Wplata na konto ZUS- pomylka w tytule przelewu

Data: 2009-10-19 17:44:25
Autor: Kowalski
Wplata na konto ZUS- pomylka w tytule przelewu
Sprawa wygląda następująco: mam do oddania ZUS-owi pewną należność (jako osoba fizyczna), rozłożoną na raty (na podstawie propozycji ZUS). Przez nieuwagę pomyliłem się w definiowaniu przelewu- źle podałem tzw "numer dłużnika" (przestawiłem kolejność cyfr) w tytule przelewu. Poszły w ten sposób już 3 miesięczne raty.
Ma ktoś doświadczenie w spłatach do ZUSu- mam na myśli to czy gdzieś to zgłaszać, dostarczać potwierdzenia? Księgują takie wpłaty na podstawie tytułu czy osoby wpłacającej (wysyłane z konta osobistego)? Spłata idzie na konto jakiegoś "funduszu emerytalnego" prowadzonego przez BH (Bank Handlowy?) w Warszawie
Na razie z ZUSu głucha cisza, ale znając ich "czas reakcji" boję się, żeby się nie okazało za pół roku że umowa ratalna nie wazna, bo nie wpłaciłem tych rat

--
Kowalski

Wplata na konto ZUS- pomylka w tytule przelewu