Wpadki hrabiego w 2011

Data: 2012-01-06 16:44:30
Autor: Obserwator
Wpadki hrabiego w 2011
on tytul hrabiego zdobyl w identyczny sposob, jak szlacheckie nazwisko,esbuc Bogdan Idzikowski, fan pelomafii, z Lobezi:)

Data: 2012-01-06 09:17:02
Autor: Antenka
Wpadki hrabiego w 2011
On 6 Sty, 17:44, " Obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> :

on tytul hrabiego zdobyl w identyczny sposob, jak szlacheckie nazwisko,esbuc Bogdan Idzikowski, fan pelomafii, z Lobezi:)

Jak "żyd" a raczej chazar chciał się w ten sposób uwiarygodnić.

Antenka

Data: 2012-01-06 17:24:48
Autor: Obserwator
Wpadki hrabiego w 2011
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a): Jak "żyd" a raczej chazar chciał się w ten sposób uwiarygodnić.
*********************

nie tylko zydzi zmieniaja nazwiska aby zatrzec swoja przeszlosc;)

Data: 2012-01-06 18:33:14
Autor: u2
Wpadki hrabiego w 2011
W dniu 2012-01-06 18:24,  Obserwator pisze:
Jak "żyd" a raczej chazar chciał się w ten sposób uwiarygodnić.
*********************

nie tylko zydzi zmieniaja nazwiska aby zatrzec swoja przeszlosc;)

U nas robili to przewaznie sowieccy zydzi.

Data: 2012-01-06 17:43:49
Autor: Obserwator
Wpadki hrabiego w 2011
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-01-06 18:24,  Obserwator pisze:
> Jak "żyd" a raczej chazar chciał się w ten sposób uwiarygodnić.
> *********************

U nas robili to przewaznie sowieccy zydzi.

przed wojna tez. Mam nawet opracowanie naukowe na ten temat nazwisk zydow
ktorzy nawet wzeniali sie w rodziny polskie o szlachetnym rodowodzie. Sporo tego jest:))

Ale wielu ludzi ktorzy emigruja tez zmienia nazwiska na nazwiska tubylcow danego kraju. To ulatwi egzystencje.

Data: 2012-01-06 18:49:27
Autor: u2
Wpadki hrabiego w 2011
W dniu 2012-01-06 18:43,  Obserwator pisze:
U nas robili to przewaznie sowieccy zydzi.
przed wojna tez. Mam nawet opracowanie naukowe na ten temat nazwisk zydow
ktorzy nawet wzeniali sie w rodziny polskie o szlachetnym rodowodzie.

Wtedy jednak nie dolaczali do aparatu stalinowskiej represji wobec Polakow.

Data: 2012-01-06 17:59:25
Autor: Obserwator
Wpadki hrabiego w 2011
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> ktorzy nawet wzeniali sie w rodziny polskie o szlachetnym rodowodzie.

Wtedy jednak nie dolaczali do aparatu stalinowskiej represji wobec Polakow.

oni przybyli do Polski juz wlaczeni w aparat stalinowski.

Ci przedwojenni bez forsy, zostali wymordowani przez Niemcow, a bogaci zwiali. W Polsce dzieki Polakom ktorzy ich ukrywali z narazeniem zycia, pzezyla tylko
niewielka populacja przedwojennych Zydow. Wiekszosc obecnych wywodzi sie z
komunistow o zydowskich korzeniach i przyslani zostali z sowietow.

To oni (mniejszosc) stanowia trzon tzw. czerwonej arystokracji ktora narzuca
Polakom swoje prawa.

Vide zyciorysy jesli ktos chce te informacje zweryfikowac:)  --

Data: 2012-01-06 18:08:27
Autor: Obserwator
Wpadki hrabiego w 2011

Orban wlasnie musi sie zmierzyc z komunistami ktorych wiekszosc ma korzenie
zydowskie. Najwieksze ich skupisko jest w Budapeszcie. To oni doprowadzili
Wegry na skraj przepasci !

Proponowalem juz dwukrotnie wyklad na temat : Wegry i Polska, specjalisty  od
tematyki wegierskiej: prof. Jerzego Roberta Nowak:

http://www.youtube.com/watch?v=_cKFC7-ReO0

Naprawde warto posluchac, bo sytuacja prawie analogiczna. Profesor mowi jak
Orban zaczal sie tym komunistom dobierac do tylka, dlatego taki rejwach
rozlega sie na cala Europe:)

Data: 2012-01-06 19:03:16
Autor: u2
Wpadki hrabiego w 2011
W dniu 2012-01-06 18:59,  Obserwator pisze:
[...]

Zgadza sie, ale przed druga wojna KPP wykonczyl Stalin, nowa agentura
przybyla po wojnie.

Data: 2012-01-07 00:10:34
Autor: XL
Wpadki hrabiego w 2011
Dnia Fri, 6 Jan 2012 17:43:49 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

przed wojna tez. Mam nawet opracowanie naukowe na ten temat nazwisk zydow
ktorzy nawet wzeniali sie w rodziny polskie o szlachetnym rodowodzie. Sporo tego jest:))

Miałam okazję badać to w Kieleckim archiwum.
--
XL

Data: 2012-01-06 19:28:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Wpadki hrabiego w 2011

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:je78de$j8o$1inews.gazeta.pl...
on tytul hrabiego zdobyl w identyczny sposob, jak szlacheckie nazwisko,esbuc
Bogdan Idzikowski, fan pelomafii, z Lobezi:)

Już nie folksdojcz? Obcyndalasz się, obsrywatorku. Od kiedy mam szlacheckie nazwisko? Myślałem, że to rdzenne niemieckie?

Data: 2012-01-06 18:54:08
Autor: Obserwator
Wpadki hrabiego w 2011
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Już nie folksdojcz? Obcyndalasz się, obsrywatorku. Od kiedy mam szlacheckie nazwisko? Myślałem, że to rdzenne niemieckie?

ile razy mam ci esbeku jeszcze napisac zes folksdojcz? Ale ty jestes juz taka zaklamana szmata, ze napluja ci w morde, a ty napiszesz
ze deszcz pada.

Data: 2012-01-06 20:01:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Wpadki hrabiego w 2011

[...]