-01-06 21:24:18
Autor: Przemysław W
Wpadki hrabiego w 2011
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:je7knr$13m$1inews.gazeta.pl...
[...]

No to jak?

To tak jak z tobą, robiłeś loda Giertychowi pomimo, że nigdy nie należałeś do lpr.

Coś mi się wydaje, ze jak chcesz się podrapać po dupie lewą
ręką, to drapiesz się po gębie prawą. Masz coś z mózgiem. Poważna sprawa.

Daj spokój kundel, to nie na twoją durną głowę. Zrobiłeś z siebie dzisiaj idiotę tyle razy, że tylko zamykając gębę nie będziesz pogarszał swojej sytuacji, obrońco pedofilów i ubeckich donosiicieli.

Przemek

Data: 2012-01-06 21:33:53
Autor: rAzor
Wpadki hrabiego w 2011
[...]

Pudło! Mnie się zdaje, Kawecki, ze cudze, męskie (co podkreślam) rozporki to źródło twojej szczególnej fascynacji. Nieprawdaż? he he he
No co?! Może nie? :-P

Data: 2012-01-06 21:37:33
Autor: raff
Wpadki hrabiego w 2011
On Fri, 06 Jan 2012 21:33:53 +0100, rAzor <komuchy@na.koBym.ru>
wrote:

U¿ytkownik - Przemys³aw W napisa³:
U¿ytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisa³ w wiadomo¶ci
U¿ytkownik - Przemys³aw W napisa³:

Ale Lech Kaczyñski nie by³ cz³onkiem picu.

Przemek

Co ty powiesz? A tyle razy pisa³e¶ o nim jako o pisowskim prezydencie.

Oczywi¶cie, ¿e by³ picowskim prezydentem.

No to jak?

To tak jak z tob±, robi³e¶ loda Giertychowi pomimo, ¿e nigdy nie
nale¿a³e¶ do lpr.

Pud³o! Mnie siê zdaje, Kawecki, ze cudze, mêskie (co podkre¶lam) rozporki to ¼ród³o twojej szczególnej fascynacji. Nieprawda¿? he he he
No co?! Mo¿e nie? :-P

I faceci w sukienkach.

R.

Data: 2012-01-06 21:43:54
Autor: rAzor
Wpadki hrabiego w 2011
Użytkownik - raff napisał:
[...]

:-D No nie świnia? Zwyrodnialec!

Data: 2012-01-06 21:38:05
Autor: Przemysław W
Wpadki hrabiego w 2011
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

Mnie siÄ™ zdaje....

Kogóż obchodzi co tobie się zdaje? Idź na hałdę może koledzy cię wysłuchają.

Przemek

Data: 2012-01-06 21:46:52
Autor: rAzor
Wpadki hrabiego w 2011
[...]

Moi koledzy nie intersujÄ… siÄ™ cudzymi rozporkami, Kawecki.
I w przeciwieństwie do ciebie nigdy nie głosowali na PiS. :-D

Data: 2012-01-06 18:29:42
Autor: raff
Wpadki hrabiego w 2011
On Fri, 6 Jan 2012 18:26:28 +0100, Przemys³aw W <Broñmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

U¿ytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisa³ w wiadomo¶ci news:je7alj$qa9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Za to z ³atwo¶cia ich wszystkich przebija Lech Kaczyñski. Odznacza
Jaruzelskiego,

Tego samego, którego tak w sztabie agit-propagandy GWna bronicie?
Dziwne, ze Kaczyñskiego nie chwalisz, cieciuniu.

Kaczyñski podobno by³ przeciwnikiem komunistów,

To jak, Kawecki? Jaruzel jest gut czy nie? ;-)

Skoro tak twietrdzi³ Kaczyñski, to kto wie ;-)

Przemek

No pewnie. Przecie¿ g³osowa³e¶ na PiS. :-D

Data: 2012-01-06 18:33:05
Autor: rAzor
Wpadki hrabiego w 2011
Użytkownik - raff napisał:
On Fri, 6 Jan 2012 18:26:28 +0100, Przemysław W<Brońmy RP przed
pisem@...pl>  wrote:

Użytkownik "rAzor"<komuchy@na.koBym.ru>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Umknęło mi. :-D
Krótko mówiac - chcesz się pośmiać? Nie musisz iść do cyrku! Masz clowna Kaweckiego na psp! he he he

Data: 2012-01-06 17:56:06
Autor: raff
Wpadki hrabiego w 2011
On Fri, 6 Jan 2012 17:39:35 +0100, Przemys³aw W <Broñmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

[...]

Za to z ³atwo¶cia ich wszystkich przebija Lech Kaczyñski. Odznacza Jaruzelskiego, namaszczenie mordercy Polaków, Stepana Bandery na ukraiñskiego bohatera nazywa "wewnêtrzn± spraw± Ukrainy, ¿±da od pilota l±dowania w strefie dzia³añ wojennych itp. Takich numerów nie wykrêci³by nawet Kononowicz.

Od pie pie pie przcie sie od generala  ?

