Wpis do księgi hańby sądownictwa

Data: 2010-01-29 22:15:03
Autor: Tiber
Wpis do księgi hańby sądownictwa
Silly, silly pwi nabazgrału:

W uzasadnieniu wyroku moje zeznania zostały określone jako niespójne i
nielogiczne, jednak bez wskazywania na czym ta niespójność i
nielogiczność polegają.

Szczerze? Moim zdaniem, jeżeli twoje zeznania były conajmniej tak
niespójne i nielogiczne jak całość powyższego wystąpienia, to taki
wniosek ławy sędziowskiej uważam za mylny. Kuźwa, jakby treść każdej
skargi na działania dowolnych sądów czy organów ścigania tutaj
przedstawiona była równie niespójna i nielogiczna, i z użyciem takich
samych epitetów oraz podobnej* ortografii, to byłbym więcej niż
szczęśliwy.
No ja wierzę w prawdziwość twojej relacji i jestem prawie pewien, że w
tej sprawie popełniono więcej niż jedno przeoczenie. Jak rozumiem
będziesz się odwoływał? To powodzenia i wytrwałości życzę.

--
tbr

Wpis do księgi hańby sądownictwa