Wpis do PKD - wpisanie czego, czym skutkuje

Data: 2009-03-03 19:40:48
Autor: AB
Wpis do PKD - wpisanie czego, czym skutkuje
Witam,

szukam jakiej艣 strony, w kt贸rej by艂o by czarno na bia艂ym napisane czym skutkuj膮 odpowiednie wpisy w PKD. Mo偶e jakie艣 wylistowanie ustaw, nie mam poj臋cia. Chodzi mi generalnie o informacje o tym jakich punkt贸w wpisanie skutkuje tym, 偶e niezb臋dne jest jakie艣 zezwolenie na to lub owo, certyfikat taki lub owaki itp.

Szczerze m贸wi膮c sporo gugla艂em ale akurat takiej funkcjonalnosci na 偶adnej stronie z rozpisanym PKD nie dane mi by艂o zlokalizowa膰.

Domy艣lam si臋, 偶e wpisanie czego艣 do PKD a nie wykonywanie takiej dzia艂alno艣ci nie obliguje do posiadania jakichkolwiek zezwole艅, tym niemniej chcia艂bym posi膮艣膰 tak膮 wiedz臋.

Z g贸ry dzi臋kuj臋 za u偶yteczne informacje.

--
AB

Data: 2009-03-04 09:01:05
Autor: Karol
AB pisze:
[...]

Wpis do PKD jest tylko informacj膮 co mo偶esz wykonywa膰. Mo偶esz wpisa膰 wszystko lecz gdy chcesz np. sprzedawa膰 alkohol musisz si臋 postara膰 o zezwolenie.

--
Karol
http://www.biznesopedia.pl

Wpis do PKD - wpisanie czego, czym skutkuje