Wpłata gotówki na ROR?

Data: 2014-12-20 11:06:31
Autor: Dąbrowski
Wpłata gotówki na ROR?
Chciałem wpłacić w oddziale Alior Bank 10 tysięcy zł na swój ROR w Alior Sync (T-mobile usługi bankowe). Zażądano abym pokazał dowód osobisty. Akurat nie miałem przy sobie. Miałem prawo jazdy, jednak to nie wystarczyło i gotówki wpłacić nie mogłem. Kobieta w kasie nie chciała mi też powiedzieć jaką kwotę mogę wpłacić bez okazywania DO.
Przeczytałem teraz jeszcze raz regulamin obsługi produktów bankowych Alior Sync i nie znalazłem warunku, że przy wpłacie na ROR trzeba okazywać DO. Czy może jest to zapisane w jakiejś ustawie? W jakiej? Czy jest tam kwota jaką można wpłacić bez okazywania DO? A może było to po prostu widzimisię kobiety w kasie?

Data: 2014-12-20 11:45:03
Autor: Kamil Jońca
Wpłata gotówki na ROR?
Dąbrowski <niespamowi_rdabrowski@autograf.pl> writes:

okazywać DO. Czy może jest to zapisane w jakiejś ustawie? W jakiej?

Szukałbym w okolicach prania pieniędzy np. http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20100460276&type=3

(Ale mam wrażenie, że limit był wyższy niż 10K)

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-12-20 11:46:55
Autor: Slavekk
Wpłata gotówki na ROR?
W dniu 2014-12-20 o 11:06, Dąbrowski pisze:
[...]

A może po prostu maja różne prowizje za wpłatę na rachunek własny (identyfikacja klienta dowodem - prowizja 0,00zł) od wpłaty na dowolny rachunek prowadzony w banku.
Nie znam TOiP Aliora, gdybam.

Sławek

Data: 2014-12-20 12:39:53
Autor: RobertS
Wpłata gotówki na ROR?

[...]

to mogłeś poprosić o wpłatę 100 zł, ciekawe czy by przyjęła

RobertS

Data: 2014-12-20 16:29:07
Autor: Darek
Wpłata gotówki na ROR?
W dniu 2014-12-20 11:06, Dąbrowski pisze:
[...]

Jak wpłata na własny rachunek to za darmo. Jak na osobę trzecią to opłata.

Opłata za wpłatę gotówki w Placówce T-Mobile Usługi Bankowe:
a) na rachunek prowadzony w innym banku lub
b) na rachunek prowadzony w Alior Banku (z wyłączeniem rachunków
w T-Mobile Usługi Bankowe) lub
c) na rachunek w T-Mobile Usługi Bankowe przez osobę trzecią

jednorazowo 0,5% min. 12 zł

Darek

Wpłata gotówki na ROR?