Wpajanie Polakom ciemnoty - czyli złodziejstwo okrągłego stołu

Data: 2011-10-30 22:20:28
Autor: boukun
Wpajanie Polakom ciemnoty - czyli złodziejstwo okrągłego stołu
W czwartek i piątek byłem w Katowicach i nocowałem tam w schronisku młodzieżowym. To co zobaczyłem w świetlicy... zresztą, zobaczcie sami http://www.youtube.com/watch?v=Jcdvmtb7ZJw

Układ Kiszczaka, czyli złodziejstwo okrągłego stołu na narodzie polskim wciska się Polakom jako tzw. obalanie komunizmu. Jest to kpina z Polaków w żywe oczy.

boukun

Data: 2011-10-30 22:48:18
Autor: Lorn
W dniu 2011-10-30 22:20, boukun pisze:
[...]

Było im wyprać mózgi po swojemu... Języka w gębie nie masz? Kurwami sypać potrafisz.

Data: 2011-10-31 00:54:01
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j8kgn4$40q$2news.onet.pl...
[...]

Ale komu? Co najwyżej reżimową propagandę mogłem ze ściany ściągnąć...

Gdybym dzisiaj chodził do szkoły, to bym im mózgi wyprał, tym wszyskim kurewskim propagatorom, belfrom od siedmiu boleści.., spod znaku Taduesza Mosza...

boukun

Data: 2011-10-31 01:11:27
Autor: Lorn
W dniu 2011-10-31 00:54, boukun pisze:

[...]

Ale komu?

Żałosny jesteś... Było stanąć pod gablotą i głosić swoje urojenia.

Data: 2011-10-30 22:58:07
Autor: Tzva Adonai
boukun napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=Jcdvmtb7ZJw

Gdyby naprawdę zależało ci na edukacji polskiej młodzieży, to zamiast
kurwować pod tą gablotką, gdy nikt cię nie słyszy, to zakradłbyś się
tam w nocy ze świeżo wydrukowanymi materiałami propagandowymi na temat
wyższości PRL nad III RP, z grafikami i artykułami o pięknej epoce
Gierka, nawet swoje zdjęcia z dzieciństwa mógłbyś tam zawiesić jako
dowód, że Polakom żyło się wtedy wspaniale...

Data: 2011-10-31 11:14:27
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:8a1ae699-75c0-4222-b2a0-2c655efe5fadhj4g2000vbb.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Takie coś to ja robiłem w w 1982 roku, 10-go listopada zdaje się, w wieku 21 lat w Zakładach Mięsnych w Jeleniej Górze.. Nic to nie dało, reszta narodu stchórzyła i poddała się huncie Jaruzelskiego... Dlatego mamy dzisiaj system powstały na podwalinach stanu wojennego... i targowicę okrągłego stołu...

Nie ma z kim walczyć w tym zniewolonym kraju...

boukun

Data: 2011-10-31 05:14:57
Autor: Tzva Adonai
Wpajanie Polakom ciemnoty - czyli złodziejstwo okrągłego stołu
boukun napisał(a):

Nie ma z kim walczyďż˝ w tym zniewolonym kraju...

Najlepiej usiąść na dupie, pooglądać niemiecką kablówkę i ponarzekać
na jakiejś zapyziałej grupie dyskusyjnej.. Ty mi wyglądasz na takiego,
który mógłby oddać Polskę walkowerem - masz ładny dom, samochód,
niczego więcej ci do szczęścia nie potrzeba.. Może ty jesteś jednym z
nich?..

Data: 2011-10-31 13:24:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:f304321b-d568-4f3a-91a7-cbe29745b107s11g2000yqi.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

No i nie musi pracować. Żona na niego zap...ala.

Wpajanie Polakom ciemnoty - czyli złodziejstwo okrągłego stołu