Wpłacam na konto 1000 euro każdemu....

Data: 2011-12-26 11:20:11
Autor: Tzva Adonai
Wpłacam na konto 1000 euro każdemu....
.... kto poda mi link do pełnego teledysku do tej piosenki z czasów
mojego dzieciństwa: http://www.youtube.com/watch?v=ke6mbGnHxF4

Na tym klipie trwa on tylko 8 sekund, a ja chcę cały... Niestety w
internecie nie znalazłem...

"Kropelka złotych marzeń"/"Bursztynek"...

Zespół Fasolki
Muzyka: Krzysztof Marzec
Tekst: Andrzej Marek Grabowski
Wykonanie: Iza Zacharzewska

Data: 2011-12-26 22:55:43
Autor: J-23
On 26 Gru, 20:20, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
[...]

 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Fasolki - Bursztynek

Kiedy już trzeba będzie powiedzieć "cześć",
Kiedy już lato pęknie i spadnie deszcz.
Co Ci dać, przyjacielu, mych słonecznych dni,
Żeby czas nie zamazał tych współnych chwil.

Ref:
Bursztynek, bursztynek znalazłam go na plaży.
Słoneczna kropelka, kropelka złotych marzeń.
Bursztynek, bursztynek położę Ci na dłoni,
Gdy spojrzysz przez niego Twój uśmiech Cię dogoni.

Kiedy znów się spotkamy za wieków sześć,
Kiedy znów powiesz do mnie po prostu "cześć".
Może nawet nie poznam przez chwilę Cię,
Ale Ty wtedy prędko pokażesz ten.

Ref /x2

Ech, kropelka złotych marzeń...

Kulfon, uśmiechnij się...

wplata naleznosci na konto WOSP Jurka Owsiaka.

Data: 2011-12-26 23:00:09
Autor: J-23
On 27 Gru, 07:55, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Ech, kropelka złotych marzeń...

Kulfon, uśmiechnij się...

wplata naleznosci na konto WOSP Jurka Owsiaka.

nie pomyl z Caritasem!

Data: 2011-12-26 23:13:07
Autor: Canucki
Wpłacam na konto 1000 euro każdemu....
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a):
.... kto poda mi link do pe=B3nego teledysku do tej piosenki z czas=F3w
mojego dzieci=F1stwa: http://www.youtube.com/watch?v=3Dke6mbGnHxF4

Na tym klipie trwa on tylko 8 sekund, a ja chc=EA ca=B3y... Niestety w
internecie nie znalaz=B3em...

"Kropelka z=B3otych marze=F1"/"Bursztynek"...

Zesp=F3=B3 Fasolki
Muzyka: Krzysztof Marzec
Tekst: Andrzej Marek Grabowski
Wykonanie: Iza Zacharzewska

Nie znalazlem co prawda calosci ale znalazlem nagranie 24. sekundowe

http://www.youtube.com/watch?v=ke6mbGnHxF4  :)

Nie znam dlugosci calego nagrania ale domyslam sie, ze Pan to wie.
Prosze wiec odpowiednia czesc tysiaca euro wplacic na konto:

Radia Maryja

Krzysztof Canucki --

Data: 2011-12-27 09:25:36
Autor: T.

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:82de9164-d0a3-4ce6-873c-a06ab8bf14cdi8g2000vbh.googlegroups.com...
[...]

Wersje dźwiękowe znajdziesz na chomiku (choćby http://chomikuj.pl/scoan-karaoke/Dla+dzieci/Muzyka+z+bajek/Majka+i+Fasolki).
Nagranie z występów Fasolek (nie teledysk) mogę Ci na priv podrzucić w wolnej chwili, i to w różnych wykonaniach. Teledysk może też mam :-) (moje dziecko występowało ładnych kilka lat w Fasolkach, mam kilkadziesiąt godzin ich nagrań - też uwielbiam te piosenki... :-).
T.

Wpłacam na konto 1000 euro każdemu....