To jak to jest kawecki, lubicie generala, czy nie ?

R.

Data: 2012-01-06 17:58:48
Autor: rAzor
Wpadki hrabiego w 2011
Użytkownik - raff napisał:
On Fri, 6 Jan 2012 17:39:35 +0100, Przemysław W<Brońmy RP przed
pisem@...pl>  wrote:

[...]

Gdyby g-ge-nene-rararała nie lubił, to by go nie bronił.

Data: 2012-01-07 00:07:09
Autor: XL
Wpadki hrabiego w 2011
Dnia Fri, 6 Jan 2012 17:39:35 +0100, Przemys³aw W napisa³(a):

Za to z ³atwo¶cia ich wszystkich przebija Lech Kaczyñski. Odznacza Jaruzelskiego,

To lepszy numer, ni¿ odznaczenie Komorowskiej, aktorki, naczelnej go³ej
d..y komunizmu?

namaszczenie mordercy Polaków, Stepana Bandery na ukraiñskiego bohatera nazywa "wewnêtrzn± spraw± Ukrainy,

Bo jest.

¿±da od pilota l±dowania w strefie dzia³añ wojennych itp.

Pilot nie by³ niemowlakiem i raczej wiedzia³, ze jak siê wylatuje dok±d¶,
to siê tam z regu³y L¡DUJE.

Takich numerów nie wykrêci³by nawet Kononowicz.

Bronio forever!
--
XL

Data: 2012-01-07 00:03:00
Autor: XL
Wpadki hrabiego w 2011
Dnia Fri, 06 Jan 2012 17:20:43 +0100, rAzor napisa³(a):

Tak siê zastanawiam - która prezydentura by³a bardziej obciachowa - Wa³esiaka czy Komorowskiego. Tych cyrkow nawet pijañstwa i opuchniêta morda Kwasiora nie s± w stanie przebiæ.

No có¿, jakie mamy spo³eczeñstwo, takiego i prezydenta...
--
XL

Data: 2012-01-07 11:10:45
Autor: Leprechaun
Wpadki hrabiego w 2011

U¿ytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4mush1qednn2.w68l86y2yigy.dlg40tude.net...
[...]

Jakiego mieli¶my prezydenta taki by³ zamach. Jakiego prezesa PiS taka broñ zosta³a uzyta. Wiatrówka! ;)))))

BomBel

Data: 2012-01-07 11:48:31
Autor: XL
Wpadki hrabiego w 2011
Dnia Sat, 7 Jan 2012 11:10:45 +0100, Leprechaun napisa³(a):

Oto i g³os spo³eczny siê odezwa³...
Czyli jest jak pisa³am.

--
XL

Data: 2012-01-07 11:54:18
Autor: Leprechaun
Wpadki hrabiego w 2011

U¿ytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:yrvu3knv49wu.thvkqrqnck3q$.dlg40tude.net...
[...]

Czy¿ to nie ¿a³osne, ¿e po 2 latach ktos twierdzi, ¿e do prezesa strzelano seri± z wiatrówki, a do komisu przekazano telefon komórkowy prezesa PiS z baza numerów i SMS-ami? Czy¿ to nie ¶wiadczy o wyjatkowym debili¼mie?

BomBel

Data: 2012-01-07 13:21:00
Autor: XL
Wpadki hrabiego w 2011
Dnia Sat, 7 Jan 2012 11:54:18 +0100, Leprechaun napisa³(a):

[...]

Nie, nie ¿a³osne. Zwyczajna rzecz.
Jaka¶ ludzka ¶winia strzela³a, inna sprzeda³a telefon.
--
XL

Data: 2012-01-07 14:00:01
Autor: Leprechaun
Wpadki hrabiego w 2011

U¿ytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iz037g66hvf3.ooggy4tfrpyg.dlg40tude.net...
[...]

Dlaczego uwa¿asz, ¿e by³a to "ludzka ¶winia"? Czy¿ ¿a³o¶nie ¶miesznym nie jest, ¿e kto¶ wali³ SERIAMI z wiatrówki do samochodu którym u¿ytkownikiem by³ prezes, a sprawa wysz³a na jaw po 2 latach?

BomBel

Data: 2012-01-07 17:05:40
Autor: stevep
Wpadki hrabiego w 2011
Dnia 07-01-2012 o 13:21:00 XL <ikselk@gazeta.pl> napisa³(a):

[...]

Eeee, "czówiek strzela Pan Bóg kule nosi".
--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-07 05:20:29
Autor: stevep
Wpadki hrabiego w 2011
Dnia 06-01-2012 o 17:20:43  napisaÅ‚(a):

Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Tak siÄ™ zastanawiam - która prezydentura byÅ‚a bardziej obciachowa -  WaÅ‚esiaka czy Komorowskiego. Tych cyrkow nawet pijaÅ„stwa i opuchniÄ™ta  morda Kwasiora nie sÄ… w stanie przebić.

Zdecydowanie tego, o którym źle mówić nie wypada.
--
stevep

Wpadki hrabiego w 2011