Wpadł syn ministra rządu PO-PSL

Data: 2017-10-01 09:49:40
Autor: u2
Wpadł syn ministra rządu PO-PSL
http://niezalezna.pl/204699-oszusci-chcieli-wyludzic-miliony-bo-krecili-z-fakturami-wpadl-tez-syn-ministra-rzadu-po-psl

Oszuści chcieli wyłudzić miliony, bo kręcili z fakturami. Wpadł też syn ministra rządu PO-PSL

Funkcjonariusze Centralnego Biura Śledczego Policji rozbili szajkę oszustów, którzy szykowali przekręt na ponad sześć milionów złotych. Polegał na fikcyjnym obrocie sprzętem elektronicznym, m.in. telefonami komórkowymi i próbie wyłudzenia nienależnego podatku VAT. Wśród osób zamieszanych przez przestępstwo jest Filip R., syn polityka, który pełnił ministerialne funkcje w rządzie PO-PSL.

O akcji CBŚP już dzisiaj informowaliśmy.

Jak wynika z ustaleń śledczych: mechanizm przestępczy polegał na wielokrotnym obrocie sprzętem elektronicznym. Przestępcy dokonywali transakcji kupna-sprzedaży telefonów komórkowych, pomiędzy kolejnymi firmami polskimi i zagranicznymi. Formą dokumentowania fikcyjnych transakcji były fałszywe faktury VAT, na podstawie których składano deklaracje do urzędów skarbowych.

CZYTAJ WIĘCEJ: CBŚP w akcji - szajka oszustów rozbita

Tymczasem jak podał portal tvp.info "wśród siedmiu zatrzymanych osób jest Filip R. - syn byłego wiceministra infrastruktury i budownictwa w rządzie PO-PSL".

Przestępcy założyli ponad 60 firm, które handlowały między sobą elektroniką, głównie telefonami komórkowymi.

     - W rzeczywistości był to fikcyjny, tzw. karuzelowy obrót sprzętem elektronicznym. Mechanizm przestępczy polegał na wielokrotnym obrocie tym samym towarem. Wszystko to w celu uprawdopodobnienia dokonania transakcji kupna-sprzedaży telefonów komórkowych, pomiędzy kolejnymi firmami polskimi i zagranicznymi - wyjaśnia dla portalu tvp.info kom. Iwona Jurkiewicz, rzeczniczka CBŚP.

- Formą dokumentowania fikcyjnych transakcji były, nieodzwierciedlające rzeczywistych zdarzeń gospodarczych faktury VAT, na podstawie, których składano deklaracje do urzędów skarbowych. Dokumenty te stanowiły podstawę do uzyskania nienależnego zwrotu podatku VAT - dodaje kom. Jurkiewicz.

Źródło: PAP, niezalezna.pl, tvp.info

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-10-01 10:01:05
Autor: A. Filip
Wpadł syn ministra rządu PO-PSL [na 48h?]
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

[...]
Źródło: PAP, niezalezna.pl, tvp.info

Co _dokładnie_ ma znaczyć ściema "zamieszany w przestępstwo"?
Okradziony nie jest zamieszany w sprawę kradzieży zegarka? ;-)

_Sąd_ przyklepał areszt dla "syna"?

Data: 2017-10-01 02:01:26
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonyle
użytkownik A. Filip napisał:

[...]

oszustów, którzy szykowali przekręt na ponad sześć milionów złotych. Musi pisiorstwo już ma trzech jasnowidzów:)

Raport mniejszości.
https://goingapp.pl/storage/app/uploads/public/597/72a/6c3/thumb_121974_600x350_0_0_crop.jpg

Akcja toczy się w roku 2054. Na Ziemi powstała Agencja Prewencji (w niektórych tłumaczeniach zwana Przedstępstwo), która dzięki opartych o prekognicję technologiom karze sprawcę, zanim jeszcze popełni on przestępstwo. https://pl.wikipedia.org/wiki/Raport_mniejszo%C5%9Bci_(film)

Data: 2017-10-01 11:16:07
Autor: A. Filip
bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com pisze:
użytkownik A. Filip napisał:

[...]

CBŚ nie jest (chyba) aż tak do dupy żeby statystycznie sporawa większość
zarzutów w końcu znajdowała (jakieś) potwierdzenia w wyrokach sądów?
Na razie "syn" jest góra "może/chyba winny" (w wersji _NIE PRAWNICZEJ_),
_sąd_ nie przeprowadził nawet minimalnego sprawdzenia/potwierdzenia siły
zarzutów rozpatrując wniosek o areszt.

