Wpadnięcie w poślizg a mandat

Data: 2010-01-10 11:14:15
Autor: bratPit
Wpadnięcie w poślizg a mandat

Czy za wpadnięcie w poślizg Policja może nałożyć mandat karny?
Zakładam sytuację, gdzie kierujący wpadł w poślizg a potem z niego wyjechał (wypadł) bez uderzania o cokolwiek, po prostu przez pewien czas auto uczestniczyło w ruchu drogowym jadąc bokiem

pewnie mogą,
ja miałem kiedyś nieprzyjemne zdarzenie, jechałem ulicą jak na obrazku w załączniku,
http://i20.photobucket.com/albums/b218/pietrek28krk/policja.jpg
panowie policmajstry zatrzymali do kontroli jakiegoś człowieka, ja jadąc w zakręcie nagle zobaczyłem radiowóz (bez włączonych kogutów), zacząłem hamować a że było nieco śniegu to zatrzymałem się jak na obrazku (w rzeczywistości radiowóz stał bardziej na ulicy) - nie wjechałem na wysepkę bo odpuściłem hamulec i pojechałem prosto (pod prąd) i właściwie szczęście tylko, że nic tamtędy nie jechało bo byłby dzwon - oczywiście z mojej winy :/
wyskoczył policjant 'z mordą' "jak jeżdżę", ja równie wkurzony powiedziałem, żeby sobie poszedł na zakręt i zobaczył jak to wygląda z tamtej perspektywy, w efekcie mi sprawdzili dokumenty i puścili, a sami przestawili auto heh,
brat

Data: 2010-01-10 12:09:43
Autor: J.F.
Wpadnięcie w poœlizg a mandat
On Sun, 10 Jan 2010 11:14:15 +0100,  bratPit wrote:
[...]

A gdyby tam Wasza Matka z Kosciola wracala ? :-) J.

Data: 2010-01-10 13:05:07
Autor: bratPit
Wpadnięcie w po?lizg a mandat

w efekcie mi sprawdzili dokumenty i puścili, a sami przestawili auto heh,

A gdyby tam Wasza Matka z Kosciola wracala ? :-)

matka siedziała w domu ;p
brat

Wpadnięcie w poślizg a mandat