Wpłata gotówki na ROR?

Data: 2014-12-20 16:29:07
Autor: Darek
Wpłata gotówki na ROR?
W dniu 2014-12-20 11:06, Dąbrowski pisze:
Chciałem wpłacić w oddziale Alior Bank 10 tysięcy zł na swój ROR w Alior
Sync (T-mobile usługi bankowe). Zażądano abym pokazał dowód osobisty.
Akurat nie miałem przy sobie. Miałem prawo jazdy, jednak to nie
wystarczyło i gotówki wpłacić nie mogłem. Kobieta w kasie nie chciała mi
też powiedzieć jaką kwotę mogę wpłacić bez okazywania DO.
Przeczytałem teraz jeszcze raz regulamin obsługi produktów bankowych
Alior Sync i nie znalazłem warunku, że przy wpłacie na ROR trzeba
okazywać DO. Czy może jest to zapisane w jakiejś ustawie? W jakiej? Czy
jest tam kwota jaką można wpłacić bez okazywania DO? A może było to po
prostu widzimisię kobiety w kasie?

Jak wpłata na własny rachunek to za darmo. Jak na osobę trzecią to opłata.

Opłata za wpłatę gotówki w Placówce T-Mobile Usługi Bankowe:
a) na rachunek prowadzony w innym banku lub
b) na rachunek prowadzony w Alior Banku (z wyłączeniem rachunków
w T-Mobile Usługi Bankowe) lub
c) na rachunek w T-Mobile Usługi Bankowe przez osobę trzecią

jednorazowo 0,5% min. 12 zł

Darek

Wpłata gotówki na ROR?