Wpłata dużej kasy do banku - inwigilacja?

Data: 2009-06-27 07:51:09
Autor: szczurwa
Wpłata dużej kasy do banku - inwigilacja?
On 27 Cze, 16:22, ===Tomy=== <nic@z_tego.com> wrote:

Zastanawiam się kto poza nimi ma jeszcze dostęp do informacji o wpłatach?
KNB? US? ... :)

Generalny Inspektor Informacji Finansowej.

Data: 2009-06-27 18:42:30
Autor: kredytywkarpaczu1
Wpłatadużej kasy do banku - inwigilacja?
> Zastanawiam się kto poza nimi ma jeszcze dostęp do informacji o wpłatach?
> KNB? US? ... :)

Generalny Inspektor Informacji Finansowej.

a to nie jest jakaś nadgorliwość? granicy 15.000 euro czyli 60 kilku tys. zł
wątkotwórca nie przekroczył. Czyżby pani z PolBanku uznała że "okoliczności
wskazują" że trzeba wpłatę monitorować bez względu na kwotę?

Ciekaw jestem kiedy w praktyce "okoliczności wskazują"?
Bo zakładam, że kolega nie wyglądał na handlarza bronią ew. narkotykami, itp.

Data: 2009-06-28 00:04:04
Autor: buraxta
kredytywkarpaczu1@op.pl wrote:
a to nie jest jakaś nadgorliwość? granicy 15.000 euro czyli 60 kilku tys. zł
wątkotwórca nie przekroczył. Czyżby pani z PolBanku uznała że "okoliczności
wskazują" że trzeba wpłatę monitorować bez względu na kwotę?

Mógł przekroczyć wpłacając w kilku transzach, wtedy też się "łapie" ;)

--
|=> GG: 421503
|=> buraxta@gmail.com

Data: 2009-06-29 01:43:56
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik <kredytywkarpaczu1@op.pl> napisał w wiadomości news:796e.000001e1.4a464bf6newsgate.onet.pl...
[...]

Przy okazji: Po czym poznać handlarza bronią ew. narkotykami? Czym sie od normanego klienta różni? :-)

Data: 2009-06-29 14:41:26
Autor: radekp@konto.pl
Wpłatadużej kasy do banku - inwigilac ja?
Mon, 29 Jun 2009 01:43:56 +0200, w <h28v8n$5kc$1@inews.gazeta.pl>, "Robert
Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał(-a):

Przy okazji: Po czym poznać handlarza bronią ew. narkotykami? Czym sie od normanego klienta różni? :-)

Nosi garnitur :).

Data: 2009-06-29 15:49:55
Autor: ===Tomy===
Wpłatadużej kasy do banku - inwigilac ja?
Dnia Mon, 29 Jun 2009 14:41:26 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

Nosi garnitur :).

A gość w dresie?

--
===Tomy===

Software is like sex:
it's better, when it's free!

Data: 2009-06-29 18:04:34
Autor: radekp@konto.pl
Wpłatadużej kasy do banku - inwigilac ja?
Mon, 29 Jun 2009 15:49:55 +0200, w <1gj9jm210mt7q.o49bdp80lse4.dlg@40tude.net>,
===Tomy=== <nic@z_tego.com> napisał(-a):

Dnia Mon, 29 Jun 2009 14:41:26 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

> Nosi garnitur :).

A gość w dresie?

Budowlaniec, czyli developer, czyli biznesmen.

Ew. jego służbowy kierowca.

Data: 2009-06-30 21:41:16
Autor: ===Tomy===
Dnia Mon, 29 Jun 2009 18:04:34 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

Budowlaniec, czyli developer, czyli biznesmen.
 Uff to kamień z serca :)

--
===Tomy===

Software is like sex:
it's better, when it's free!

Wpłata dużej kasy do banku - inwigilacja?