Wpłata dużej kasy do banku - inwigilacja?

Data: 2009-07-01 16:27:50
Autor:
Wpłata dużej kasy do banku - inwigilacja?
Mnie ALIOR BANK S.A spisał jak wpłacałem na konto 3.000zł słownie:trzy tysiące
złotych-- -- ponoć mają takie procedury.....

Data: 2009-07-01 18:36:19
Autor: MarekZ
Użytkownik <tomekglive@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h2g2q6$puu$1inews.gazeta.pl...
Mnie ALIOR BANK S.A spisał jak wpłacałem na konto 3.000zł słownie:trzy tysiące
złotych-- -- ponoć mają takie procedury.....

Wpłacajacych ponad 150k podobno od razu aresztują (pod pretekstem przejścia do pomieszczenia Do Dużych Wpłat) a potem przekazują Służbom...

Wpłata dużej kasy do banku - inwigilacja?