Jeśli nie będziemy _pedantycznie_ rozróżniać między zatrzymaniem na 48h
(można "każdego"), aresztowaniem _przed sąd_, nieprawomocnym wyrokiem i
prawomocnym wyrokiem to sami sobie zasłużymy na państwo bezprawia.
Gdyby sądy przyklepywały każdy jak leci wniosek prokuratury o areszt to
po kiego wuja byłoby tracić czas i pieniądze na "gwarantowane przyklepanie"?

Data: 2017-10-01 12:11:08
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:59d09e17$0$656$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zwłaszcza tvp.info jest bardzo wiarygodna!! ;-))))

CL

Data: 2017-10-01 14:11:09
Autor: Presidente de San Escobar
"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> napisał(-a):

> [...]
> Źródło: PAP, niezalezna.pl, tvp.info

Zwłaszcza tvp.info jest bardzo wiarygodna!! ;-))))

Dla Trefnych Doldowych Podwójniaków to święty graal informacyjny, a potem
zdziwieni że wszyscy z nich nabijają się :DDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-01 14:57:30
Autor: Trefniś
W dniu .10.2017 o 14:11 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

> [...]

Dla Trefnych Doldowych Podwójniaków to święty graal informacyjny, a potem
zdziwieni że wszyscy z nich nabijają się :DDDDDDDDDDD

Goń się cioto z pizdą zamiast twarzy.

--
Trefniś

Data: 2017-10-01 15:53:52
Autor: Presidente de San Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> Dla Trefnych Doldowych Podwójniaków to święty graal informacyjny, a potem
> zdziwieni że wszyscy z nich nabijają się :DDDDDDDDDDD

Goń się cioto z pizdą zamiast twarzy.

Wypnij się!!! Twoi Panowie i władcy nadchodzą :DDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-01 16:00:19
Autor: Trefniś
W dniu .10.2017 o 15:53 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

> [...]

Goń się cioto z pizdą zamiast twarzy.

Wypnij się!!! Twoi Panowie i władcy nadchodzą :DDDDDDDDDDDDDDDD

Skrzyżowanie kurwy z osłem.
Odporny na wiedzę i trudny do zajebania.

--
Trefniś

Data: 2017-10-01 16:20:47
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

> Wypnij się!!! Twoi Panowie i władcy nadchodzą :DDDDDDDDDDDDDDDD

Skrzyżowanie kurwy z osłem.
Odporny na wiedzę i trudny do zajebania.

Po co się przedstawiasz skoro wszyscy to wiedzą ?? :DDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-01 18:50:14
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:hcu1tc9a4ov5si8r48bvqo07sbduvu6vah4ax.com...
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):
Skrzyżowanie kurwy z osłem.
Odporny na wiedzę i trudny do zajebania.

Po co się przedstawiasz skoro wszyscy to wiedzą ?? :DDDDDDDDDDd

Poszło zgłosznie na wroclaw.vectranet.pl. Chamstwo trzeba tępić w zarodku.

CL

Data: 2017-10-02 13:31:22
Autor: Totalna Opozycja
Wpadł syn ministra rządu PO-PSL
Poszło zgłoszenie do wroclaw.vectranet.pl.

Wezma się za ciebie!

CL

Data: 2017-10-03 07:29:57
Autor: Totalna Opozycja
Trefiś w opałach

W dniu .10.2017 o 13:31 Totalna Opozycja <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl>
pisze:

Poszło zgłoszenie do wroclaw.vectranet.pl.

Wezma się za ciebie!

:)
Takie teksty właśnie dowodzą, co masz tam zamiast twarzy.
Tylko matce współczuję, zamiast spuścić toto w kiblu, teraz musi patrzeć...

--

Ja twojej nie współczuję. Współczuję twoim dzieciom.  Twoje wypociny i
wulgaryzmy wraz z nagłówkami przesłalem do twego operatora. Będziesz miał za

CL

From: =?iso-8859-2?B?VHJlZm5ptg==?= <trefnis1@mailinator.com>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: =?iso-8859-2?B?V3BhZLMgc3luIG1pbmlzdHJhIHJ6sWR1IFBPLVBTTA==?=
Date: Sun, 01 Oct 2017 14:57:30 +0200

> [...]

Wypnij się!!! Twoi Panowie i władcy nadchodzą :DDDDDDDDDDDDDDDD

Skrzyżowanie kurwy z osłem.
Odporny na wiedzę i trudny do zajebania.

 dniu .10.2017 o 16:20 Presidente de San Escobar

Żebyś się mogła cioto rzucić na sznur!

--
Trefniś

Data: 2017-10-03 09:40:18
Autor: Trefniś
Trefiś w opałach

pisze:

[...]

