Wpis do księgi hańby sądownictwa

Data: 2010-01-30 10:23:26
Autor: Icek
Wpis do księgi hańby sądownictwa
Jestem gotów udostępnić materiały sprawy przedstawicielom prasy i
pomóc w ustaleniu wszystkich okoliczności.

1. Fikcja jest domniemanie niewinnosci. Aby wyjsc calo z takich opresji
musisz sie aktywnie bronic.

2. Jak bronisz sie tak jak post wczesniejszy to nie dziwie sie, ze zostales
skazany. Broniles sie do dupy.

3. Sady nie sa od ustalania prawdy a jedynie od serwowania wyrokow. Sad
komus musi dac wiare. Dal oskarzycielowi.

4. Ostatnio czytalem gdzies statystyke jakiegos Sadu. Okazalo sie, ze
uniewinnieniem konczy sie 0,7% spraw !!

5. 500 zeta to nie duzo. Potraktuj to jako koszt nauki.

Nie jestes w czarnej dupie. Moja pierwsza sprawa przed Sadem grodzkim to
3000 w mojej ocenie nieuczciwej kary. Od tej pory pomimo mialem ich
kilkanascie to w kazdejbylem uniewinniany. Jak kara Ci sie nie nalezy to sie
wybronisz.

Ostatnio widze jakis wzrost spraw z 107KW. Moj ojciec jest obwiniony o
wysylanie uporczywych maili ze skargami do sasiadki. Maile byly tresci "jak
nie uciszy Pani psa to wezwe policje". I idiota policjant napisal, ze w
zwiazku z licznymi grozbami wysylanymi mailem. Sprawy jeszcze nie bylo ale
watpliwosci nie mam, ze to bedzie uniewinnienie. Natomiast gdyby ojciec sie
nie bronil to zostalby na 10000% skazany.

Icek

Data: 2010-02-01 00:28:39
Autor: pmlb