Wplata gotówkowa do m-Banku

Data: 2017-06-09 12:13:21
Autor: ±ćęłń󶼿
Wplata gotówkowa do m-Banku
Czy w placówce (agencji) m-banku można dokonać wpłaty gotówkowej (rachunek payu w mbanku)? Jaka jest prowizja od wpłaty? Czy "w okienku" podmiot/zleceniodawca na kwitku wpłaty musi się zgadzać z osob± wpłacaj±c± (no spotkałem kiedy¶ bank legitymujacy i "nie przyjmiemy wpłaty i co nam pan zrobisz")?

Data: 2017-06-10 07:47:31
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Wplata gotówkowa do m-Banku
Nie słyszałem by dało się wpłacić na nie swój rachunek w placówce mbanku.

Data: 2017-06-10 09:29:53
Autor: Dawid Rutkowski
Wplata gotówkowa do m-Banku
Zabraniaj± explicite?
Ostatnio w TOiP jakiego¶ banku, może ing, widziałem tak:
- wpłata na własne konto - 0zł,
- wpłata na obce konto - kilka zł.

Data: 2017-06-10 12:29:49
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Wplata gotówkowa do m-Banku
W ogóle nie oferuj± takiej usługi ZTCW. Ale w innych bankach to oferuj±, kiedy¶ na pewno w Millenium robiłem jaki¶ przelew nie maj±c tam konta. Kosztował jedynie z 10 razy drożej niż na poczcie.

Data: 2017-06-12 08:08:18
Autor: ąćęłńóśźż
Wplata gotówkowa do m-Banku
Dezinformatorka mówiła o opłacie 9 zł, więc może oferuj±?

-- -- -
W ogóle nie oferuj± takiej usługi ZTCW.

Data: 2017-06-12 10:27:03
Autor: Konfabulator Konfabulatorski