Ależ ci zalazłem za skórę, jestem z siebie dumny.
Kiedy ey wylewacie na swoich przeciwników pomyje, to bardzo dobrze.
Ale kiedy ktoś nie chce nadstawić drugiego policzka i odpowiada -  zmieniacie reguły gry.

To dlatego powrót III RP jest niemożliwy, chyba, że zaczniecie strzelać,  jak w Łodzi do Rosiaka.
Piękna tradycja.

Ty wiesz, co masz zrobić...

--
Trefniś

Data: 2017-10-03 13:18:45
Autor: Totalna Opozycja
Trefiś w opałach

pisze:

[...]

Nasrać ci do trumny? Twoi krewni ci to załatwią! ;))

CL

Data: 2017-10-03 14:24:53
Autor: Trefniś
Trefiś w opałach
W dniu .10.2017 o 13:18 Totalna Opozycja <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl>  pisze:

Nasrać ci do trumny? Twoi krewni ci to załatwią! ;))

Nie strasz, nie strasz, bo się zesrasz.
Jeśli ktoś myślał, że Ciemniak rozumie swoje ruchy, to się grubo myli.
To zima mentalna.

--
Trefniś

Data: 2017-10-01 19:47:31
Autor: Presidente de San Escobar
Wpadł syn ministra rządu PO-PSL

> Po co się przedstawiasz skoro wszyscy to wiedzą ?? :DDDDDDDDDDd

Żebyś się mogła cioto rzucić na sznur!

Kici, kici, kici :DDDDDDDDDDDDDDd

A teraz wypnij się jeszcze bardziej - będziesz miał wizytę TRZECH panów :DDDD

"NFOŚ, podlegający ministerstwu Szyszki miał na projekt Sakiewicza wyłożyć aż 6
mln zł (!) z unijnych środków na ochronę przyrody i edukację ekologiczną. To
ogromna kwota, bo to niemal połowa wszystkich pieniędzy, które Fundusz miał do
rozdysponowania w ramach tego konkursu (łącznie 12,9 mln zł). Znaczna część
dotacji - bo aż 1,4 mln zł - miała zostać przeznaczona na ... promocję projektu w
prawicowych mediach, związanych z Sakiewiczem, m.in. na portalu niezależna.pl.

OKO.press informowało już w październiku 2016 roku. Dziennikarze OKO.press
wychwycili kilka poważnych nieprawidłowości - w tym, że FNM nie ma żadnego
doświadczenia w realizacji projektów ekologicznych! Co więcej, ,,ochronę
środowiska, bioróżnorodności oraz propagowanie idei zrównoważonego rozwoju"
wpisano do jej statutu tuż przed złożeniem wniosku o dofinansowanie. Fundacja
zdążyła dokonać zmian w statucie tylko dzięki temu, że Fundusz dwukrotnie
przedłużył termin składania wniosków. To nie wszystko - przed rozstrzygnięciem
konkursu władze FNM spotykały się z władzami NFOŚ.

Ministerstwo Środowiska zatwierdziło dotację NFOŚ dla fundacji Sakiewicza, jak
pisano w OKO.Press, m.in. dzięki temu, że we wniosku wskazała ona trzech
,,ekspertów merytorycznych", którzy będą jej doradzać w realizacji projektu. O
kim mowa? O osobach takich jak: córka ministra środowiska Katarzyna
Szyszko-Podgórska; przyjaciel ministra, myśliwy i duszpasterz leśników ks.
Tomasz Duszkiewicz oraz leśnik Mateusz Liziniewicz, pracujący w Szwecji, a do
tego brat piszącego o środowisku dziennikarza ,,Gazety Polskiej Codziennie". Z
kolei Funkcję ,,asystenta koordynatora ds. organizacji projektu" puszcza.tv miał
objąć Tomasz Zygmont, fotograf, absolwent podyplomowych studiów, prowadzonych
przez pracownię SGGW, założoną przez... Jana Szyszkę. W międzyczasie został on
zastępcą dyrektora Departamentu Leśnictwa w Ministerstwie Środowiska. Słowem,
wokół ministra Szyszki powstał zgrabny polityczno-biznesowy układ. Teraz
czekamy, co będzie dalej."

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-07 10:00:38
Autor: Budzik
> [...]

Skrzyżowanie kurwy z osłem.
Odporny na wiedzę i trudny do zajebania.

Po co się przedstawiasz skoro wszyscy to wiedzą ?? :DDDDDDDDDDd

Dalibyscie rade drapac sie na privie?
Czy to nie tyle chodzi o drapanie co o ekshibicjonizm?

--
Pozdrawia... Budzik
"Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

Wpadł syn ministra rządu PO-PSL