Wpłata na konto i zwrot a podatki

Data: 2011-08-17 12:33:44
Autor: PiotrB.
Wpłata na konto i zwrot a podatki
Witam,

Prowadzę DG. Klient wpłacił mi na konto 2000zł omyłkowo.
Ponieważ byłem na wakacjach zwróciłem mu te pieniądze po ok.
dwóch tygodniach - przelewem zwrotnym z opisem "Zwrot omyłkowo
wpłaconych pieniędzy". Konto nieoprocentowane.
Czy cała ta sytuacja rodzi jakieś skutki podatkowe wg Was?
Przyjmuję roboczo, że nie.

Pozdr. Piotr

Data: 2011-08-17 12:34:35
Autor: PiotrB.
Wpłata na konto i zwrot a podatki
Dodam, ze prowadzę KPiR na zasadach ogólnych i jestem płatnikiem VAT.

Data: 2011-08-17 15:05:36
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 17 Aug 2011, PiotrB. wrote:

[...]

  IMO zdecydowanie nie.
  Zakładam roboczo że nie ma podstaw do rzucenia podejrzeniem
iż to była zaliczka.
  Oprocentowanie konta jest bez znaczenia (stanowiłoby "inny
dochód" i tyle).

pzdr, Gotfryd

Wpłata na konto i zwrot a podatki