Wpłacam na konto 1000 euro każdemu....

Data: 2011-12-27 09:25:36
Autor: T.
Wpłacam na konto 1000 euro każdemu....

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:82de9164-d0a3-4ce6-873c-a06ab8bf14cdi8g2000vbh.googlegroups.com...
.... kto poda mi link do pełnego teledysku do tej piosenki z czasów
mojego dzieciństwa: http://www.youtube.com/watch?v=ke6mbGnHxF4

Na tym klipie trwa on tylko 8 sekund, a ja chcę cały... Niestety w
internecie nie znalazłem...

"Kropelka złotych marzeń"/"Bursztynek"...

Zespół Fasolki
Muzyka: Krzysztof Marzec
Tekst: Andrzej Marek Grabowski
Wykonanie: Iza Zacharzewska

Wersje dźwiękowe znajdziesz na chomiku (choćby http://chomikuj.pl/scoan-karaoke/Dla+dzieci/Muzyka+z+bajek/Majka+i+Fasolki).
Nagranie z występów Fasolek (nie teledysk) mogę Ci na priv podrzucić w wolnej chwili, i to w różnych wykonaniach. Teledysk może też mam :-) (moje dziecko występowało ładnych kilka lat w Fasolkach, mam kilkadziesiąt godzin ich nagrań - też uwielbiam te piosenki... :-).
T.

Wpłacam na konto 1000 euro każdemu....