Wpis do księgi hańby sądownictwa

Data: 2010-01-29 22:59:28
Autor: Zygmunt
Wpis do księgi hańby sądownictwa
W roku 2008 zwróciłem się do funkcjonariusza policji o sprawdzenie
jaki wyrok zapadł w tamtej sprawie, motywowany faktem,
że mój sąsiad w kolejnej rozprawie twierdził iż wszystkie postępowania
wobec niego zostały umorzone.
Okazało, że został prawomocnie ukarany grzywną. Na rozprawie w maju
2009 także twierdził, że wszystkie postępowania wobec niego zostały
umorzone.

Złóż doniesienie do prokuratury o składaniu fałszywych zeznań, skoro
był wielokrotnie karany a zaprzeczał temu na rozprawach to łatwo to
sprawdzić i udowodnić.

Data: 2010-01-29 22:27:30
Autor: tg

"Zygmunt" <z@onet.eu> wrote in message news:hjvlo1$uui$1news.onet.pl...
> [...]

Złóż doniesienie do prokuratury o składaniu fałszywych zeznań, skoro
był wielokrotnie karany a zaprzeczał temu na rozprawach to łatwo to

ekhm, a prawo przewiduje jakas kare za skladanie falszywych zeznan dla
oskarzonego? moge sie mylic, ale wydaje mi sie ze nie...

Data: 2010-01-29 23:34:56
Autor: Zygmunt
[...]

I tu jest totalny bezsens. Zeznania oskarżonego brane są pod uwagę ale
wszyscy wedzą że ma prawo kłamać. Gdzie tu logika i wartość zeznań?

W USA oskarżony może odmówić składania zeznań ale jeśli składa to
odpowiada karnie za kłamstwa.

Data: 2010-02-01 10:58:56
Autor: SDD